Ik heb een (domme) vraag over de sofware voor een streetpilot 3. Ik heb een tweedehands exemplaar gekocht met alle accessoires en met de software city navigator 4.01 (2cd's) en de versie 5.00 update ( 2 cd's).
De pilot werkt perfekt. Ik heb geen mapsource setup CD (uiteraard wel de custumer code en de unlock code). De streetpilot versie geinstalleerd op het toestel is de 2.80.
Heb ik nu nog die mapsource installatie software cd nodig voor een nieuwe update van een volgende versie om binnenkort een nieuwe versie van de citynavigator te kunnen installeren?
Software streetpilot 3
Moderator: GVN
- mdc
- Webmaster

Soft SP3
De Mapsource installatie software staat op de eerste CD van City Navigator 4. Dit is bij mij ook het geval. Eerst de versie 4 installeren (minimale map regio's aanduiden), dan de update 5 erboven met alle nodige regio's. Wel de laatste update van Mapsource installeren, op site Garmin of bij mij http://gps.mdc-pc.be/gps/mps_63.exe
Als de update 7 uitkomt begin 2005, gewoon de CD er in en de upgrade uitvoeren.
Om plaats te sparen kan je in de Garmin directory gerust alle vorige versies van de kaarten verwijderen. Scheelt al vlug enkele Gigabytes.
Groetsels
Marc
Als de update 7 uitkomt begin 2005, gewoon de CD er in en de upgrade uitvoeren.
Om plaats te sparen kan je in de Garmin directory gerust alle vorige versies van de kaarten verwijderen. Scheelt al vlug enkele Gigabytes.
Groetsels
Marc
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
Marc,
Bedankt voor de info.
Dus die versie 2.80 is firmware van het toestel en die versie 6.3 is mapsource software en heeft ook niets met de citynavigator software te maken? De nieuwe update 7 versie city navigator (cd) moet ik gewoon kopen bij Garmin volgend jaar?
Of zie ik het totaal verkeerd?,
mvg
Rudi
Bedankt voor de info.
Dus die versie 2.80 is firmware van het toestel en die versie 6.3 is mapsource software en heeft ook niets met de citynavigator software te maken? De nieuwe update 7 versie city navigator (cd) moet ik gewoon kopen bij Garmin volgend jaar?
Of zie ik het totaal verkeerd?,
mvg
Rudi
- mdc
- Webmaster

Soft
Juist,
Mapsource is het programma op de PC om het verschillende kaartmateriaal van Garmin te bekijken.
2.8 is de firmawere voor de streetpilot zelf.
De update 7 is een nieuwe versie aangepaste kaarten, die moet je gewoon installeren en met Mapsource bekijken.
Je kan best regelmatig kijken op de site van Garmin als er updates zijn. Je kan je ook laten verwittigen per mail bij updates via link rechts boven op volgende site
http://www.garmin.com/support/download.jsp
Marc
Mapsource is het programma op de PC om het verschillende kaartmateriaal van Garmin te bekijken.
2.8 is de firmawere voor de streetpilot zelf.
De update 7 is een nieuwe versie aangepaste kaarten, die moet je gewoon installeren en met Mapsource bekijken.
Je kan best regelmatig kijken op de site van Garmin als er updates zijn. Je kan je ook laten verwittigen per mail bij updates via link rechts boven op volgende site
http://www.garmin.com/support/download.jsp
Marc
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020