Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Haspengouw “anders” – 27 september 2009
Na een dynamisch seizoen gaan we vandaag genieten van 198 km doorheen het
haspengouwse Indian Summer-landschap . Aansluitend op deze rustige rit zal er om 17h in
de St. Janshoeve in Paal een Italiaans pastabuffet aangeboden worden voor 20 euro per persoon .
Voorinschrijving is noodzakelijk vóór 14 september 2009 door overschrijving. Voor de late beslissers definitieve afsluiting 16 september 2009 en een e-mail met het aantal personen aan nadine.leduc@telenet.be
Info : Noël Paesmans en Leduc Nadine : GSM 0479/861639 e-mail : nopa@telenet.be en het Clubjournaal .
OPGELET : laatste dag inschrijving voor de 'meeëters' .
Het is ook mogelijk om aan deze deze rit deel te nemen zonder het heerlijke pastabuffet.
Er is natuurlijk een roadbook beschikbaar aan de start en de GPS-file voor Garminners en TomTommers is daags voordien te downloaden via de LEDENZONE .
NoPa schreef:de GPS-file voor Garminners en TomTommers is daags voordien te downloaden via de LEDENZONE .
Zou ik de Garmin file dan kunnen krijgen zodra de laatste controle is uitgevoerd
Staat zeker op de agenda, maar ik reserveer niet graag alhoewel ik de Italiaanse keuken wel degelijk zeer kan smaken Maar je weet nooit wat er nog tussenkomt, hé Ik zie ter plaatse wel wat er eventueel nog van de tafel valt
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
@Kapitein ter Lange Omvaart WimLt : nog even geduld ...zaterdag nog eens controleren en dan is het aan jouw hè.
Ik vrees dat er aan het pastabuffet niks van de tafel gaat vallen, dit is enkel voor diegene die ingeschreven zijn en kan dan ook zo aan deze prijs aangeboden worden .
Pas een Nieuw lid en dit word onze eerst rit, telaat voor het eten, dat gaan we niet vergeten ,vlug boeken is leuze, dan eten we maar een pak koeken en ne Geuze. wij zullen er zijn want we vinden BMW-Vlaanderen ECHT FIJN .
Smiley schreef:Pas een Nieuw lid en dit word onze eerst rit, telaat voor het eten, dat gaan we niet vergeten ,vlug boeken is leuze, dan eten we maar een pak koeken en ne Geuze. wij zullen er zijn want we vinden BMW-Vlaanderen ECHT FIJN .
MILJAAR ..... nen dichter in de club. Dat mankeerden we nog
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
Smiley schreef:Pas een Nieuw lid en dit word onze eerst rit, te laat voor het eten, dat gaan we niet vergeten ,vlug boeken is leuze, dan eten we maar een pak koeken en ne Geuze. Wij zullen er zijn want we vinden BMW-Vlaanderen ECHT FIJN .
MILJAAR ..... nen dichter in de club. Dat mankeerden we nog
Sabientje heeft nog eens het weer voorspeld en het zal droog zijn en zon natuurlijk.
Het kan niet beter.
Het wordt weer genieten van de rit en ook de pasta natuurlijk.