R1200RT zadelverwarmer voor corbin
Moderator: GVN
-
frederik
R1200RT zadelverwarmer voor corbin
Mijn 1200rt heeft een origineel verwarming in het zadel zitten. Mijn corbin voor de bestuurder heeft dat niet.
Kan bij het bestellen van een nieuw corbin met verwarming (enkel voor de bestuurder) deze aangesloten worden mét het behoud van het origineel BMW zadel voor de passagier ?
Frederik
Kan bij het bestellen van een nieuw corbin met verwarming (enkel voor de bestuurder) deze aangesloten worden mét het behoud van het origineel BMW zadel voor de passagier ?
Frederik
-
bmwfreakske
Re: R1200RT zadelverwarmer voor corbin
Frederik,dat past zeker maar zoals je altijd met leder hebt kan er een kleurverschil zijn!
Andalousie 09/2018
-
frederik
lder ? neen corbin is plastiek !
-
bmwfreakske
Ik heb nog nooit een Corbin uit plastiek of kunststof geweten,dit doen ze absoluut niet.
Zelfs niet op aanvraag!!
Zelfs niet op aanvraag!!
Andalousie 09/2018
-
frederik
Hou tegen uw corbin exemplaar dan maar eens uw aansteker. EN weet ons te zeggen of het echt leder was (of plastiek).
Frederik
Frederik
zo zakt dewaarde van die tweedehands corbin zadels natuurlijk wel sneller dan gedachtfrederik schreef:Hou tegen uw corbin exemplaar dan maar eens uw aansteker. EN weet ons te zeggen of het echt leder was (of plastiek).
Frederik
mvg,
Bwana Yamaha
Bwana Yamaha
-
frederik
Als ik zie hoeveel er mag gevraagd worden voor een 1150rt hier op dit forum, gaan de corbin zadels eerder sterk stijgen ! 
de meeste dromen zijn bedrog,...frederik schreef:Als ik zie hoeveel er mag gevraagd worden voor een 1150rt hier op dit forum, gaan de corbin zadels eerder sterk stijgen !
mvg,
Bwana Yamaha
Bwana Yamaha
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Ik heb mij vorig jaar een Corbin zadel met verwarming aangeschaft en die is wel degelijk van leder (Corbin = Plastiek, wie heeft je dat wijsgemaakt!!!)
De stekker verbinding is niet standaard die van BMW, maar de kabel kan je appart kopen
Zie HIER
Houdoe
Ik heb mij vorig jaar een Corbin zadel met verwarming aangeschaft en die is wel degelijk van leder (Corbin = Plastiek, wie heeft je dat wijsgemaakt!!!)
De stekker verbinding is niet standaard die van BMW, maar de kabel kan je appart kopen
Zie HIER
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L