Awel die afwijking is het juist. Achteraan is het 1,9 en vooraan 2,1 op mijn cbr. Als we dit testen met verschillende manometers kwamen we verschillende waarden uit. Zelfde verhaal zoals Dirk Pauwels, de ene veel meer en de andere minder. Mijn manometer testen zou ik niet weten waar, en nog eens geld geven aan een andere, zonder zekerheid doe ik niet zonder garantie dat het een goede is.
J
bandendrukmeter
Moderator: GVN
Re: bandendrukmeter
't vollek va Gùùk red ùùk........
Voor ne vrijetijds-circuit-rijder steekt dat nu wel allemaal niet zo nauw zenne. Of gade gij ook voor elke sessie op de weegschaal staan 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

ben al 12,5 kg verloren, zegt het u ietsWimLT schreef:Voor ne vrijetijds-circuit-rijder steekt dat nu wel allemaal niet zo nauw zenne. Of gade gij ook voor elke sessie op de weegschaal staan
1ste keer op Zolder gereden en 1:58:28 niet echt snel tov de jongens met meer ervaring, maar naar het schijnt zeer goed voor een nieuwkomer.
Ik doe het supergraag en ben van plan om nog meer te doen volgende jaar.
Just is just en als de fabrikant 1.9 voorschrijft is het beter dit te respecteren (cfr BRC racing team)
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Toevallig nog iets tegengekomen ivm bandendrukmeters bij ADAC:
http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/reife ... ageID=8763
http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/reife ... ageID=8763
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
No worries, die vinde nog wel eens terugJ schreef:ben al 12,5 kg verloren, zegt het u iets![]()
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !