FLITS
Moderator: GVN
FLITS
Heb net mijn eerste flitske achter de rug na 10 jaar en 120000km ,op zich niet zo erg maar alleen de manier waarop ge wordt tegengehouden en benaderd was beneden alle peil. Met alle begrip voor diegenen die het wel op een menselijke manier doen. Misschien had de agent niet zo'n beste dag en is het hem dan ook vergeven. Nu alleen nog afwachten met hoeveel euros mijn zonde wordt vergeven. Dit moest er toch even uit. 

zundap/kreidler/BSA500/suzuki500gt/bmwR1200C/bmwk1100lt/bmwK1200lt/BMW K75rt /DEFENDER
DANNY
DANNY
Re: FLITS
Wat voor een excuus is dat in godsnaam. Als gij eens ne slechte dag hebt, verliezen andere mensen daardoor toch ook geen geld, héK'adéé schreef:Misschien had de agent niet zo'n beste dag en is het hem dan ook vergeven.

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
Het één heeft niks te maken met het ander. 't Is niet omdat die flik in een slechte bui is, dat hij geld verliest. Dat was ie toch kwijt. Het gaat 'm om de rest.WimLT schreef:Wat voor een excuus is dat in godsnaam. Als gij eens ne slechte dag hebt, verliezen andere mensen daardoor toch ook geen geld, héK'adéé schreef:Misschien had de agent niet zo'n beste dag en is het hem dan ook vergeven.
Er zijn geen excuses om iemand te bruskeren, maar met slechte verstaanders heb ik toch ook wel 'ns problemen.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Ja sorry. Kon't weer niet laten. Had niet zo'n beste dagRelax schreef:maar met slechte verstaanders heb ik toch ook wel 'ns problemen.

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ja lap, heel het korps trekt weer aan't zelfde zeel 

Awel waddist jongWimLT schreef:Ja lap, heel het korps trekt weer aan't zelfde zeel

WimLT schreef:Ja lap, heel het korps trekt weer aan't zelfde zeel
Wim, ge weet " al wat ge zegt kan en zal tegen u ........."

-
Een beetje vriendelijk en van den "domme" houden tegen die flikken, helpt altijd wel...heeft over een paar weken in Frankrijk toch nog geholpen.
Gr, meca.

Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
Belgische flikken zijn doorgaans veel slimmer dan Franse hé Lucmecapuet schreef:Een beetje vriendelijk en van den "domme" houden tegen die flikken, helpt altijd wel...heeft over een paar weken in Frankrijk toch nog geholpen.![]()
Gr, meca.

(heeft trouwens bij mij ginder ook al 2 keer geholpen

Dat de politie een bekeuring geeft als je een verkeersinbreuk pleegt, daar hoef je idd niet om te zeuren. Maar dat was volgens mij ook het opzet niet van TS. Ik heb 21 jaar in Antwerpen gewerkt, waardoor ik minstens twee keer per dag door de Waaslandtunnel moest. Je kan er vroeg of laat dan ook niet voorbij de Politiemannen die daar 's morgens en 's avonds het verkeer regelen. Deze getuigen van een ronduit boertige mentaliteit waarbij ze nog de moeite niet doen om deftig AN te spreken.
"Ei manneke, otte nie gezeen dakkik mein and omoeg stak, of edde liever dak oe e papiereke schreif"
En die mening deel ik zeker met vele anderen die daar dagelijks moeten passeren.
Gefundeerde opmerkingen met een beleefde aanpak, ok!! Als de verbaliseerde dan dwars doet en onbeleeft is, tot daar aan toe. Iedereen is ook niet even beleefd tegen de politie.
Maar kleinerende platte-taal opmerkingen, van de politie uit, getuigd van weinig respect en beleefdheid.
"Ei manneke, otte nie gezeen dakkik mein and omoeg stak, of edde liever dak oe e papiereke schreif"

En die mening deel ik zeker met vele anderen die daar dagelijks moeten passeren.
Gefundeerde opmerkingen met een beleefde aanpak, ok!! Als de verbaliseerde dan dwars doet en onbeleeft is, tot daar aan toe. Iedereen is ook niet even beleefd tegen de politie.
Maar kleinerende platte-taal opmerkingen, van de politie uit, getuigd van weinig respect en beleefdheid.

Laatst gewijzigd door jakke op 21 okt 2009, 09:02, 2 keer totaal gewijzigd.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Zie maar uit dat ze u achtereen niet in't marrokaans uitkafferen
Eén voordeel: ge verstaat dat dan helemaal niet, hé 

WimLT schreef:Zie maar uit dat ze u achtereen niet in't marrokaans uitkafferenEén voordeel: ge verstaat dat dan helemaal niet, hé

R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Alléé mannen bedankt voor de reacties en ik ben blijkbaar niet de enige die zoiets voorheeft.Ik heb ze vandaag in de bus gekregen en voor 50 euro is mijn zieltje terug schoongebrand. grtjs : 

zundap/kreidler/BSA500/suzuki500gt/bmwR1200C/bmwk1100lt/bmwK1200lt/BMW K75rt /DEFENDER
DANNY
DANNY