route doorsturen van zumo naar zumo
Moderator: GVN
route doorsturen van zumo naar zumo
Kan ik routes doorsturen via bleutooth van de ene zumo(550) naar de andere zumo (550), of is dat niet mogelijk
Heb al geprobeerd maar krijg geen verbinding enkel met gsm's
Re: route doorsturen van zumo naar zumo
qluc schreef:Kan ik routes doorsturen via bleutooth van de ene zumo(550) naar de andere zumo (550), of is dat niet mogelijk
Neen, dat is niet mogelijk. De eenvoudigste manier om dat te doen is met een gewoon sd-kaartje.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Voor zo'n specifieke vragen ben je beter af op het notter-forum, maar ik denk ook dat je dat probleem best kan oplossen door gewoon het SD-kaartje even van toestel te wisselen en de route te importeren. Voordeel is dat je een exacte route gaat rijden wat met BT zeker niet het geval is 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Neen, bestandsoverdracht op de zumo 550 / 660 gaat enkel mits het exporteren van een route naar een sd kaartje (550) of micro sdkaartje (660) en daarna het kaartje in het andere toestel te steken (importeren nieuwe gegevens). Wil je van 550 naar 660 of omgekeerd, adapter voor sdkaartje niet vergeten mee te nemen en hou er rekening mee dat geïmporteerde gegevens vanop een kaartje steeds door het toestel hereberekend worden (afwijkingen kunnen ontstaan ten aanzien origineel).
Gezien er bluetooth aanwezig is, zou het voor de fabrikant niet zo'n groot probleem mogen zijn om het file transfer protocal in de firmware op te nemen. Ik hou mijn hart al vast wanneer op een toerrit er een hondertal zumo's discoverable zijn op één plek
Gezien er bluetooth aanwezig is, zou het voor de fabrikant niet zo'n groot probleem mogen zijn om het file transfer protocal in de firmware op te nemen. Ik hou mijn hart al vast wanneer op een toerrit er een hondertal zumo's discoverable zijn op één plek
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Ja, das waar. Was onze test al vergeten bij de Bunkerrit. De route vertoonde idd afwijkingen bij jou, maar kwam dat niet door bepaalde instellingen ? Als die op de twee toestellen exact hetzelfde zijn, zou de afwijking toch minimaal moeten zijn ?pvdk schreef:hou er rekening mee dat geïmporteerde gegevens vanop een kaartje steeds door het toestel hereberekend worden (afwijkingen kunnen ontstaan ten aanzien origineel).
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Verwar de 550 (van de vraagsteller) niet met de 660 hierzo!
Bij de 550 is dit geen issue.
Bij de 550 is dit geen issue.
Bedankt voor de reakties 
Je hebt gelijkECM schreef:Verwar de 550 (van de vraagsteller) niet met de 660 hierzo!

-
Wulf
De bmw nav III(2820) en de bmw nav IV hebben wel overdracht van routes via bluethoot, werkt trouwens goed.
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...