Zouden ze éérst is beter niet beginnen om hun huidige spullen terug naar een kwalitatief hoger nivo te tillen in plaats van alles nog een beetje onbetrouwbaarder te maken???
Frank
Moderator: GVN
Potverdrie, en precies dat heb ik gister gedaan!IRON GONZO schreef:alles is bekend.
meer info bij uw dealer te verkrijgen.
Cindy schreef:Nieuwigheden die ik uit goede bron heb vernomen...
HP2-blok onder zijn kont dus ook iets meer koppel
2 nieuwe kleuren nl donker grijs en geel
bediening wordt het zelfde als de nieuwe K-reeks ( japanse knipperknopkes)
Ook dat hij 250 euro duurder zal zijn.
Aub
Vandaag de dealer dus maar eens benaderd over bovenstaande opmerking, hij kon bovenstaande bewering helaas niet bevestigen.IRON GONZO schreef:alles is bekend.
check uw PBHunter6 schreef:Vandaag de dealer dus maar eens benaderd over bovenstaande opmerking, hij kon bovenstaande bewering helaas niet bevestigen.IRON GONZO schreef:alles is bekend.
Hij heeft zijn mail er nog eens op nagekeken maar er is dus nog niets bekend!
Bij welke dealer is alles al bekend dan? Of roep je zomaar wat
Moesten we dat toch niet hebben, héIRON GONZO schreef:hadden jullie op B4B forum eens gekeken hadden jullie in grote lijnen alles kunnen lezen![]()

De Daeler vertelde dat ge pas ten vroegste op het salon in januari kon bestellen.vasco66 schreef:ik heb de bon getekendt en hij wordt geleverd maart 2010![]()
![]()
De crisis is bij sommige garagisten nog niet echt doorgedrongen !fronteradriver schreef:als je een 2009 model koopt krijg je een korting van 4%ik had toch meer verwacht...