Eén probleempje naast de klassieke piepjes (sensor afplakken helpt, maar bij de perfect-cradle van Notter moet je toch nog een stukje vrijlaten, wil je die blijven gebruiken) en de vochtplek (zelf geen last van gehad) is er het trillen van het scherm en vastlopen van de kaart tijdens een rit. Oorzaak? Vuiltjes (stofdeeltjes) tussen het touch-screen en de afdichtrubber. Ik loste dit op door voorzichtig met wat vloeipapier - where the hell did he find it? - langs tussen de rand van het display en het chassis in te wrijven. Telkens voor enige tijd geholpen. Intussen een heel mooie gebruikerservaring gelezen via andere forums. En jawel hoor, met wat knutselervaring en het nodige lef kan je zonodig een grondige reiniging van de afdichtrubber uitvoeren waardoor het probleem voor lange tijd zou opgelost moeten zijn.
Het volgende draadje klikken: http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... folie.html
Alleen spijtig dat er, naar ik verneem, in de toekomst geen kaartupdates meer beschikbaar zullen zijn voor de niet-NT versies.
Veel succes