kijk eens op TYRE een geweldig programatje voor je TOM TOM
werkt samen met google
http://www.tyre.tk/
veel plezier hier mee
Tenniefoto R1100RT
Tyre
Moderator: GVN
Re: Tyre
Gemeengoed bij alle Tommers hoor. Werk er zelf al ongeveer 5 jaar mee. Wijd je onwetendheid aan je nieuw zijn op het forum
Daarom in het begin steeds even de zoekfunctie gebruiken voor je een topic opstart 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
Nascar
- Contacteer:
Even een klein extra vraagje ...
Via Google Maps kan je nu ook exporteren naar tomtom. Ik heb het nog nooit gedaan maar wat bied dit dan nog meer ?
Ik ga het op de site ook nog eens nalezen maar in eerste oogopslag ... vond ik niet direct meer
Via Google Maps kan je nu ook exporteren naar tomtom. Ik heb het nog nooit gedaan maar wat bied dit dan nog meer ?
Ik ga het op de site ook nog eens nalezen maar in eerste oogopslag ... vond ik niet direct meer
Een echte meerwaarde heeft dat niet. Ik werkte steeds via Google Maps omdat ik mijn routes maakte in MS AutoRoute Express en die rechtstreeks kon inlezen in Google Maps. Moest dan nog wel alle viapunten mooi in het midden zetten en de benamingen aanpassen (postcodes weg en MIDDAGSTOP ofzo toevoegen om deze makkelijk in de lijst te kunnen terugvinden om eventueel als Bestemming te kunnen aanvinken).
Heb dan ook eens een route omgezet rechtstreeks via TYRE en dat was uiteraard wat onwennig, maar bespaarde wel wat tijd.
Heb dan ook eens een route omgezet rechtstreeks via TYRE en dat was uiteraard wat onwennig, maar bespaarde wel wat tijd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Het grootste probleem aan dit programma (ondanks alle goede eigenschappen) vind ik de import van Garmin bestanden. Omdat die veel meer routepunten bevatten, wordt het berekenen tergend traag en tijdrovend. Uit eigen ervaring werk ik eerst met Routeconverter om het aantal punten te reduceren.
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
De laatste versies hebben een soort van optie om minder punten te gebruiken, hoe het werkt weet ik niet,pvdk schreef:Het grootste probleem aan dit programma (ondanks alle goede eigenschappen) vind ik de import van Garmin bestanden. Omdat die veel meer routepunten bevatten, wordt het berekenen tergend traag en tijdrovend. Uit eigen ervaring werk ik eerst met Routeconverter om het aantal punten te reduceren.
ik bedoel welke kriteria het prg gebruik om punten te laten vallen weet ik niet, maar een route zo omgezet is voor zover ik getest heb vrij goed.
Als er dan een paar punten teveel weg zijn dan kan je die makkelijk terug erbij plaatsen, om de route "juister" te maken.
Alleen gebruik ik de oudere versie omdat ik met Vista, en schijnbaar omdat ik vrij veel met het prg uitspook
Alleen spijtig ook dat mijne moto er de brui heeft aan gegeven, en ik Tyre nu al zeker een 3 tal weken niet meer gebruik
Mee eens dirkske, kan ut ook niet meer vinden, laat de boel de boel.dirkske schreef: Alleen spijtig ook dat mijne moto er de brui heeft aan gegeven, en ik Tyre nu al zeker een 3 tal weken niet meer gebruik
Op tijd thuiskomen is ook plezant, en pfff al die nieuwe wegen
Maar ik ga op pad, en thuiskomen zal ik al wat er in die tussentijd zal gebeuren.
Groetje Nico
MG Breva 850