Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Route gedownload en herberekend, opgeladen in zumo en bandjes geblazen.
Morgen nog eens tanken en we zijn er klaar voor!
Ben daar tegen 12u, wil er graag op tijd aan beginnen.
Tot morgen,
Verdoemme hé, echtgenote werd om 10u opgeroepen om te komen werken. Er moest er ene zijn galblaas uit. Zodoende was ze maar om 13u thuis. Te laat om nog te vertrekken. Achteraf nog vertrekken was geen optie vermits ik geen GPS heb( zie GPS forum ).
Ik heb de rit opgeslagen op mijn erte ploate en als ik de GPS terug heb zal ik ze zeker eens rijden.
Some people learn to ride a GS, others are born to !! You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Schitterende namiddag gehad. Het meest ideale weer dat ge u kunt dromen in november. De K die weer doet wat ik wil en terug vertrouwen geeft. 40.000 km onderhoud met nieuwe voorband. Van olies zijn alle soorten vervangen. En dan een fantastische streek. Dank U Roger voor dit moois. Die entrée van de rit met die rechte weg omhoog tussen die 2 grote weides : fantastisch. Carlo, sorry dat ik zo vroeg moest vertrekken. Kon niet anders.
@ futureGSrijder. zeker doen, dit is ritje naar uw meugt. Verschillende baantjes gaan U bekend zijn van uw eigen ontworpen ritten.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
Ik ben om 13.20u vertrokken uit Opwijk.
En om 14.00u vertrokken in Ternat.
Had ik dit geweten , kon je gerust met ons mee.
Was een geweldige rit, soms wat opletten met de laagstaande zon.
In grote lijnen was het een samenraapsel van vorige edities.
The Best of.... zeg maar.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
futureGSrijder schreef:Verdoemme hé, echtgenote werd om 10u opgeroepen om te komen werken. Er moest er ene zijn galblaas uit. Zodoende was ze maar om 13u thuis. Te laat om nog te vertrekken. Achteraf nog vertrekken was geen optie vermits ik geen GPS heb( zie GPS forum ).
Ik heb de rit opgeslagen op mijn erte ploate en als ik de GPS terug heb zal ik ze zeker eens rijden.
Rony, Dringend kantooruren invoeren op dat operatiekwartier jong. Gedaan met galblazen op ne zondag !!! Waar gaat dat naar toe met die wereld???
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Roger, Gustaaf bedankt voor terug een mooie invriesrit.
“The best of” zoals Harald al schreef.
Bedankt aan iedereen die voor mij reed, ik kreeg de gps-file niet in mijn toestel geload
Pollt schreef:Indierock ik ben blij je ontmoet te hebben vandaag je bent een knappe vrouw pol
Wederzijds Pollt, die geslachtsoperaties hebben me fortuinen gekost,ik zweer het je, maar het was de moeite waard. Eindelijk kan ik zijn wie ik wou zijn
Tot vrijdag in St. Niklaas als het wat meezit. By the way, 'k vond jou ook wel best leuk.
K1200GT '03 72K
Roger en Gustaaf, bedankt voor weer eens een erg mooie seizoensafsluiter.
Uiteraard mede door het prachtige weer bleek nog maar eens dat wij in ons landje ook écht wel mooie natuur, vergezichten en stuurwegeltjes bezitten.
Leuk ritje met prachtig weer. CarlB, John en Ronald, bedankt voor het gezelschap.
Wat me wel is opgevallen, dit is de tweede rit op korte termijn dat de cafébaas van de enige kroeg die we tegenkwamen (althans de eerste kroeg) een tekort had aan tassen om koffie te schenken. Zelfs de vaste zondagse klanten van de kroeg moesten buiten wachten op een zitplaats, daar waar dit op een gewone zondag voor die mensen totaal geen probleem is.
bedankt voor de mooie zondag ik heb ervan genoten ,prachtige rit ,toffe compagnie wat moet ne mens nog meer willen?
@indierock
Marc er komen nog zo veel ritten !!!!!
@pollt
Pol bedankt voor het gezelschap
Als afsluiter van het seizoen kan dit ritje wel tellen We hebben ons bijzonder goed geamuseerd, prachtig weer, leuke baantjes (sommige ideaal voor de GSA )
Onderweg nog een paar fotokes getrokken...
Lid BMW-MC-VL
GSA 2008 - Temporarily out of power...