Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Te bereiken: Autobaan E19 A’pen-Breda afrit nr 4 St-Job. Boven aan de afrit rondpunt N117 – Kalmthout volgen. Na ±3,2 km aan de verkeerslichten en benzinestation naar links. Dan ± 500m is het aan uw linker zijde.
Ik kom zeker af, want als ik mij niet vergis was het ook de bedoeling dat ik de TT-routes van Berwang meebreng op stick en laptop De Garminroutes heb ik dan ook bij in versie 2010 trouwens
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
Hoi,
Tegen die tijd hoop ik in het zwarte woud te zitten en een dagje later in Oostenrijk.... en ja ik neem een borteltje mee om de wegen volgende week in Oostenrijk al proper te vegen voor de Berwanggangers
Gezien ik vrijdag terug afzak naar huis om opnieuw 351 dagen te werken vooraleer ik weer op reis mag gaan, bestaat er wel een kansje dat ik langskom.
Voor diegenen die ook langskomen en een thuis een ongebruikte helm hebben liggen, kijk ook eens even op de volgende link.
Groeten en tot vrijdag, Fox30
Staat genoteerd in onze agenda en als er niks tussenkomt, komen wij ook.
Frank & Nancy
RUSOR schreef:Hoi,
Tegen die tijd hoop ik in het zwarte woud te zitten en een dagje later in Oostenrijk.... en ja ik neem een borteltje mee om de wegen volgende week in Oostenrijk al proper te vegen voor de Berwanggangers
Ik en mijn vrouwtje kom zeker eens langs om kennis te maken , we zijn pas lid en ik heb vragen over de ledenzone krijg geen toegang op de ledezone , ik heb ook al contact gemaakt via de webmaster maar zonder sus6 kan nog steeds geen GPS- route's downloaden krijg steeds de melding dat ik geen toegang heb op deze site ik kan wel inloggen en het kalender zien maar dat is het dan ,ik hoop dat iemand uit de nood kan helpen ....alle begin is moeilijk zekers
Yep,
De gebruikersnaam is je lidnummer het wachtwoord krijg je pas na contactname met een administrator (dat kan je nadien zelf aanpassen), de gebruikersnaam en het wachtwoord zijn NIET idem als van het forum
Houdoe
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L BMW F800GS