mijn ouders gaan morgen met de moto naar schotland.
doorsat ik aan het werk ben kan ik ze van thuisuit niet uitzwaaien!
daarom is mijn vraag nu?
kan ik ze aan de haven, vanaan de ferry zelf op de kade uitzwaaien?
of zou ik een toeganspas nodig moeten hebben voor in de haven te kunnen komen?
is de ferry naar rosyth!!
haven zeebrugge
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
Nahoj
haven zeebrugge
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
Re: haven zeebrugge
Ik denk niet dat je zult kunnen meegaan tot aan de kade. tegenwoordig is alles zo streng vanwege 9/11 dat ze zelfs moeten weten wanneer ge een scheet laat!
Wat je wel kan proberen is stiekem op de westelijke strekdam gaan staan om te zwaaien. hoe geraak je daar?
Aan het begin van de strekdam is er een rondpunt naar een weg die over de strekdam loopt. Rij gewoon tot op het einde. Toegang is wel enkel voor bevoegde personen maar veel controle heb ik daar nog niet gezien. Opgepast voor de meeuwen jongen die er op de baan rondlopen, ze zijn log en gaan niet snel uit de weg.
Op het eind van de strekdam heb je achter de verkeerscentrale een kleine pier die richting haven wijst. dat is de beste plek!
Wat je wel kan proberen is stiekem op de westelijke strekdam gaan staan om te zwaaien. hoe geraak je daar?
Aan het begin van de strekdam is er een rondpunt naar een weg die over de strekdam loopt. Rij gewoon tot op het einde. Toegang is wel enkel voor bevoegde personen maar veel controle heb ik daar nog niet gezien. Opgepast voor de meeuwen jongen die er op de baan rondlopen, ze zijn log en gaan niet snel uit de weg.
Op het eind van de strekdam heb je achter de verkeerscentrale een kleine pier die richting haven wijst. dat is de beste plek!
Voor diegene die het interesseerd!! Het is seffens zover!!dikken schreef: tegenwoordig is alles zo streng vanwege 9/11 dat ze zelfs moeten weten wanneer ge een scheet laat!
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
bougimain
- Contacteer:
Ik riek het tot hier verdekke
bougimain
bougimain
dikken schreef:
tegenwoordig is alles zo streng vanwege 9/11 dat ze zelfs moeten weten wanneer ge een scheet laat!
Voor diegene die het interesseerd!! Het is seffens zover!!![]()
![]()
Sorry, kon het effe niet ophouden!
jakke schreef:Voor diegene die het interesseerd!! Het is seffens zover!!![]()
Sorry, kon het effe niet ophouden!
JakkeS, 'n scheet met visgeur
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
lijkt mij ook de beste optiedikken schreef:...
Wat je wel kan proberen is stiekem op de westelijke strekdam gaan staan om te zwaaien...