Via je dealer maak je een afspraak in Bornem. Kan je zelf type, datum en uur bepalen. In Bornem kan je dan kiezen uit drie Tripy-routes: snel, middelmaat en traag. Ik koos met de LT voor traag omdat dat helemaal binnendoor is en ik hem vooral wou testen op bochtenpikken. Elke rit duurt ongeveer één uur.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
Yep,
Je gaat naar een dealer en maakt een afspraak voor een bepaald model te mogen testrijden, indien je meerdere modellen wil vergelijken kan dit eventueel ook.
Als ze bij de dealer een bepaald model niet zouden ter beschikking hebben, dan kunnen ze je doorverwijzen om testritten te gaan maken in Bornem, waar alle modellen aanwezig zijn
Houdoe
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L BMW F800GS
De Dealer vraagt 20€ maar die krijg je na de testrit terug als je bij je dealer langsgaat. Kwestie van even je gedacht te weten en of er een verkoop inzit
Some people learn to ride a GS, others are born to !! You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Heb een tijdje geleden testrit gedaan met de nieuwe GS en GSA. Niets moeten betalen. GSA ben ik wel in Bornem moeten gaan testrijden want die hadden ze niet bij mijn dealer.