Ducati Cayenne

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Hobgoblin

Ducati Cayenne

Bericht door Hobgoblin »

http://www.nieuwsmotor.nl/2009/08/21/du ... e-verkoop/

interessant nieuws op bovenstaande link
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
vacaro
Contacteer:

Re: Ducati Cayenne

Bericht door vacaro »

Lijkt me wel een grote motor of een te klein ventje erop. Zal wel een italiaantje zijn zeker en motor dezelfde grootte dan een GSA.

Voor mij in ieder geval te groot dan.
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

jakkes.....
De zoveelste GS concurrent.....elk seizoen worden er wel een paar gelanceerd. Met uitzondering van een KTM adventure, die een heel ander motorkarakter heeft en dus eigenlijk ook een ander publiek aantrekt heb ik er nog niet veel gezien die een geducht concurrent voor de GS kunnen zijn....

Lijkt mij een multistrada met een 1098 blok, het is niet omdat er 140pk in zit dat het goed rijdt hé

en da's idd precies een ventje van 12 jaar in het zadel.......
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
geebee

Bericht door geebee »

en dan ook nog met een ketting... geeft mij dan mijne gsa maar zenne :-)
demito
Contacteer:

Bericht door demito »

En met dat 17" voorwiel gaat ge ook niet ver komen als het een beetje vettig wordt me dunkt :roll:
Laatst gewijzigd door demito op 23 aug 2009, 03:41, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
Domi

Bericht door Domi »

Wacht maar tot Honda met z'n nieuwe Varadero verschijnt,volgens de laatste berichten,een 1200 met cardan!!
En wanneer Yamaha z'n Tenere zal uitbrengen met een twin en cardan,dan spreken we van geduchte concurenten,maar dat zal enkel ons als klanten ten goede komen,zullen ze bij BMW het alleenheerschap niet meer hebben en zullen ze uit noodzaak iets klantvrindelijker(lees minder hautain)en kwalitatief mischien terug op het oude nivo(lees K75(/k100/GS1150 enz....)komen
Een held is iemand die domme dingen doet met een goede afloop.
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Domi schreef:Wacht maar tot Honda met z'n nieuwe Varadero verschijnt,volgens de laatste berichten,een 1200 met cardan!!
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Hobgoblin

Bericht door Hobgoblin »

,
Domi schreef:Wacht maar tot Honda met z'n nieuwe Varadero verschijnt,volgens de laatste berichten,een 1200 met cardan!!
En wanneer Yamaha z'n Tenere zal uitbrengen met een twin en cardan,dan spreken we van geduchte concurenten,maar dat zal enkel ons als klanten ten goede komen,zullen ze bij BMW het alleenheerschap niet meer hebben en zullen ze uit noodzaak iets klantvrindelijker(lees minder hautain)en kwalitatief mischien terug op het oude nivo(lees K75(/k100/GS1150 enz....)komen
over die ténéré praten ze allang maar nog altijd niks in werkelijkheid, enkel geruchten.
en van de honda is er ook nog niks tastbaars verschenen.
de ducati wordt wel nog dit jaar op de salons voorgesteld, meer bepaald op het EICMA in november in Milaan. En de naam zou Aperta Strada zijn en niet Cayenne.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

GS 'er schreef:,
over die ténéré praten ze allang maar nog altijd niks in werkelijkheid, enkel geruchten.
Mss omdat zij het goed willen doen? :lol:
als je wil concurreren met een verkoopsucces als een GS moet je wel stevig in je schoenen staan en een keigoed ontwerp hebben, dat hebben de vorige GS klonen ondertussen ook al door denk ik.Bovendien moet het betaalbaar blijven en met die stijgende yen zou dat nog een knelpuntje kunnen worden....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
cope

Bericht door cope »

GS 'er schreef:,
de ducati wordt wel nog dit jaar op de salons voorgesteld, meer bepaald op het EICMA in november in Milaan. En de naam zou Aperta Strada zijn en niet Cayenne.
De Yamaha Tenere 1200 komt er, volg de link http://www.yamaha-motor-europe.com/super-tenere/

greetz cope
Hunter6

Bericht door Hunter6 »

En waaruit zou blijken dat dat een 1200 is?
®win
Contacteer:

Bericht door ®win »

Hunter6 schreef:En waaruit zou blijken dat dat een 1200 is?
http://www.autoblog.com/2009/10/22/toky ... nows-wher/
Groet,
Erwin

uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
props-n-blades

Bericht door props-n-blades »

De Varadero wordt op termijn vervangen door de V4 met cardan zoals de VFR1200.
Helaas is de ontwikkeling door de economische toestand achteruit geschoven.
Hoelang het nog zal duren weet niemand, maar dat de Varadero dringend aan vervanging toe is weten we allemaal ...
XR600R-'87, CB360T-'76, VF750C-'83, CMX450-'90, VF750F-'83, R1150GS-'03, R1200GS-'05 (RIP), R1200GS-'05, R1200GSA -'07
Plaats reactie