frustraties?
Moderator: GVN
frustraties?
Wat me de laatste tijd toch opvalt op dit forum, is dat er bij elke topic zo prikkelbaar gereageerd wordt. Blijkbaar is er nog weinig respect voor de menigen van de medemens en vinden dezen het noodzakelijk om niet enkel hun gelijk te zoeken maar ook nog hun mening op de dringen aan andersdenkenden. Sommige reacies vind ik er over en er zitten hier toch vele brave mensen op dit forum om nog steeds zo kalm te reageren, ondanks de bitsige opmerkingen aan hun adres.
Iedereen is nog vrij van denken wat hij wil en kan. Come on and shoot me now...
Iedereen is nog vrij van denken wat hij wil en kan. Come on and shoot me now...
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)
-
Re: frustraties?
Pang 
Maar ik deel je mening volledig

Maar ik deel je mening volledig
-
- Contacteer:
Dit moet lukken maar onlangs was ik aan tafel met een paar andere Bmw forumleden & wij zeiden juist hetzelfde als poestexas & dit vind ik ook enorm spijtig want soms vraag ik mij af hoe oud sommigen hier zijn, maar ja wat wil je
En ik ook deel je mening volledig maar vergeet niet dat niet jij of ik of een ander dit gaan kunnen veranderen.
Bougimain

En ik ook deel je mening volledig maar vergeet niet dat niet jij of ik of een ander dit gaan kunnen veranderen.

Bougimain
-
Als je al op ouderdom begint te bekritiseren dan hoor je daar ook bij !!bougimain schreef:Dit moet lukken maar onlangs was ik aan tafel met een paar andere Bmw forumleden & wij zeiden juist hetzelfde als poestexas & dit vind ik ook enorm spijtig want soms vraag ik mij af hoe oud sommigen hier zijn, maar ja wat wil je![]()
![]()
En ik ook deel je mening volledig maar vergeet niet dat niet jij of ik of een ander dit gaan kunnen veranderen.![]()
Bougimain
Wat is voor jou oud?
Of ben ik prikkelbaar als ik dit lees en schrijf?
Andalousie 09/2018
-
- Contacteer:
Daar kun jij alleen over oordelen
Bougimain

Bougimain

Als je al op ouderdom begint te bekritiseren dan hoor je daar ook bij !!
Wat is voor jou oud?
Of ben ik prikkelbaar als ik dit lees en schrijf?
Niks uitzonderlijks, hoor. Net zomin als je topic dat zo ongeveer om de twee maanden opnieuw verschijnt maar dan opgestart door iemand anders.poestexas schreef:Wat me de laatste tijd toch opvalt op dit forum, is dat er bij elke topic zo prikkelbaar gereageerd wordt.
Waar ik mij wél aan stoor zijn de lafbekken die wel mensen aanvallen en uitkakken, maar waarvan je totaal geen info terug vind of die nooit eens 'life' hun gezicht laten zien. Maakt zo'n keyboard-hero niet echt respectabel. Ik zeg ook wat ik te zeggen heb en wat ik denk over van alles en nog wat, maar kan daar wél zowat elke zondag op aangesproken worden tijdens ritten of op meetings. Mijne smoel kent zowat iedereen

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
Lezen, het er uwe van denken en zwijgen...
Dit forum is als ontspanning, als ik wil discussiëren, ga ik wel naar het werk...
(ik heb trouwens altijd gelijk
)
Dit forum is als ontspanning, als ik wil discussiëren, ga ik wel naar het werk...
(ik heb trouwens altijd gelijk

Hierbij wil ik enkel opmerken dat wanneer de naam JH. valt iedereen het in zijn schoenen wil schuiven ..., maar wanneer een topic bescheten en besmeurd wordt door om het even wie (euhum, namen bekend bij de redactie), wanneer er harde woorden en verwijten vallen door om het even wie en de naam JH. nog geen enkele posting in dat ene of ander topic heeft gedaan zelfs dan nog is die naam de schuldige.
Voor de ene kan niks, voor de andere is er geen water genoeg in de zee.
De ene gaat in ELK TOPIC duidelijk OFF-topic en niemand doet er iets aan. Waarom? Dat brengt de frustraties hier teweeg.
Het sensureren en modereren gebeurd niet op een onafhankelijke wijze.
Voor de ene kan niks, voor de andere is er geen water genoeg in de zee.
De ene gaat in ELK TOPIC duidelijk OFF-topic en niemand doet er iets aan. Waarom? Dat brengt de frustraties hier teweeg.
Het sensureren en modereren gebeurd niet op een onafhankelijke wijze.
Madam JH
-
Als je verwacht dat BMW bezitters ruimdenkend zijn ...annebeer schreef: Het sensureren en modereren gebeurd niet op een onafhankelijke wijze.
"Dream on"

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet