op de site van RouteYou kan je bepaalde motorroutes voor garmin downlaoden en openen rechtstreeks in mapsource, maar dan blijkt dit een track te zijn, kun je die op een bepaalde manier omzetten naar een route? zodanig dat je er een en ander kan aan wijzigen, vb start of eindpunt of ergens een bepaald stuk verleggen.
dank bij voorbaat. Ozerbes.
track omzetten naar route
Moderator: GVN
Re: track omzetten naar route
Kan met het progje WinGDB is al aan Versie 3.43 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

3.44 is ook al uit Wim, heb een bug in 3.43 gevonden en die gemeld aan de auteur.
Blijft voor mij ook een geweldige tool die gegroeid is tot een volwaardig stukje software voor de route-knutselaar.
Voor de Mac-gebruikers onder ons: een soortgelijk initiatief is MacGPX, van JaVaWa.
Blijft voor mij ook een geweldige tool die gegroeid is tot een volwaardig stukje software voor de route-knutselaar.
Voor de Mac-gebruikers onder ons: een soortgelijk initiatief is MacGPX, van JaVaWa.
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
JUST en HIER te downloaden 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Bedankt mannen,
is gelukt en zal regelmatig gebruikt worden.
gr
ozerbes
is gelukt en zal regelmatig gebruikt worden.
gr
ozerbes
Ik zet de track meestal op mijn gps en dan is het simpel om van een track een route te makenozerbes schreef:op de site van RouteYou kan je bepaalde motorroutes voor garmin downlaoden en openen rechtstreeks in mapsource, maar dan blijkt dit een track te zijn, kun je die op een bepaalde manier omzetten naar een route? zodanig dat je er een en ander kan aan wijzigen, vb start of eindpunt of ergens een bepaald stuk verleggen.
dank bij voorbaat. Ozerbes.