Ik denk eraan om in de 2de helft van juni 2010 een gecombineerde motor-windsurf vakantie te proberen.
Doel wordt het Garda meer, ik dacht aan het hotel Pier.
Eerste planning :
vrijdag avond naar Dusseldorf rijden en met DB - nachttrein naar Munchen.
zaterdag de deutsche hochalpenstrasse, die passeert aan heel wat (surf) meren in Bayern en overnachten in Oostenrijk (bv Lermoos)
zondag via Timmelsjoch Italie in, en zo via Bolzano naar Riva.
Van maandag tot donderdag of vrijdag surfen en in de windloze momenten het Gardameer verkennen met motor
In 2 of in 3 dagen terugkeren via de Stelvio, Davos, de Fluela pas, de Schwarzwaldstrasse en de Eifel terug naar België.
Zijn er er hier windsurfers - motorrijders die zoiets zien zitten?
Rudy
Voor de windsurfliefhebbers
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Re: Voor de windsurfliefhebbers
Hmm Klinkt leuk...
Maar ehhh die surf plank... wielen er onder?
Imperiaal?

Maar ehhh die surf plank... wielen er onder?
Imperiaal?
Zowel een motor als een surfplank laat zich huren...
Maar niettegenstaande ik een fatsoenlijke collectie surfmateriaal heb, rijd ik liever op mijn eigen ST rond in de dolomieten en huur ik een surfboard, dan een motor te huren en mijn eigen surfplankskes mee te nemen...
Voor zover dit nog uitleg behoefde
Maar niettegenstaande ik een fatsoenlijke collectie surfmateriaal heb, rijd ik liever op mijn eigen ST rond in de dolomieten en huur ik een surfboard, dan een motor te huren en mijn eigen surfplankskes mee te nemen...
Voor zover dit nog uitleg behoefde
2007 F650 GS => 2008 R1200 ST † => 2013 F650 GS => 2014 K1200 GT
YOO
Je planning, aangaande het gedeelte op twee wielen althans, lijkt me prima te doen. 't Is grof uitgelegd, moet dus nog wat fijngeslepen worden, maar in grote mate is 't goed te berijden.
Het gedeelte zonder wielen, daar ga ik me niet over uitspreken, da's niet mijn pakkie an
Grtz, Philip!
Je planning, aangaande het gedeelte op twee wielen althans, lijkt me prima te doen. 't Is grof uitgelegd, moet dus nog wat fijngeslepen worden, maar in grote mate is 't goed te berijden.
Het gedeelte zonder wielen, daar ga ik me niet over uitspreken, da's niet mijn pakkie an
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Je idee is heel goed, maar ik kan helaas niet, net voor ons gezinsverlof......
Surf heel graag en ben al met kameraad 2 keer in hotel Pier geweest (met de wagen en eigen materiaal), in oktober 2005 en september 2006.
Supergoed!!!!.
Heb toen een dagje met windstil weer daar , motor gehuurd en wat rondgereden.
Deze combinatie lijkt me beter, gezien ze daar goed materiaal verhuren van RRD van het laatste nieuwe model meestal.
Prijs met kamer en materiaal is dan voor een dag of 4 erbij in een pakket. Hoewel ik nu twijfel of ze het niet in periode april/ mei aanbieden, en eveneens in September/ oktober.
Mvg Chris
Surf heel graag en ben al met kameraad 2 keer in hotel Pier geweest (met de wagen en eigen materiaal), in oktober 2005 en september 2006.
Supergoed!!!!.
Heb toen een dagje met windstil weer daar , motor gehuurd en wat rondgereden.
Deze combinatie lijkt me beter, gezien ze daar goed materiaal verhuren van RRD van het laatste nieuwe model meestal.
Prijs met kamer en materiaal is dan voor een dag of 4 erbij in een pakket. Hoewel ik nu twijfel of ze het niet in periode april/ mei aanbieden, en eveneens in September/ oktober.
Mvg Chris
Even terug onder de aandacht brengen
2007 F650 GS => 2008 R1200 ST † => 2013 F650 GS => 2014 K1200 GT