mijn gs 25000km bwj okt. 2007 is binnen by dealer de achterbrug is aan het kapot draaien, ik dacht eerst dat het geluid kwam door mijn nieuwe achterband anakee.
hopelijk komt het stuk rap binnen want ik ben niet de enige met het probleem.
ze vonden het in beieren niet meer nodig die olie te verversen dus geen aftapplug, nu vinden ze het wel weer nodig om de 20.000 km te verversen ,dus achterwiel eruit halen achterbrug losmaken en naar beneden duwen en via kontrolegat olie aflaten.
groeten luc geenens
achterbrug
Moderator: GVN
achterbrug
lgeen
Re: achterbrug
en is dat nog een garantie geval?
-
Nahoj
snelere oplossing motor gewoon op zen kop draaien en olie er laten uitsijpelen
veel suxses nog met je bike
ben ook eens benieuwd of deze nog onder garantie valt?
veel suxses nog met je bike
ben ook eens benieuwd of deze nog onder garantie valt?
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
inderdaad gelukkig nog garantie tot eind oktober, als ze alle gsen van dit type over gans de wereld moeten aanpassen zijn ze nog een tydje zoet.
en voor het verversen de motor op het achterwiel zetten is rapper gezegd dan gedaan, wanneer je olie bijvuld niet meer dan 180cc anders na een tijdje olieverlies langs de grote draaiende ring.
ter controle op de middenbok aan het achterwiel draaien en zelfs een leek hoort dat er iets mis gaat
groeten
en voor het verversen de motor op het achterwiel zetten is rapper gezegd dan gedaan, wanneer je olie bijvuld niet meer dan 180cc anders na een tijdje olieverlies langs de grote draaiende ring.
ter controle op de middenbok aan het achterwiel draaien en zelfs een leek hoort dat er iets mis gaat
groeten
lgeen
heb geluk gehad dinsdag binnengedaan vandaag vrijdag mogen afhalen en geen kosten, behalve de voorbochten en catvervanger van akrapovic die ik heb laten plaatsen.
verschil duidelijk voelbaar, pakt in de lage en middentoeren soepeler op
groeten
verschil duidelijk voelbaar, pakt in de lage en middentoeren soepeler op
groeten
lgeen
dat komt ervan als de managers de kosten van een vijs of twee willen sparen, eh.lgeen schreef: ze vonden het in beieren niet meer nodig die olie te verversen dus geen aftapplug, nu vinden ze het wel weer nodig om de 20.000 km te verversen ,dus achterwiel eruit halen achterbrug losmaken en naar beneden duwen en via kontrolegat olie aflaten.
mvg,
Bwana Yamaha
Bwana Yamaha