Knopke op stuur 3 sec. indrukken, en teller komt op - - - , enkel van dit item( bv gemiddelde snelheid, verbruik.
Range is niet te veranderen natuurlijk....
Even updaten qua tanken GSA: gisteren 36,35 liter getankt. In een 33-liter tank. En ik had nog zo'n 20 km te gaan voor ie leeg zou zijn geweest. Straf.
Relax schreef:Even updaten qua tanken GSA: gisteren 36,35 liter getankt. In een 33-liter tank. En ik had nog zo'n 20 km te gaan voor ie leeg zou zijn geweest. Straf.
Ik verleden week 35.6 l met mijn nieuwe Gsa en had ook nog ongeveer 22km te gaan
Als je de specificaties van de 1200 GSA bekijkt kan je lezen dat er in een 33,0 L tank ook 4,0 L reserve zit.
Dit zal dan wel een inhoud van 37,0 L zijn zeker.
Anders kunnen jullie allemaal geweldig toveren
sprint schreef:Als je de specificaties van de 1200 GSA bekijkt kan je lezen dat er in een 33,0 L tank ook 4,0 L reserve zit.
Dit zal dan wel een inhoud van 37,0 L zijn zeker.
Anders kunnen jullie allemaal geweldig toveren
Dat is 33 liter inclusief 4 liter reserve. Dus bij ca. 29 liter verbruikt moet het lampje moeten aangaan.
Overigens is dat de opgegeven inhoud, getankt tot de onderzijde van het buisje in de tankopening. Tank je 'm helemaal tot de top vol dan heb je iets meer inhoud ter beschikking
Relax schreef:En dan is de berekening van de "Range" toch fout?
Tenzij - maar of dat zo is weten andere forumleden je wel met zekerheid te vertellen - de meting van het resterende aantal liter brandstof gebeurt aan de hand van een drukplaat die ook een hoger "gewicht" dan het voorziene maximum kan herkennen.
Dat bedenken neemt bij mij geen tijd in beslag, zo'n ingenieuze ideeën ontwikkelen zich non-stop en in ijltempo in mijn brein. Uw (logische doch foutieve) reactie is dan ook louter gebaseerd op persoonlijke ervaringen inzake snelheid en accuraatheid van de werking in uw bovenkamer. (zelf dus)
Nascar schreef:Als de dealers zo'n dingen lezen dan wordt de volgende versie van de boordcomputer beslist duurder
Ik denk dat ze het simpeler proberen te houden
'k Wil ze anders wel helpen om nog zo'n geintjes te bedenken hoor. Dat kan dan misschien ineens de leuke bijverdienste zijn waarover ik het in een ander topic (test K1300S) had. Want het voorstel dat John me daar deed zie ik toch niet helemaal zitten