, dan hebben de directeurs er ook iets aan KALENDER NU LEVERBAAR, BESTEL SNEL --> 68 stuks
Moderator: GVN
-
Cindy
Re: Forumkalender ja/nee ???
Maak er ineens een agenda van
, dan hebben de directeurs er ook iets aan 
, dan hebben de directeurs er ook iets aan -
John
- Contacteer:
René, hou er ook rekening mee dat het logo van de club naar verluid iets anders gaat worden. Misschien eens rondvragen hoe het er uit gaat zien voor volgend jaar?
Maar er moet helemaal geen kalender gemaakt worden naar MIJN goesting, hoor. Vooral naar de goesting van de meerderheid, want anders verkoopt hij niet, hépvde schreef:Wim, post eens een fotoke van een kalender die wel naar uw goesting is, dan kan René daar misschien op verder werken![]()
Voor mij niks beters dan dit of een afgeleide ervan:

Simpel en veel plaats om iets te noteren. De layout lijdt daaronder natuurlijk, maar je hebt er iets aan. Ik heb altijd graag een evenwichtige combinatie tussen functionaliteit en decoratie.
Misschien best een Poll opstarten met de keuze tussen een aantal voorbeelden ???
@ John: de kalenders moeten voor nieuwjaar klaar zijn en daarvoor kan het nieuwe logo denkelijk toch nog niet vrij gegeven worden.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

En wat denk je hiervan ?

En opgevouwen en als voorblad zou hij er zo kunnen uitzien. Wel aangepast met onze plaatjes natuurlijk.

Verder ben ik het volledig eens met de mening van Wim !
Al moeten er niet altijd dezelfde opstaan

En opgevouwen en als voorblad zou hij er zo kunnen uitzien. Wel aangepast met onze plaatjes natuurlijk.

Verder ben ik het volledig eens met de mening van Wim !
Al moeten er niet altijd dezelfde opstaan
Je zou eventueel een paar sponsors kunnen vinden .. toch niet zo moelijk dacht ik !
En dan zou hij er zo kunnen uitzien !

Oei, ik weet niet of dat mag (van mij wel) en of dat dan nog een kalender van het forum kan zijn.UpJohn schreef:Je zou eventueel een paar sponsors kunnen vinden .. toch niet zo moelijk dacht ik !
Ik heb daar niet genoeg weet van. Misschien weet jij er meer van? Gezien het feit dat het een vlaams forum is zal het meerendeel van sponsoren vlaams zijn.
Voor mij niet zo gemakkelijk?
Ik zou wel voor 1 sponsortje kunnen zorgen.
Zo genoeg schrijfruimte?

2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

-
pvde
- Contacteer:
Re: FORUMKALENDER JA / NEE ???
Yep,
Voor mij mag die gerust zo in productie gaan
Houdoe
Voor mij mag die gerust zo in productie gaan
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
Cindy
Kunnen er ineens de schoolvakantie's bij aub

En stickertjes erbij zodat ik mijn laatste M**ndstonden kan aanduiden.
En stickertjes erbij zodat ik mijn laatste M**ndstonden kan aanduiden.
Het lijkt wel een belgisch compromis, maar ... ik koop hemKLT-SE schreef:Zo genoeg schrijfruimte?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

En ik doe toch nog een keer een oproep om steeds de bronvermelding te publiceren + de toestemming te vragen om 'eigendom' van iemand te gebruiken. Ik wil niet overkomen als een droogstoppel, maar sommigen verdienen er hun brood mee. Het is een kleine moeite om een mailtje te sturen met de vraag of je iemand's werk mag 'lenen'. Ik verwijs nog even naar paragraaf 1.2. Wat de kalender betreft en ik het eens met Wim, wat plaats om kleine dingen te noteren is handig, daarvoor hangt ie bij ons ook in de keuken... Trouwens, zo een foto op A4 formaat met twee opgestoken middelvingers is niet meteen een toonbeeld voor de jonge kroost in het gezin, wetende dat die er een maand moet hangen in het zicht

R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Beste, het is maar een voorbeeld van hoe een functionele kalender er kan uitzien.Trouwens, zo een foto op A4 formaat met twee opgestoken middelvingers is niet meteen een toonbeeld voor de jonge kroost in het gezin, wetende dat die er een maand moet hangen in het zicht
Op de plaats van de persoon met de opgestoken vingers zet je van mijn part wat je wil. Al is het een foto van twee pluimen op een plaats waar de zon niet opkomt.
Maar dit lijken me ook wel leuke :

Mijn fotografisch oog zegt 1,4,6
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
-
Iron Gonzo
heb je foto's waarvan je denkt die zouden wel eens in aanmerking komen.
bedoeling is ook dat de leden hun eigen foto's eens delen met anderen op de kalender en dat er niet speciaal een fotosessie moet plaats vinden
anders is het te gemaakt
zorg wel voor foto's van hoge kwaliteit, dit maakt het verwerken beter.
foto's kan je doorsturen naar, zoals vorig jaar dus.
bmwmcoostvl@gmail.com
bedoeling is ook dat de leden hun eigen foto's eens delen met anderen op de kalender en dat er niet speciaal een fotosessie moet plaats vinden
anders is het te gemaakt
zorg wel voor foto's van hoge kwaliteit, dit maakt het verwerken beter.
foto's kan je doorsturen naar, zoals vorig jaar dus.
bmwmcoostvl@gmail.com
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Tazke
- Contacteer:
Ik zal eens kijken of er geen foto's tussen de onze staat die er op zouden kunnen.
Vooral van onze laatste vakantie dan
Vooral van onze laatste vakantie dan
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

Mijn fotoselectie staat HIER 

-
Iron Gonzo
stuur ze door naar het Email adres. bmwmcoostvl@gmail.com
anders moeten we op 2 of meer sites gaan om te selecteren en te downloaden en dat is niet echt de bedoeling.
anders moeten we op 2 of meer sites gaan om te selecteren en te downloaden en dat is niet echt de bedoeling.
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Ik snap het hier niet goed hoor:
Wie is "we" ???
Het is toch René die die kalender maakt ?
Die heeft de nodige pics vorig jaar ook van de Smugs afgehaald.
Als ik ze al ergens naartoe zou mailen lijkt het me toch logisch om ze naar René te mailen ?
Foto's doormailen is trouwens allesbehalve evident door hun bestandsgrootte !
Enfin, ze staan er om te gebruiken ... of niet
Wie is "we" ???
Als ik ze al ergens naartoe zou mailen lijkt het me toch logisch om ze naar René te mailen ?
Laatst gewijzigd door WimLT op 12 nov 2009, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Werner Von C.
- Contacteer:
@ Upjohn => idd enkele mooie foto's maar hou rekening met een eventueel copyright op je selektie, kwestie van niet voor onaangename verassingen te komen staan...ik blijf erbij dat de foto's beter uit eigen bijdrage van de forummers kunnen komen...dan wordt het pas een échte forumkalender 
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Iron Gonzo
ja lap hij snapt het weer niet.WimLT schreef:Ik snap het hier niet goed hoor:
Wie is "we" ???
dat mail adres is speciaal aangemaakt door mij en Rene om de foto's op te zetten vorig jaar.
Rene kan daar op en dus de foto's afhalen nogal logies zeker
waarom niet rechtstreeks: omdat dit te scheiden van de andere post die er ontvangen wordt op het normale mail verkeer in het bedrijf.
vorig jaar was het en rompslomp om bij iedereen op zijn fotoalbum de beste foto's af te gaan halen.( IK HEB DAAR OOK MEE GEHOLPEN )
nu dus liefst doorsturen naar deze mailbox zodoende ze gegroepeerd blijven en er dus DAGEN en UREN minder werk is.
evident werken noemen we dat
als uw bestanden te groot zijn kan je ZIPPEN
op G-mail kan je trouwens redelijk grote bestanden doorzenden
zo moeilijk was dat niet om te snappen toch
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Tazke
- Contacteer:
Inderdaad op Gmail kan je perfect berichten ontvangen met een bijlagen van 10 Mb. Het mogen juist geen *.exe bestanden zijn, maar dat kan je zelfs omzeilenIRON GONZO schreef: als uw bestanden te groot zijn kan je ZIPPEN
op G-mail kan je trouwens redelijk grote bestanden doorzenden
En ik snap dat ze daar een apart email adres voor hebben aangemaakt. Want zo kan je alles perfect scheiden en krijg je niet een hoop ongewenste mails op je bedrijf toe
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

Ik snapte vooral niet hoe jij plots in dit plaatje pastte ? Sorry, héIRON GONZO schreef:zo moeilijk was dat niet om te snappen toch

-
Iron Gonzo
ik doe meer achter de schermen dan je denktWimLT schreef:Ik snapte vooral niet hoe jij plots in dit plaatje pastte ? Sorry, héIRON GONZO schreef:zo moeilijk was dat niet om te snappen toch
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Mannen,vrouwen,
't word nog druk op dit topic. Even ter verduidelijking, Iron Gonzo, pvde en anderen hebben vorig jaar veel werk verzet achter de schermen, in een goede samenwerking. Zoals Gonzo aangeeft is de methode die hij voorstel voor mij gemakkelijker dan uren te zoeken naar foto's op een iemands fotosite.
Op Gonz's manier komen ook de foto's van de leden die ze zelf goed en mooi vinden in aanmerking. (wie ben ik om een bepaalde foto wel of niet te kiezen?)
LAY-OUT kalender: Wat mij betreft wordt het een heel goed compromis: af en toe een grote professionele foto (van bijv pvdk,of ander goede foto's van forummers die ik wel eens op het forum langs zie komen) en daarnaast een aantal foto's van forumleden tijdens forumbijeenkomsten of ritten.
't word nog druk op dit topic. Even ter verduidelijking, Iron Gonzo, pvde en anderen hebben vorig jaar veel werk verzet achter de schermen, in een goede samenwerking. Zoals Gonzo aangeeft is de methode die hij voorstel voor mij gemakkelijker dan uren te zoeken naar foto's op een iemands fotosite.
Op Gonz's manier komen ook de foto's van de leden die ze zelf goed en mooi vinden in aanmerking. (wie ben ik om een bepaalde foto wel of niet te kiezen?)
LAY-OUT kalender: Wat mij betreft wordt het een heel goed compromis: af en toe een grote professionele foto (van bijv pvdk,of ander goede foto's van forummers die ik wel eens op het forum langs zie komen) en daarnaast een aantal foto's van forumleden tijdens forumbijeenkomsten of ritten.
Laatst gewijzigd door KLT-SE op 27 nov 2009, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

Doormailen lukt niet. Ik hou het voor bezien 
Mijn fotoselectie van 19 pics staat HIER en meer doe ik daar niet meer aan
Mijn fotoselectie van 19 pics staat HIER en meer doe ik daar niet meer aan

-
Iron Gonzo
dan vrees ik dat je foto's niet gaan op de kalender staan.
SORRY maar iedereen gelijk, geen uitzonderingen.
dus foto's mailen naar bmwmcoostvl@gmail.com wil je deelnemen met uw foto's
SORRY maar iedereen gelijk, geen uitzonderingen.
dus foto's mailen naar bmwmcoostvl@gmail.com wil je deelnemen met uw foto's
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE