Zumo 660

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Marc ERVINCK
Contacteer:

Zumo 660

Bericht door Marc ERVINCK »

Heren motorijders,

Ik heb een vraag, heeft er al iemand met de zumo 660 in Stad Brussel gereden?
Voor mij was dit een grote 0 :-( , hij was voledig het noorden kwijt, herberekent terwijl ge stil staat, gaat boven op de buldings staan en toont geen straten meer,
Kortom het ding sloeg door.
Nog iemand die deze ervaring heeft gehad?

Het telefoonsysteem vind ik wel goed, maar de navigatie in Stad 000000 met goede sateliet ontvangst.

Groetjes,
JGA

Re: Zumo 660

Bericht door JGA »

Beste,

Ik rij elke dag met mijn R1150R naar Brussel met mijn Zumo 660 aan zonder problemen.

Groetjes
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Ik neem aan dat je op de motor zat ? Of toch in de wagen ... zo ja, heeft ie misschien een voorruit met zonwerende laag, dat is een metaalachtige film die heel veel satellietsignalen blokkeert. Ondanks dat de Zumo 660 een gevoelige ontvanger heeft, kampt hij in zulke omstandigheden met verminderde ontvangst... Ik ervaar geen problemen in grote steden met hoge gebouwen. Nu moet ik wel toegeven dat ik deze plekken zo weinig mogelijk opzoek :roll:

Indien je op de motor zit en de 660 vrije ontvangst heeft, dan kan het altijd zijn dat er "iets" mis is met de ontvanger, interne antenne ?
Marc ERVINCK schreef:heeft er al iemand met de zumo 660 in Stad Brussel gereden?
Voor mij was dit een grote 0 :-( , hij was voledig het noorden kwijt, herberekent terwijl ge stil staat, gaat boven op de buldings staan en toont geen straten meer,Kortom het ding sloeg door.Nog iemand die deze ervaring heeft gehad?Het telefoonsysteem vind ik wel goed, maar de navigatie in Stad 000000 met goede sateliet ontvangst. Groetjes,
Guidoviv
Contacteer:

Bericht door Guidoviv »

was dit verleden week met de europese top?Ik ken iemand die zijn Zumo 550 net hetzelfde voorhad die dag(enkel in Brussel)
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Ik zou er niet van schrikken dat die Gringo's uit de "u s of a" de zaak dermate zouden beïnvloeden dat de nauwkeurigheden voor positiebepaling die dag slecht zouden zijn... Ze zullen het zeker durven.
Guidoviv schreef:was dit verleden week met de europese top?Ik ken iemand die zijn Zumo 550 net hetzelfde voorhad die dag(enkel in Brussel)
Plaats reactie