Even voorstellen...

Onze virtuele toog...

Moderator: GVN

Plaats reactie
Bob

Re: Even voorstellen...

Bericht door Bob »

topluxe.be schreef: en hopelijk kan ik bij iedereen hier terecht als er zich iets voordoet.
De bereidheid is er bij de meesten zeker wel. Welkom op het forum !
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Julle

Bericht door Julle »

Hallo allen,
Ik ben hier binnen gesukkeld via het GS forum en nu dus via hier. Ik ben Julle, ben 56 jaar jong en rijd sinds een maand met een 1200 GSadventure 2008 die ik kocht van Dirk Verheyde (clublid). Na drie FJRs in 6 jaar is het in het begin wel serieus aanpassen aan het boxerblok maar het sturen gaat bij de GSA zo gemakkelijk dat dat veel goed maakt. Verder maak ik regelmatig één of ander circuit onveilig met een zwart-witte CBR600RR met mijn naam op de kuip. En nu maar hopen dat de Beemer even probleemloos loopt als mijn Jappen.

Julle
CarlB

Bericht door CarlB »

Hallo ,Ik ben CarlB, lid sinds Augustus 2009. Net 50 geworden en zelfstandig ondernemer te Duffel. De Beemer komt er misschien wel, maar nu rijd ik met een Yamaha FJR. (ook een tof machien)
Heb al verschillende ritten meergereden met de club en veel gelezen op't forum: erg boeiend, er staan leuke items tussen en soms word er ook met scherp naar elkaaar geschoten, maar dat houd de spanning erin :lol:

motohistoriek: Suzuki Burgman...Suzuki V-Strom 1000 (bijeen geplooid in Brussel)...Suzuki Intruder 1500 en nu de Yamaha FJR

hopelijk tot ziens op één of andere rit of een club-bijeenkomst!!

grt
Carl
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Garmin ZUMO 660 - Xenon
Corusan

Bericht door Corusan »

Groetjes iedereen, ik ben Paul C. en rijd een R1150RS en een Honda VF500F2 (1986). De laatste is nog steeds operationeel en in topconditie maar de BMW werd tweedehands aangeschaft uit praktische redenen van verbruik en beschikbaarheid van onderdelen. De affectie begint te groeien en de motor voldoet aan de verwachtingen. Het forum interesseert mij omdat ik mijn beroepsleven begon bij Euro Honda Office te Aalst als technisch instructeur motorfietsen; beroepsmatig heb ik nu weinig met motoren maar de interesse is gebleven. Het is mooi om nog enig samenhorigheidsgevoel te zien en het forum is daar een bewijs van :clown: .
tweecilinderke

Bericht door tweecilinderke »

welkom corusan :wink:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
DenBart

Bericht door DenBart »

Hoi Iedereen,
Ik ben Bart, 43, 1m87 80kg en gelukkig getrouwd :wink: Complete nieuweling in motorrijden.
Nog nooit motor gereden, ook geen bromfiets. Eerst een jaargang Motoren en toerisme uitgelezen, daar heb ik heel veel bijgeleerd, tips en tricks, uren zitten lezen op motor websites. Daarna 2 uur rijles gevolgd. Ik was er vrij snel mee weg, na 30 mins leren vertrekken, en stoppen, draaien, de acht, reed ik probleemloos van den eerste keer de slalom goed rond. Het laatste kwartier de weg op. Man man, spannend. Elke actie moest nog bewust gebeuren. Precies of ik was 18 en had mijn eerste autorijles ;-)
Toen was het tijd om een motor te kiezen. Ik wilde een toermodel omdat ik dat al heel mijn leven mooi vind, en omdat ik er ook mee zal gaan werken (34Km) .als 't weer goed is ;-)Op dit forum hebben jullie mij daarbij goed geholpen waarvoor dank! Nu heb ik zo'n 50km gereden op mijn tweedehands 2002 R1150RT met ongeveer 30000Km. Ik hou het uiteraard heel rustig(meestal rij ik 50 km/uur :lol: )langs rustige wegen en ben momenteel aan het proberen zo zacht mogelijk te schakelen. Wat me vooral opvalt is hoe "levendig" het geheel wel is. Soms wil hij niet in eerste, maar de truuk met de koppeling wat losser te laten werkt! (heb ik ook ergens gelezen). Ik vergat ook steeds de richtingsaanwijzer te doven. Het low speed bochtenwerk is ok nog voor verbetering vatbaar. Eerst wil ik bij lage snelheden alles wat beter onder de knie hebben. Dan volg ik weer een paar uur les. Het doel is om volgende zomer samen met mijn vrouwtje te genieten van rustige ritjes.

Voila, dat ben ik.
DenBart
R1200RT -black-
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Welkom op de kinderboerderij Bart...gelukkig getrouwd...pas maar op dat ge Uwen Beemer niet té veel gaat soigneren, vrouwen kunnen jaloerse reakties hebben :clown:

Je hebt alvast een gezonde instelling, zéker wat betreft die lessen en in 't begin rustig aan doen...way to go :wink: and enjoy :alien:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
beemer wim

Bericht door beemer wim »

Hallo, mijn naam is wim en woon onder de rook van den haag . Ben nu in bezit van een bmw r 1150 r en dat is mn 45 e motor in 15 jaar. Het is een soort ziekte van mij om steeds een andere motor te kopen. Na een paar weken krijg ik de aandrang om weer iets anders te berijden.Herkent iemand dit? Had beter een motorzaak kunnen beginnen , dan hoef ik ze niet steeds aan te schaffen. Van choppers naar japanners . duc,s 2 cylinders, 4 cylinders , noem maar op,ik heb het gehad/ Weet dus overal over mee te praten, Ook een paar bmw,s roadster , rockstar , Nu dus maar weer een r 1150 r ,omdat die mij het meest is bevallen en dan ook in mn favoriete kleur zwart. Lekker in de wind en makkelijk te onderhouden. Naakte fietsen heeft altijd mijn voorkeur gehad. Yamaha xjr1300. bandit 1200, meanstreak. Maar om kort te gaan , het is allemaal leuk.
BMW R 1150 R ZWART
albatros

Bericht door albatros »

beemer wim schreef:Hallo, mijn naam is wim en woon onder de rook van den haag . Ben nu in bezit van een bmw r 1150 r en dat is mn 45 e motor in 15 jaar. Het is een soort ziekte van mij om steeds een andere motor te kopen. Na een paar weken krijg ik de aandrang om weer iets anders te berijden.Herkent iemand dit? Had beter een motorzaak kunnen beginnen , dan hoef ik ze niet steeds aan te schaffen. Van choppers naar japanners . duc,s 2 cylinders, 4 cylinders , noem maar op,ik heb het gehad/ Weet dus overal over mee te praten, Ook een paar bmw,s roadster , rockstar , Nu dus maar weer een r 1150 r ,omdat die mij het meest is bevallen en dan ook in mn favoriete kleur zwart. Lekker in de wind en makkelijk te onderhouden. Naakte fietsen heeft altijd mijn voorkeur gehad. Yamaha xjr1300. bandit 1200, meanstreak. Maar om kort te gaan , het is allemaal leuk.
Ik berijd ook liefst een naakte :-P :wink:
Welkom!
BMW R1200GS Adventure (09/2011)
Vespa GTS 125ie Super - Montebianco (2010)
.

Even voorstellen...

Bericht door . »

.
Laatst gewijzigd door . op 06 feb 2010, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
sprint

Bericht door sprint »

Welkom Marc,
Mocht je zin hebben kan je volgend jaar zeker eens een clubritje mee pikken als kennismaking met onze toffe club en z'n leden.
Je bent natuurlijk ook meer dan welkom op één van onze onthaalavonden ergens in Vlaanderen.

Wat die cursus betreft kan ik je alleen maar gelijk geven.
Zelf heb ik meer dan 10 jaar rond gereden zonder enige cursus te volgen, hoe ik die jaren heb overleefd is mij nu nog steeds een raadsel :-?
Marnix.

Afbeelding
Relax

Bericht door Relax »

Ons ook.
I respect your opinion. But I don't give shit.
wimk75rt

Bericht door wimk75rt »

Hallo;
Ik ben Wim uit berlaar.
Mechanieker van beroep;
30 jaar Honda GW 1000 1100 1200 1500,4jaar niks,nu onlangs k75rt van 96 gekocht en zo op dit toffe forum beland.
snarfy
Contacteer:

Bericht door snarfy »

Hallo mijn naam is Ard. Ik ben 43, getrouwd en we hebben 2 kids. We wonen in Rotterdam. Ik rij motor sinds 1,5 jaar en de beemer is mijn tweede. Mijn vorige motor, een Yamaha TDM, staat te koop. De beemer heb ik aan het eind van de zomer gekocht en hij bevalt prima. Veel vergelijkingsmateriaal heb ik natuurlijk niet gehad maar vooralsnog zie ik geen enkele reden om van de BMW af te stappen. Dat ding is echt een genot om op te rijden. Wellicht tot ziens bij een van de ritten !
2000 R1150GS

“Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat, en dan wachten op je antwoord.”

TDM 850 '96 te koop
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

vooralsnog zie ik geen enkele reden om van de BMW af te stappen
Zou je 's avonds bij het huiswaarts komen toch beter leren, kwestie van je eega niet voor het hoofd te stoten :lol:

Welkom hier Noorderbuur :alien:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Domien

Bericht door Domien »

Hoi,

Nadat ik het forum al even volg en hier en daar zelfs al eens een berichtje gepost heb, zou ik me graag even voorstellen:

Ik ben Domien, nog even 25jaar oud en woon te Herenthout. Ik werk voor Defensie als luchtverkeersleider en gebruik m'n moto dan ook voor dagelijks woon-werk verkeer naar het vliegveld van Beauvechain.

Mijn moto-ervaring is al even jong als ikzelf: In Februari '09 heb ik mijn eerste moto gekocht en dat was een Honda Transalp 650. Fantastische moto om op te leren rijden en aan te leren sleutelen....maar heel lang heb ik het er toch niet mee volgehouden want 8 maanden, 14000km en een rijbewijs later heb ik mijn 1200 GS gekocht. Vele gaan zeggen dat dat veel te snel was (geen ervaring enz.) en dat zal allemaal wel waar zijn hoor maar hij was toch zo mooi en helemaal niet zo duur :grin: :grin: :grin: ...Ik heb het me nog geen seconde beklaagd! Fantastische machine, ik kan niet wachten om, de eerste keer, met het vrouwtje achterop er op uit te trekken.

Tot op het forum!
Domien
Laatst gewijzigd door Domien op 25 dec 2009, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten,
Domien
VoskenGSA

Bericht door VoskenGSA »

Domien schreef:Hoi,

Tot op het forum!
Domien
En nu nog eventjes aansluiten bij de BMWClub he :-) Kan je genieten van diverse prachtige ritten :thumright:
Lid BMW-MC-VL
Afbeelding Afbeelding
GSA 2008 - Temporarily out of power...
Domien

Bericht door Domien »

En nu nog eventjes aansluiten bij de BMWClub
al aangevraagd en betaald
Groeten,
Domien
.

Bericht door . »

.
Laatst gewijzigd door . op 06 feb 2010, 11:12, 2 keer totaal gewijzigd.
kamiel1010

Even voorstellen

Bericht door kamiel1010 »

Hallo iedereen,
Mijn naam is Kamiel uit Landen en ben sinds een paar weken trotse bezitter van een bloedmooie K 1200 R bouwjaar 2007 met abs, esa, asc, boordcomputer enz. Ik heb mijn K bij een officiele dealer gekocht met nog 2 jaar garantie. En man, wat rijdt dat ding lekker.
Ik ben aleen paar dagen op het forum hier aan 't kijken en ben op een paar horrorverhalen ivm. de K 1200 R gestoten.
Versnellingsbakken, cardans en ponts kapot. Electronica die kuren heeft enz.
Zijn dat veel voorkomende pannes of gaat het hier over uitzonderingen. Heeft het misschien te maken met het gebruik van de motor ( Cirquit, wheelies? )
Enfin, moet ik mij zorgen maken?
Mvg.

Kamiel
sprint

Bericht door sprint »

Welkom op het forum Kamiel.
Geniet maar met volle teugen van je K1200R :wink:
Weet dat allerhande motorproblemen op ons forum ter sprake komen, zij die geen problemen hebben met hun motor geven daar veel minder ruchtbaarheid aan natuurlijk.

Btw: ik heb je posting naar hier verplaatst, omdat dit hier een apart voorstel draadje is :idea:
Marnix.

Afbeelding
dedjutoch

Bericht door dedjutoch »

Voila, gisteren mijn lidkaart van de BMW Motor Club Vlaanderen in de bus gekregen!
Ik lees en schrijf al een korter tijd mee op het forum, maar vergat om mij voor te stellen...... shame on me :-?
Wie ben ik? Ik heet Eddy, ben 53 (word 54 in 2010 potverdikke) en rij met een R1200GS Adventure van 2008, die ik tweedehands kocht!
Hiervoor reed ik met een CBR600F4, maar had door de zitpositie, die ietske sportiever is :grin: last van krampen na een paar 100 km! En aangezien de ritjes die we vaak in't weekend doen tussen de 450 en de 550 km zijn.... had ik dus iedere rit last van krampen :shock:
De GSA is een plezant stuk speelgoed waar ik me reuze mee amuseer! Deed er nog maar 2000 km mee, maar ben al helemaal verslaafd! Dat is het leukste speelgoed voor "niet zo jonge" venten (en vrouwen, jong EN oud) :wink:
:clown: :pirat: :clown: :pirat:
EEN DAG NIET GELACHEN, IS EEN DAG NIET GELEEFD!
Nick

Bericht door Nick »

Op de laatste dag van dit jaar wordt het tijd om me eens voor te stellen.

Na een motorongeval in 2008 het rijden moeten vaarwel zeggen. Een jaar na de feiten ben ik er opnieuw klaar voor. Lichamelijk en geestelijk. Hoop om tijdens het komende salon de knoop te kunnen doorhakken.
Het kleur en de opties spelen geen rol. Die kieskeurigheid verleer je wel als je ooit ondersteboven bent gekegeld.
Ik zoek vooral een degelijke en veilige motor, en daar zal de BMW stand me wellicht kunnen in helpen.
Vleesklak

Bericht door Vleesklak »

Hallo iedereen!

De eerste nieuwkomer van dit jaar noemt Tom. Ik heb geen BMW maar een Speed Triple, nieuw gekocht in 2007 en ondertussen al meer dan 30000km op de klok gezet. Deze kilometers heb ik bij elkaar gereden tijdens zondagsritten, vakantie, woon-werk en af en toe een circuitdagje. Ik hoop ooit een gs te kunnen bezitten om te gaan toeren met mijn wederhelft, want de mogelijkheden van een speed triple zijn hierin zeer beperkt.

groet Tom
Wulf

Bericht door Wulf »

welkom, Tom !
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...:-)
Plaats reactie