'De Crisis' geldt dat ook voor motoren ?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
laban

'De Crisis' geldt dat ook voor motoren ?

Bericht door laban »

Ik heb pas een 2 jaar oude Britse tegenhanger van de GS verkocht..De 2 de die reageerde kocht de moto dus ik had geluk ..

Ik was wel vergeten de moto van de gebruikelijke sites te halen en dacht er pas aan een paar dagen geleden.

Toen ik dat gedaan had besefte ik dat ik maar bar weinig reacties had gekregen op een bijna nieuwe moto voor een zeer redelijke prijs.

Al met al 4 reacties in 2 maanden !

De 2 de hand's auto markt ligt zwaar onder druk en op nieuwe wagen zijn dikke kortingen te verkrijgen . Ik vraag me af hoe de toestand is op de moto markt..

Worden de 2 de hand's BMW motoren nu gemakkelijk verkocht en krijgt men ook een redelijk bedrag ervoor ten opzichte van de investering .. Kan men zijn/haar gebruikte BMW gewoon inruilen

bij de plaatselijke dealer ondanks dat er steeds meer nieuwe modellen verschijnt etc etc..
Be Who You Are and Say What You Feel Because Those Who Mind Don't Matter and Those Who Matter Don't Mind ...
AdventureQ

Re: 'De Crisis' geldt dat ook voor motoren ?

Bericht door AdventureQ »

laban schreef: De 2 de hand's auto markt ligt zwaar onder druk en op nieuwe wagen zijn dikke kortingen te verkrijgen . Ik vraag me af hoe de toestand is op de moto markt..
uitermate goed. Kijk maar in de te koop sectie hier. prijzen in stijgende lijn. :bom:
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet
Beemerboy09

Re: 'De Crisis' geldt dat ook voor motoren ?

Bericht door Beemerboy09 »

Als je spreekt over de crisis.
Ik stel vast dat er meer en meer mensen hun jonge motoren te koop aanbieden.
Kijk maar op onze eigenste website.
Een R1200RT van 2008 wordt te koop aangeboden.
Is dat dan een maandagmodel met veel miserie of ligt de crisis hier aan de basis.
Bewuste motor staat zelfs niet echt duur te koop en niemand die reageert. (Wel te veel voor mijn budget of ik had em al gekocht)
Crisis ?
I love my R 850 RT.
Plaats reactie