btw prachtige fotoreportage
Reisverslag Noorwegen Juni 2009
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Re: Reisverslag Noorwegen Juni 2009
Vorig jaar in september ook gereden, in de andere richting, was wel minder "druk" als bij u. Prachtig vergezichten over de fjord.
-
GSrijder
- Contacteer:
Nu pas tijd gevonden om dit te lezen, mooie foto's. Ik hoop er ooit nog eens te geraken.
Ik zou wel graag je camionette eens vanbinnen willen zijn, hoe ze uitgerust is en hoe de motor er instaat en wordt in en uitgereden. Lijkt me geen sinecure met een GSA.
Ik zou wel graag je camionette eens vanbinnen willen zijn, hoe ze uitgerust is en hoe de motor er instaat en wordt in en uitgereden. Lijkt me geen sinecure met een GSA.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
ik denk, neen ben er bijna zeker van dat ik volgend jaar terug naar boven rijd!!!

ride with pride
one-one
gsa 1150
one-one
gsa 1150
Hoi,futureGSrijder schreef: Ik zou wel graag je camionette eens vanbinnen willen zijn, hoe ze uitgerust is en hoe de motor er instaat en wordt in en uitgereden. Lijkt me geen sinecure met een GSA.
Neem even de vrijheid hier in zijn plaats even te antwoorden want de Luc zit nu in IJsland als alles goed is gegaan....
Het in en uit rijden van de GSA is geen probleem... Hij heeft er een uitklapbare ramp in staan die manueel te bedienen is. Verder staat er een klem in waardoor de motor ineens blijft rechtstaan. Een fluitje van een cent dus en is eigenlijk op tien minuten gebeurt. Verder kan je zijn busje zien op zijn smugmug site...
http://lucboxer.smugmug.com/gallery/391 ... fev#P-1-20
GRTS Danny