motor omver gereden
Moderator: GVN
-
pvde
- Contacteer:
Re: motor omver gereden
Yep,John schreef:29
Keep dreaming

PS: Nu ga'k waarschijnlijk weer onder mijn kl.... krijgen, ... hopelijk lijd hem aan Alzheimer
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
John schreef:29
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

poestexas schreef: Schade: 1 bak volledig naar de boem, andere bak geschroefd, cylinderdeksel onderaan volledig geschroefd, carrinage rechts voolledig geschroefd alsook de rechter richtingsaanwijzer.
Heeft iemand al bovenvermelde stukken laten vernieuwen op een BMW 1100 RT van 1999. Kwestie om al een gedacht te hebben aangezien de dealer nog gans de week in verlof is.
Ok dus, de topic starter vroeg ff om informatie. 't is maar dat jullie het nog herinneren
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
De vraag is niet: is hij nog toelaatbaar in het huidige verkeer? Uit zijn directe omgeving is iedereen er wel van overtuigd: NEEN. De vraag is wel: hoe houden we dergelijke koppigaards uit het verkeer? Persoonlijk heb ik er nog maar weinigen gezien waarvan je kunt zeggen dat het nog gaat. Meestal zijn het de tragere reacties, het inschattingsvermogen en het sterk verminderd zicht dat hun parten speelt. Maar als ze dit niet willen inzien en daarenboven een huisarts hebben die vraagt waarom we zijn laatste vleugels willen afknippen; een buurman die commissaris is bij de politie die zegt dat zolang hij geen strafbaar feit pleegt, ze niets kunnen doen, …Bovendien maken die mannen veel schade op parkings ed. waarbij ze steeds het hazenpad kiezen. Hun wagens staat steeds vol nieuwe beschadigingen waarbij ze zeggen dat het steeds anderen zijn die het hebben gedaan en voort zijn gereden.
Wees maar gerust dat het onderwerp reeds vele malen het voorwerp van heftige discuties (lees ruzie)bij ons zijn geweest. Maar zolang er geen bloed vloeit, wordt dit hopeloos. Een “sorry” of een “wie denkt dat nu” zal dan waarschijnlijk het enige zijn.
Dat we ondertussen goed off-topic zijn, is duidelijk want het ging hem om een voorlopige raming van de gemaakte schade. Ik bekijk het eens, plaatsing zal ik zelf wel kunnen.
Wees maar gerust dat het onderwerp reeds vele malen het voorwerp van heftige discuties (lees ruzie)bij ons zijn geweest. Maar zolang er geen bloed vloeit, wordt dit hopeloos. Een “sorry” of een “wie denkt dat nu” zal dan waarschijnlijk het enige zijn.
Dat we ondertussen goed off-topic zijn, is duidelijk want het ging hem om een voorlopige raming van de gemaakte schade. Ik bekijk het eens, plaatsing zal ik zelf wel kunnen.
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)
annebeer schreef:Kijk eens op de site van de hobbyist.
Daar kan je alle prijzen terug vinden en kan je beginnen rekenen.
Hou dus maar rekening met een aardig prijsje!
Nochtans schreef ik amper vijf minuten na uw topicstart bovenstaand bericht!
De rest ...
Madam JH
-
Fox30
Informeer ook eens bij de knalpot.nl.
Is net over de Belgische grens in Rilland, boven Antwerpen.
Succes
Is net over de Belgische grens in Rilland, boven Antwerpen.
Succes
Mischien een reden te meer om het via de verzekering te laten lopen!! Maar ik begrijp maar al te goed, het is en blijft uw eigen vlees en bloed hé!!poestexas schreef:De vraag is niet: is hij nog toelaatbaar in het huidige verkeer? Uit zijn directe omgeving is iedereen er wel van overtuigd: NEEN. De vraag is wel: hoe houden we dergelijke koppigaards uit het verkeer? Persoonlijk heb ik er nog maar weinigen gezien waarvan je kunt zeggen dat het nog gaat. Meestal zijn het de tragere reacties, het inschattingsvermogen en het sterk verminderd zicht dat hun parten speelt. Maar als ze dit niet willen inzien en daarenboven een huisarts hebben die vraagt waarom we zijn laatste vleugels willen afknippen; een buurman die commissaris is bij de politie die zegt dat zolang hij geen strafbaar feit pleegt, ze niets kunnen doen, …Bovendien maken die mannen veel schade op parkings ed. waarbij ze steeds het hazenpad kiezen. Hun wagens staat steeds vol nieuwe beschadigingen waarbij ze zeggen dat het steeds anderen zijn die het hebben gedaan en voort zijn gereden.
En wie geeft het dan aan bij de verzekering? Mischien is de sfeer vanaf dan voorgoed verziekt. Intussen maar hopen dat het bij dit blijft.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
Relax
Je mag je buurman/commissaris zeggen dat ie fout zit. Elke politieman kan een pv opstellen op basis van artikel 5 (Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.) Hieruit zal natuurlijk érg duidelijk moeten blijken wat de reden tot het opstellen van dit pv is, dus het "gevaarlijke" rijgedrag. Dan is het aan de politierechter om hier al dan niet gevolg aan te geven, met mogelijk onderzoek tot gevolg.poestexas schreef: een buurman die commissaris is bij de politie die zegt dat zolang hij geen strafbaar feit pleegt, ze niets kunnen doen, …
@win blijkt over rare gaven te beschikken
I respect your opinion. But I don't give shit.
Oké, 't is het algemeen forum hier, maar als ge mekaar in het haar wil zitten, begin dan nen "haar-topic" of zo en geef dieje mens hier een antwoord waar hij iets aan heeft.
@ Poestexas: in welke regio wilt ge gaan zoeken?
Ge kunt eens luisteren bij O&O in Overpelt : http://www.oomoto.be/OOflash/ooMoto.php
Of bij Gilert van Nijlen in Houthalen tel. : 0495/ 79.63.37
@ Poestexas: in welke regio wilt ge gaan zoeken?
Ge kunt eens luisteren bij O&O in Overpelt : http://www.oomoto.be/OOflash/ooMoto.php
Of bij Gilert van Nijlen in Houthalen tel. : 0495/ 79.63.37
Wat je zelf doet, doe je meestal zelf ...