knarsende achterrem

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
zarraken

knarsende achterrem

Bericht door zarraken »

Wanner ik rem met de voetrem en ik duw goed door dan hoor ik een knarsend geluid. Echter met de hendel aan het stuur heb ik dit niet. Iemand raad?
PHILIP

Re: knarsende achterrem

Bericht door PHILIP »

Niet te snel beginnen met medicatie..., ik zou eerder eens langs een ostheopaat of orthopedist gaan omdat deze het probleem bij de oorzaak kan aanpakken
jakke

Bericht door jakke »

zarraken schreef:Wanner ik rem met de voetrem en ik duw goed door dan hoor ik een knarsend geluid. Echter met de hendel aan het stuur heb ik dit niet. Iemand raad?
Versleten remblokken achteraan mischien?? ijzer op ijzer!! :-?
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Is dat met een van de allereerste BMW's (± 1924) of met ene van 2009 ? Kan een verschil geven :roll: De remsystemen hebben een nogal drastische evolutie doorgemaakt, ziede :-?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
migfrost

Bericht door migfrost »

:idea: probeer is met de remen onstofen ben zeker dat dat is
met kl compreseur en pistool tuseen sch en plaquette dzal wel gedaan zijn of versleet zijn is de volgende reeden :evil:
costerke

Bericht door costerke »

migfrost schreef::idea: probeer is met de remen onstofen ben zeker dat dat is
met kl compreseur en pistool tuseen sch en plaquette dzal wel gedaan zijn of versleet zijn is de volgende reeden :evil:
Beste,
kan je dat eens opnieuw schrijven als je nuchter bent :bshelp: :scratch: :drunken: :-P
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
Bob

Bericht door Bob »

costerke schreef: kan je dat eens opnieuw schrijven als je nuchter bent :bshelp: :scratch: :drunken: :-P
Al eens gedacht aan de mogelijkheid dat migfrost misschien niet Nederlandstalig is van huize uit ? En dat hij dus in voorkomend geval al een lovenswaardige inspanning doet om naar beste vermogen te antwoorden ?
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
costerke

Bericht door costerke »

Bob schreef:
costerke schreef: kan je dat eens opnieuw schrijven als je nuchter bent :bshelp: :scratch: :drunken: :-P
Al eens gedacht aan de mogelijkheid dat migfrost misschien niet Nederlandstalig is van huize uit ? En dat hij dus in voorkomend geval al een lovenswaardige inspanning doet om naar beste vermogen te antwoorden ?
Bij deze mijn excuses. :-(
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
Plaats reactie