Teutenbergerweekend
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Teutenbergerweekend
Hoi,
Bedankt voor de organisatie van het weekend en ook bedankt aan allen die er aanwezig waren voor de companie.
Een speciale dank aan de Patje en Nadje voor delen van de kamer...
Ik kijk al uit naar de vele foto's... ik heb er deze keer geen wegens geen toestel bij me had.
Zumzumzum Jagermeister bitburger
GRTS Danny
Bedankt voor de organisatie van het weekend en ook bedankt aan allen die er aanwezig waren voor de companie.
Een speciale dank aan de Patje en Nadje voor delen van de kamer...
Ik kijk al uit naar de vele foto's... ik heb er deze keer geen wegens geen toestel bij me had.
Zumzumzum Jagermeister bitburger
GRTS Danny
Re: Teutenbergerweekend
Ze zijn toch zo slim geweest om jou niet tussen hen te laten slapen
RUSOR schreef:Een speciale dank aan de Patje en Nadje voor delen van de kamer...
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Nope, hij mocht hun voeten kussen 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Ik ben zo slim geweest om niet tussen hen te kruipenpvdk schreef:Ze zijn toch zo slim geweest om jou niet tussen hen te laten slapen![]()
RUSOR schreef:Een speciale dank aan de Patje en Nadje voor delen van de kamer...
Patje kan ook een concertje geven 's nachts na een paar Bit's
GRTS Danny
-
Kris1200RT
Langs deze weg wil ik alle deelnemers nogmaals bedanklen voor de creatie van de goede sfeer. Ook wij hebben er van genoten...
Foto's volgen....
Kris
Foto's volgen....
Kris
BMW-Motorclub Vlaanderen Onthaalmedewerker Vlaams-Brabant
Hey,
Bedankt aan Kris en Marc en aan gans de bende voor een tof weekend.
Een goed hotelleken,ne goeie groep,een prachtige streek en supergoe weer, meer moet dat nie zijn.
Hans
Bedankt aan Kris en Marc en aan gans de bende voor een tof weekend.
Een goed hotelleken,ne goeie groep,een prachtige streek en supergoe weer, meer moet dat nie zijn.
Hans
OLA ... er is er éne uit't bed aan't klappenRUSOR schreef:Ik ben zo slim geweest om niet tussen hen te kruipen![]()
![]()
Patje kan ook een concertje geven 's nachts na een paar Bit's![]()
![]()
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Had wel zin in een weekendje maar ons herfstrit in eigen huis ging hier door, druk weekend dus...
Het is inderdaad lekker aan het nazomeren, k'em zo goesting om er weer een paar dagen tussenuit te trekken...
Het is inderdaad lekker aan het nazomeren, k'em zo goesting om er weer een paar dagen tussenuit te trekken...
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
-
Kris1200RT

Een ruime selectie van de foto's te bekijken via deze link: http://picasaweb.google.be/lemairekris/ ... directlink
BMW-Motorclub Vlaanderen Onthaalmedewerker Vlaams-Brabant
Hoi Kris,
Leuke foto's...
GRTS Danny
Leuke foto's...
GRTS Danny