bandendrukmeter

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

J
Contacteer:

Re: bandendrukmeter

Bericht door J »

Awel die afwijking is het juist. Achteraan is het 1,9 en vooraan 2,1 op mijn cbr. Als we dit testen met verschillende manometers kwamen we verschillende waarden uit. Zelfde verhaal zoals Dirk Pauwels, de ene veel meer en de andere minder. Mijn manometer testen zou ik niet weten waar, en nog eens geld geven aan een andere, zonder zekerheid doe ik niet zonder garantie dat het een goede is.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Voor ne vrijetijds-circuit-rijder steekt dat nu wel allemaal niet zo nauw zenne. Of gade gij ook voor elke sessie op de weegschaal staan :mrgreen:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
J
Contacteer:

Bericht door J »

WimLT schreef:Voor ne vrijetijds-circuit-rijder steekt dat nu wel allemaal niet zo nauw zenne. Of gade gij ook voor elke sessie op de weegschaal staan :mrgreen:
ben al 12,5 kg verloren, zegt het u iets :wink:

1ste keer op Zolder gereden en 1:58:28 niet echt snel tov de jongens met meer ervaring, maar naar het schijnt zeer goed voor een nieuwkomer.

Ik doe het supergraag en ben van plan om nog meer te doen volgende jaar.

Just is just en als de fabrikant 1.9 voorschrijft is het beter dit te respecteren (cfr BRC racing team)

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Gaby

Bericht door Gaby »

Toevallig nog iets tegengekomen ivm bandendrukmeters bij ADAC:
http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/reife ... ageID=8763
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

J schreef:ben al 12,5 kg verloren, zegt het u iets :wink:
No worries, die vinde nog wel eens terug :mrgreen:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Plaats reactie