Kennismakingsrit MAG Brabant.

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
Eddy K
Contacteer:

Kennismakingsrit MAG Brabant.

Bericht door Eddy K »

Beste motorrijders en motorrijdsters,

Volgende zondag 16 augustus is het zover, MAG Brabant rijdt haar eerste rit. Wij hebben gekozen voor een kennismakingsrit, een rit van ongeveer 150 km waarin we proberen om een stukje van deze provincie te laten zien aan jullie. Brabant heeft natuurlijk zoals elke provincie verschillende streken die voor de ene mooi zullen zijn en die een andere dan weer niets zal vinden. We deden ons best om de rit en uitzichten zo verschillend mogelijk te houden. Niet altijd makkelijk daar iedereen weet dat België het land van de wegenwerken is. Daarom staat de route ook nog niet online, na ze 4 keer gereden te hebben op 2 maanden mochten we ze al even veel keer aanpassen omdat er hier of daar wel een weg opgebroken werd. Dus voor alle zekerheid gaan we ze pas in de helft van de week nog eens afrijden alvorens ze door te mailen.
Wij hopen op zonnig weer en een mooie opkomst van motorrijders. De rit is gratis, dit zowel voor MAG leden als niet leden. Iedereen van harte welkom dus.
Vertrek is stipt 10.00 uur. Zij die individueel willen rijden kunnen via de website of ter plaatse de rit uploaden vanaf 9.00 uur. Wij wensen jullie een veilige en aangename rit.

Mvg.
Het MAG Comité Brabant.

Tot Zondag
Afbeelding
Proud to be a Biker
Dd

Re: Kennismakingsrit MAG Brabant.

Bericht door Dd »

mooi initiatief!

let wel dat dit niet de eerste rit is van MAG Brabant ;-)
misschien kom ik s kijken daar in Nieuwrode.

Dd
AfbeeldingAfbeelding Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.
Eddy K
Contacteer:

Bericht door Eddy K »

Aan iedereen die morgen gaat rijden, ook al is het niet bij de MAG Brabant, wens ik een fijne en veilige rit toe.

Grtjs Eddy

@ Dd: dit is wel onze eerste rit als nieuw comité van Brabant :-)
Proud to be a Biker
Dd

Bericht door Dd »

succes ermee!
het blijft een hele hoop werk, en soms durf je je wel s af te vragen waarom er niet meer mensen meewerken...

veel plezier met het comitee, en blijf je ding doen.
(ook al vinden sommigen het maar niks :pig: )

Dd
AfbeeldingAfbeelding Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.
Wiedewa

Bericht door Wiedewa »

Vandaag met de City-Riders uit Budel meegeweest.
Was 'n feestje voor die poolse kinderen, die hadden echt shick.
Morgen vroege diens, pas om 14.00 afgwerkt, dus helaas dan maar. :twisted:

Voorspellingen zijn erg mooi weer met hier en daar 26graden, veel plezier toegewenst :grin: :grin:

mvg Nico
MG Breva 850
Nascar
Contacteer:

Bericht door Nascar »

Hey,

Leuk een initiatief te lezen van MAG Brabant :grin:
spijtig genoeg konden we er niet bijzijn omdat we met verlof waren in Zwitserland.

Hopelijk blijven we op de hoogte van volgende organisaties zodat we zeker eens kunnen passeren :wink:
Mens Sana In Corpore Sano of was het nu Mens Sana in Vodka Cola

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Eddy K
Contacteer:

Bericht door Eddy K »

Nascar schreef:Hey,

spijtig genoeg konden we er niet bijzijn omdat we met verlof waren in Zwitserland.

Hopelijk blijven we op de hoogte van volgende organisaties zodat we zeker eens kunnen passeren :wink:
Fijn te weten dat hier ook motorijders zitten die ons volgen en ik zal zeker proberen van het moment er iets bekend is het hier ook te posten. Donderdag komen we samen om te kijken wat we nog dit jaar willen doen binnen de provincie Brabant.
je kan het natuurlijk ook altijd volgen op http://www.mag.be :grin:
Proud to be a Biker
Nascar
Contacteer:

Bericht door Nascar »

Eddy K schreef:

Fijn te weten dat hier ook motorijders zitten die ons volgen en ik zal zeker proberen van het moment er iets bekend is het hier ook te posten. Donderdag komen we samen om te kijken wat we nog dit jaar willen doen binnen de provincie Brabant.
Dat zal mijn vrouw (Tazke op dit forum) zeker doen :!:
Ik ben er ook van overtuigd dat we binnenkort eens op een screening zullen te zien zijn :wink:
Mens Sana In Corpore Sano of was het nu Mens Sana in Vodka Cola

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Eddy K
Contacteer:

Bericht door Eddy K »

Nascar schreef:
Eddy K schreef:

Dat zal mijn vrouw (Tazke op dit forum) zeker doen :!:
Ik ben er ook van overtuigd dat we binnenkort eens op een screening zullen te zien zijn :wink:
dat is pas goed nieuws, laat weten waar en wanneer je deelneemt en dan probeer ik er ook te zijn. je kan nooit genoeg van die dingen doen. beter één les te veel dan één te weinig. :grin:
Proud to be a Biker
Plaats reactie