Invriesrit
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Invriesrit
De invriesrit gaat dit jar door op 08/nov.
In het clubjoernaal staat 13.00u
op de ledenzone staat 09.00u
Wie weet hoelaat het vertrekuur echt is voorzien?
p.s.
vorige edities was dat 13.00u
In het clubjoernaal staat 13.00u
Wie weet hoelaat het vertrekuur echt is voorzien?
p.s.
vorige edities was dat 13.00u
Re: Invriesrit
De Roger is aan zijne zomerslaap bezig .. wordt maar wakker op 8 Nov.
Heb hem vorig jaar toch horen zeggen .. start om 13 uur.
Heb hem vorig jaar toch horen zeggen .. start om 13 uur.
belangrijk detail wel. Heeft er iemand het tel nr van Roger?
J
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Tel025824468 Roger
-
sprint
Op de salontafel onder de Libelle en de Story ligt het Clubjounaal, op blz 27 kon hij dat zelf ook vinden 
Marnix.

sprint schreef:Op de salontafel onder de Libelle en de Story ligt het Clubjounaal, op blz 27 kon hij dat zelf ook vinden
Harald schreef:De invriesrit gaat dit jar door op 08/nov.
In het clubjournaal staat 13.00u
Of heb ik nu Chinees geschrevenledenzone schreef: Copij uit de ledenzone :
Invriesrit - Roger Segers & Gustaaf Patteaux
Export Event naar Desktop Event
Start Datum/Tijd: zondag 8 november 2009 9:00
Eind Datum/Tijd: zondag 8 november 2009 18:00
Herhalend Event: Eénmalig event
Omschrijving:
Categorie: Toerrit
't Ja, dat hij dan maar rustig verder slaapt want ik heb de rit tot op heden nog steeds niet doorgekregen en vandaag sowieso geen tijd meer om ze alsnog te converteren voor de Tommers. Sorry hoor mannen, maar wat ik niet heb, kan ik niet omzetten héUpJohn schreef:De Roger is aan zijne zomerslaap bezig
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

En al da zwart geld danWimLT schreef: Sorry hoor mannen, maar wat ik niet heb, kan ik niet omzetten hé
De ledenzone werd aangepast.
In het clubjournaal stond de enge echte juist tijdsmelding.
Met dank aan de Mod's
@ Wim LT, ge hebt nog een week hé, de rit is op 08/11/2009.
ni te snel of ze flitsen u weer

In het clubjournaal stond de enge echte juist tijdsmelding.
Met dank aan de Mod's
@ Wim LT, ge hebt nog een week hé, de rit is op 08/11/2009.
ni te snel of ze flitsen u weer
Blij te lezen dat de rit doorgaat op 8/11, om een of andere reden stond deze in mijn agenda voor morgen??? Of is er ondertussen weer iets van datum veranderd zoals het clubfeest?
Soit, nu kan ik ze wel meerijden

Soit, nu kan ik ze wel meerijden

Frank, ik was er ook vast van overtuigd dat ze morgen al wasHarald schreef:@ Wim LT, ge hebt nog een week hé, de rit is op 08/11/2009.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Aanvankelijk had ik ook ergens gelezen dat de invriesrit op 1 nov zou doorgaan.
Dacht ook dit op de ledenzone gelezen te hebben trouwens.
Dacht ook dit op de ledenzone gelezen te hebben trouwens.
Tja, da's blijkbaar de tweede maal dat ze de datum van iets veranderen zonder echt degelijk te communiceren. Dit is de reden dat ik alleen moet komen naar het jaarfeest aangezien dat Nancy die datum iets gepland had omdat de eerste datum van het jaarfeest vroeger was vastgelegd. Maar ja, niet zeuren, nu kan ik tenminste de invriesrit meerijden.WimLT schreef:Frank, ik was er ook vast van overtuigd dat ze morgen al wasHarald schreef:@ Wim LT, ge hebt nog een week hé, de rit is op 08/11/2009.Staat bij mij ook zo op de kalender, maar in 't boekske blijkbaar niet meer
Dat is dus ergens weer veranderd

ik ben het kwijt.sprint schreef:Op de salontafel onder de Libelle en de Story ligt het Clubjounaal, op blz 27 kon hij dat zelf ook vinden
Dat is het nadeel van opruimen. Sinds ik mijn bureau opgeruimd heb, vind ik zelfs mijn pc niet meer terug.
J
John kom jij zondag meerijden? Indien ja dan zal ik wel via via je dat boekje van de systeemhelm EVO 4 laten bezorgen.
BMW Motor Club Vlaanderen lid
-
John
- Contacteer:
Als het geen pijpenstelen regent ben ik er!
YOO
En, om hoe laat is 't vertrek nu, want ik weet 't nie meer zulle
Is 't op dezelfde plek als verleden jaar, dan kom ik misschien af, alhoewel ik met de nacht sta...
Grtz, Philip!
En, om hoe laat is 't vertrek nu, want ik weet 't nie meer zulle
Is 't op dezelfde plek als verleden jaar, dan kom ik misschien af, alhoewel ik met de nacht sta...
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Had de data ook graag wat vroeger gehad, wil eens proberen om te zetten naar Tripy ...
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Den deze zou ook nog wel eens durven buiten komen, als vrouw en kinderen me kunnen missen.
Wel graag geweten hoelaat het vertrek (en dan bedoel ik niet de WC) gepland staat.
Wally
Wel graag geweten hoelaat het vertrek (en dan bedoel ik niet de WC) gepland staat.
Wally
Leven is het meervoud van lef!
Vandaag de rit omgezet en dus zullen ook de Tommers zondag kunnen genieten van de laatste rit van dit seizoen 

-
tweecilinderke
Wedden dat ze blij zijn om eens alleen te zijn!als vrouw en kinderen me kunnen missen.
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
-
Jo De Paepe
Dilemma:
1 De invriesrit
2 Moto retro te Ciney> een van de grootste beurzen in Belgie
moeilijke keuze
1 De invriesrit
2 Moto retro te Ciney> een van de grootste beurzen in Belgie
moeilijke keuze
En geloof mij, 't zal mij ook nie spijten.tweecilinderke schreef:Wedden dat ze blij zijn om eens alleen te zijn!als vrouw en kinderen me kunnen missen.![]()
Zijt maar zeker da'k meerij, misschien wel 2 keer zelfs
W
Leven is het meervoud van lef!
Hang maar extra slijklappen aan je spatborden