Hallo,
heeft soms iemand de navigatie-kaart van Tsjechyé om op garmin over te zetten, en wat kan je dan wissen, of hoeft dat niet ???
BEDANKT OP VOORHAND,
Marc
gps-forum
Moderator: GVN
Re: gps-forum
Tjechië zit gewoon in de CN 2009 Europe. Om die op uw toestel te kunnen gebruiken moet je de kaarten 'unlocken' (te betalen) . Dus er zijn waarschijnlijk mensen genoeg die de kaart hebben maar je moet een unlock-code kopen voor jouw toestel.
Hoe je die op jouw toestel moet krijgen hangt af van welk toestel het is. Op een 2610 kan je max een geheugenkaartje van 2GB steken en heel europa is 2,2 GB dus hier moet je dan een beetje kiezen. Maar de kans dat uw reis van beneden in Italie via het topje van Schotland tot boven in Noorwegen gaat is redelijk klein zeker. In alle nieuwere toestellen zal heel europa er gewoon helemaal op geraken.
Als je in het bezit bent van Mapsource kan je de kaarten zo op je toestel zetten (DVD-PC en dan van de P>C - toestel) . Anders kan je ook ineens naar het toestel gaan.
Hoe je die op jouw toestel moet krijgen hangt af van welk toestel het is. Op een 2610 kan je max een geheugenkaartje van 2GB steken en heel europa is 2,2 GB dus hier moet je dan een beetje kiezen. Maar de kans dat uw reis van beneden in Italie via het topje van Schotland tot boven in Noorwegen gaat is redelijk klein zeker. In alle nieuwere toestellen zal heel europa er gewoon helemaal op geraken.
Als je in het bezit bent van Mapsource kan je de kaarten zo op je toestel zetten (DVD-PC en dan van de P>C - toestel) . Anders kan je ook ineens naar het toestel gaan.
-
jantje beton
Re: gps-forum
kopen moet je nooit er zijn nog mensen die ondergronds werken daar moet niks en alles waar een ingang is is ook een uitgang en zo bezit ik mijn 2010.10 op mijn pc en in mijn zumoke en nu is de bal in uw kant 
BEN WEER EENS ONLINE