Beveiligen van moter
Moderator: GVN
-
DiggerJack
Re: Beveiligen van moter
Daar ben ik het 100% met eens en dat gaat nog niet beteren als het nieuws heb gelezen bij den Herman Verboven zijn ze ook met enkele Moters gaan lopen . Als we misschien genoeg allemaal die muur terug gaan zetten !!!

costerke schreef:.Is dat nu niet erg dat een eerlijke hardwerkende mens altijd in zijneAEE schreef:WimLT schreef:Zonder nieuwsgierig te willen zijn: hoeveel heeft u dat nu gekost ???
Viel reuze mee, ik heb 420 € betaald voor het systeem en het abonnement kost iets van een 12€ per maand, daarin zit het abonnement op de alarmcentrale en van de GPRS simkaart inbegrepen.
Montage bij de dealer was een klein uurtje werk....prijs daarvan weet ik niet meer, ik vindt niet direct het factuur terug.
grtzz,
geldbeugel moet zitten om zijn motor of auto te beschermen tegen
mensen met slechte bedoelingen. Kan men nu niet gewoonweg van andermans
gerief afblijven. Betaal zelf ongeveer 750euro per jaar juist
om mijn tweewielerke te verzekeren tegen diefstal.![]()
![]()
Ik ben ook een hardwerkende mens, daarom heb ik z'n ding laten plaatsen.....als er dan mensen zijn met slechte bedoelingen kan ik mijn zuur verdiende centjes terug vinden
grtzz,
-
Nick Murof
Cool, lijkt me ideaal om in de auto van m´n vrouw te laten installerenAEE schreef: Ik vindt het vooral interessant omdat je al de routes die je gereden hebt terug kan opvragen met je persoonlijke login. Dus best als je z’n ding koop je login niet aan je vrouw geven, anders kan die elke minuut van de dag zien waar je bent.
grtzz
die spreekt steeds af met mij op haar werk en ik rijd.Nick Murof schreef:Cool, lijkt me ideaal om in de auto van m´n vrouw te laten installerenAEE schreef: Ik vindt het vooral interessant omdat je al de routes die je gereden hebt terug kan opvragen met je persoonlijke login. Dus best als je z’n ding koop je login niet aan je vrouw geven, anders kan die elke minuut van de dag zien waar je bent.
grtzz
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Nick Murof schreef:Cool, lijkt me ideaal om in de auto van m´n vrouw te laten installerenAEE schreef: Ik vindt het vooral interessant omdat je al de routes die je gereden hebt terug kan opvragen met je persoonlijke login. Dus best als je z’n ding koop je login niet aan je vrouw geven, anders kan die elke minuut van de dag zien waar je bent.
grtzz
Tja....is mogelijk, het is nog kleiner dan een pakje sigaretten dus makkelijk weg te foefelen