Hoi,
Ik ben op zoek naar de naam van de piloot die indertijd reed in de Boxercup voor het team van Raf's Motorshop. De man reed op een R1100S en ik heb ooit les gekregen van hem op het circuit van Zolder. ik dacht dat hij toen al een kleine 20 jaar race-ervaring had.
Ik ben op zoek naar enkele actiefoto's van hem. Ik herinner me nog een foto van hem die hing in Raf's Motorshop waarbij bij in de gietende regen knee-down ging. Dit is wat mij betreft één van de mooiste en meest gedurfde actiefoto's die ik ooit zag.
Alvast bedankt voor de tips.
Mvg,
Jo.
Racepiloot
Moderator: GVN
-
Jo De Paepe
Re: Racepiloot
@ Jo
zou het Robby Brys kunnen zijn
zou het Robby Brys kunnen zijn
Lesgeven op Zolder, boxercup en 20 jaar ervaring? Ik denk dat je op zoek bent naar Marc Wauters.
Neem eens contact met Robby,
Robby's Motor Service
Bijenstraat 7
2880 Bornem
GSM:0476/59.88.75
Hij zal u dat zeker kunnen zeggen wie die piloot was.
P.s. ik stond onlangs voor de winkel van Raf.
Alles is er zo goed als weg, maar ik denk dat de bewuste foto's nog achter de toog hangen.
Robby's Motor Service
Bijenstraat 7
2880 Bornem
GSM:0476/59.88.75
Hij zal u dat zeker kunnen zeggen wie die piloot was.
P.s. ik stond onlangs voor de winkel van Raf.
Alles is er zo goed als weg, maar ik denk dat de bewuste foto's nog achter de toog hangen.
-
Jo De Paepe
Het gebouw zou opgekocht zijn door een Volvo concessie uit de buurt.ik stond onlangs voor de winkel van Raf.
Alles is er zo goed als weg
Heb ik van horen zeggen
-
Dirk Pauwels
Zou het Koen Vleugels kunnen zijn? Ik weet dat die nog voor Raf gereden heeft.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Aanvankelijk had ik dat ook gehoord, maar vorige week hoorde ik alweer iets anders.Jo De Paepe schreef:Het gebouw zou opgekocht zijn door een Volvo concessie uit de buurt.ik stond onlangs voor de winkel van Raf.
Alles is er zo goed als weg
Heb ik van horen zeggen
Ik denk dat er nog veel water naar zee zal vloeien eer er daar terug een nieuwe zaak in dat gebouw komt.