Frank's Ommetoerke 13 SEP.

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
Tetsu Uma
Berichten: 69
Lid geworden op: 30 jun 2005, 17:17
Locatie: Lennik

Frank's Ommetoerke 13 SEP.

Bericht door Tetsu Uma »

Hallo

Wie rijd mee?

Is er echt geen GPS bestand voor deze toer?

tot zondag,


Peter
Who dares win
BMW R1200RT
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

Re: Frank's Ommetoerke 13 SEP.

Bericht door Frank K »

Voor deze rit is er idd geen gps-bestand.

Spijtig genoeg kan ik deze rit niet meerijden wegens gekneusde ribben...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Frank's Ommetoerke 13 SEP.

Bericht door J »

Ik moet op 15u op de luchthaven zijn, ander was ik ook van de partij. Ik kom 's morgens wel en,even naar schaekels;


J
't vollek va Gùùk red ùùk........
WalterB
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 mar 2008, 11:21

Re: Frank's Ommetoerke 13 SEP.

Bericht door WalterB »

Hey Marc,

Ik kom morgen zeker af .Eindelijk nog eens een toerke van boven de 500 km,he! Enkel op roadbook maar dat is geen probleem.Het roadbook van de passenparade was gewoon SCHITTEREND,dus voor zij die er tegenop zien om met roadbook te rijden, kom gerust af en je kan niet verkeerd rijden :wink:
Tetsu Uma
Berichten: 69
Lid geworden op: 30 jun 2005, 17:17
Locatie: Lennik

Re: Frank's Ommetoerke 13 SEP.

Bericht door Tetsu Uma »

OK, ik zal er zijn... tot morgen :grin:
Who dares win
BMW R1200RT
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
WalterB
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 mar 2008, 11:21

Re: Frank's Ommetoerke 13 SEP.

Bericht door WalterB »

Hey Marc,

nen dikke proficiat voor het organiseren van deze knappe rit. We hebben van elke kilometer genoten.Het was een schitterend toer(tje) met alles erop en eraan,lekkere bochtjes,mooi wegdek afgewisseld met stukken kasseien.Soms wel enkele twijfelmomenten met roadbook gehad maar dat zal nog wel aan mijn onervarenheid gelegen hebben maar geen probleem met een man zoals Marc Van Camp in je groepje.De volgende keer ben ik zeker weer van de partij maar vertrek dan wel om 8.00u aan het vertrek.Ik had gedacht van ujullie nog te ontmoeten bij aankomst maar er waren geen bmw mannen meer te bespeuren.
Dus Marc,bedankt voor de prachtige rit en ook aan mijn 2 metgezellen ,bedankt voor de gezellige dag,he!
DaddyCool
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 nov 2004, 20:52
Woonplaats: Wijnegem
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Frank's Ommetoerke 13 SEP.

Bericht door DaddyCool »

Inderdaad Marc G, ik kan enkel maar bevestigen wat bovenstaande motorrijders reeds deden. Knappe rit, toffe banen, kortom een geslaagde uitstap. We zijn dan ook niet anders gewend van jou hé. En deze keer zelfs met goed motorweer :grin:

@WalterB: het genoegen was geheel aan mijn kant. We hebben ons goed geamuseerd, zeker voor herhaling vatbaar.
R 1200 GSA '11 Rider
BMW Motor Club Vlaanderen
Lid en Informatica coördinator
Tetsu Uma
Berichten: 69
Lid geworden op: 30 jun 2005, 17:17
Locatie: Lennik

Re: Frank's Ommetoerke 13 SEP.

Bericht door Tetsu Uma »

Bedankt Marc voor de toffe dag:

Afbeelding



Afbeelding

Peter
Who dares win
BMW R1200RT
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

Re: Frank's Ommetoerke 13 SEP.

Bericht door Frank K »

Vandaag het ritje gaan rijden met WalterB. Lekker moeten gazzen om op tijd terug thuis te zijn. Vanmorgen om 08.00 hr vertrokken en 12 uren later terug aan de deur na bijna 650km extra op de teller.
Heel weinig motorrijders tegengekomen. In een dorpje (tja, naam al vergeten) waar het normaal stikt van de motards en waar ik om die reden nooit niet stop, waren we nu de enige.
Volgende week nog zo'n kilometervreter... fun kan niet op zo op het einde van het seizoen (maar niet het mijne)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie