off road buurt leuven
Moderator: GVN
off road buurt leuven
ik heb sinds kort een 1100 gs waarmee ik off road geproefd heb, en het bevalt mij heel erg.
ik kan helaas bijna geen "goede" baantjes vinden.
Is er iemand in het "ruim" leuvense met meer ervaring die mij een wil meenemen op een rit?
alvast bedankt
mijn email: wilfried@amtbe.com
bedankt
wilfried
ik kan helaas bijna geen "goede" baantjes vinden.
Is er iemand in het "ruim" leuvense met meer ervaring die mij een wil meenemen op een rit?
alvast bedankt
mijn email: wilfried@amtbe.com
bedankt
wilfried
R1100GS, R1150GS
-
Nascar
- Contacteer:
Re: off road buurt leuven
WouterFr hier op het forum zal er denk ik wel kennen.
Hij heeft er al een aantal gereden.
Hij heeft er al een aantal gereden.
Klopt,
Afgelopen woensdag nog een dagtocht van 160 km ineengestoken. Maar het is de laatste weken allemaal veel zwaarder geworden. Ik denk niet dat we er zonder noppen waren doorgeraakt. We hebben dan ook maar iets van een 120 km kunnen doen.
Wio, ik zal je bij op mijn lijstje zetten van "te contacteren mensen". Staan er noppen onder jouw 1100 ? Indien niet, dan wachten we best tot het eens wat langer droog is, of wat harder vriest
.
grts,
w
Afgelopen woensdag nog een dagtocht van 160 km ineengestoken. Maar het is de laatste weken allemaal veel zwaarder geworden. Ik denk niet dat we er zonder noppen waren doorgeraakt. We hebben dan ook maar iets van een 120 km kunnen doen.
Wio, ik zal je bij op mijn lijstje zetten van "te contacteren mensen". Staan er noppen onder jouw 1100 ? Indien niet, dan wachten we best tot het eens wat langer droog is, of wat harder vriest
grts,
w
R 1200 GS - yippie, weeral verdwaald!
WR426 - yippie
WR426 - yippie
Ge moogt mij ook altijd ens iets laten weten als ge iets van plan zijt in die zinWouterFr schreef:Klopt,
Wio, ik zal je bij op mijn lijstje zetten van "te contacteren mensen". Staan er noppen onder jouw 1100 ? Indien niet, dan wachten we best tot het eens wat langer droog is, of wat harder vriest.
grts,
w
Tnx
T
Zet mij ook maar op de lijst, maar wel die zonder noppen!!demito schreef:Ge moogt mij ook altijd ens iets laten weten als ge iets van plan zijt in die zinWouterFr schreef:Klopt,
Wio, ik zal je bij op mijn lijstje zetten van "te contacteren mensen". Staan er noppen onder jouw 1100 ? Indien niet, dan wachten we best tot het eens wat langer droog is, of wat harder vriest.
grts,
w
Tnx
T

Als er nog plaats is op die lijst ben ik ook wel liefhebber,Frank K schreef:Zet mij ook maar op de lijst, maar wel die zonder noppen!!demito schreef:Ge moogt mij ook altijd ens iets laten weten als ge iets van plan zijt in die zinWouterFr schreef:Klopt,
grts,
w
Tnx
T
Er staan noppen onder mijn ftje
Die rit van woensdag, was dat die rit waar Celsa bij was
grtz,
kris
Was dat deze rit ?WouterFr schreef:Klopt,
grts,
w
http://www.pixagogo.be/5662524198
Hier nog een liefhebber als er nog plaats is.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Ah, ik vraag mij hetzelfde af. Wie was Wouter dan ook alweer
Nil volentibus arduum
nops, het was gewoon een ritje dat ik zelf had ineensgestoken, voor een paar vrienden.
w
w
WR426 - yippie
WR426 - yippie
Vandaag gezien dat het off-road wio goed bevalt.

Bevalt niet alleen bij wio.

Bevalt niet alleen bij wio.

Hoi,
voor rond leuven mag je mij altijd contacteren. Ik zoek allang iets in elkaar te steken en heb wel wat goede stukken. Net over de taalgrens zijn er ook voldoende mogelijkheden.
Laat mij maar iets weten. Was gisteren met Luc Boxer en Swa gaan rijden. Een nieuwkomer, wilfried (die overigens pas 3 weken moto rijdt) heeft ook noppen op zijn machine.
Stuur me maar een bericht (PB) en we kunnen ne keer samenkomen om iets in elkaar te steken.
Grtz
Yves GSA
voor rond leuven mag je mij altijd contacteren. Ik zoek allang iets in elkaar te steken en heb wel wat goede stukken. Net over de taalgrens zijn er ook voldoende mogelijkheden.
Laat mij maar iets weten. Was gisteren met Luc Boxer en Swa gaan rijden. Een nieuwkomer, wilfried (die overigens pas 3 weken moto rijdt) heeft ook noppen op zijn machine.
Stuur me maar een bericht (PB) en we kunnen ne keer samenkomen om iets in elkaar te steken.
Grtz
Yves GSA
R1150GS Adventure '03 Titanium
R80GS 92 (offroad use)
-------------------------------
Mijn gedroomde motorvakantie : alle voorgaande en de volgende
R80GS 92 (offroad use)
-------------------------------
Mijn gedroomde motorvakantie : alle voorgaande en de volgende
Fotokes van dat tripje: http://picasaweb.google.com/stijn.bieseman/OffRoad#WouterFr schreef:Afgelopen woensdag nog een dagtocht van 160 km ineengestoken. Maar het is de laatste weken allemaal veel zwaarder geworden
GS 1200
Inderdaad, ge moogt nog meewhah, prachtige fotos
WR426 - yippie
WR426 - yippie
Wouter & Stijn mooie foto's als je zaterdag zin/tijd hebt doen we weer een ritje
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Haha, we hebben diezelfde dag in zowat dezelfde omstandigheden in dezelfde streek (Hoegaarden, Tienen, ...) rondgereden zonder mekaar tegen te komen.StijnB schreef:Fotokes van dat tripje: http://picasaweb.google.com/stijn.bieseman/OffRoad#WouterFr schreef:Afgelopen woensdag nog een dagtocht van 160 km ineengestoken. Maar het is de laatste weken allemaal veel zwaarder geworden
Er moeten dus wel heeeel wat van dat soort wegen zijn rond Leuven
luc boxer schreef:Wouter & Stijn mooie foto's als je zaterdag zin/tijd hebt doen we weer een ritje type http://lucboxer.smugmug.com/Motorcycles ... 1240_RsqXn" onclick="window.open(this.href);return false; met aansluiten een BBQ voor deze toekomstige joël smetsjes http://www.jordi-racing.be/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kan spijtig genoeg niet, een combinatie van op mijn zolder werken/ramen gaan bestellen & gaan werken maakt dat het weer een druk weekend zal worden ... maar zeker een volgende keer. Die bandjes van u moeten gebruikt worden deze winter
GS 1200
dank u, ben blij dat mijn toegevoegde waarde hiermee bewezen is. Ik wist al langer dat ik het alleen met rijstijl niet ging halenWouterFr schreef:Inderdaad, ge moogt nog meewhah, prachtige fotos
GS 1200
-
In Extremo
- Contacteer:
Ben ook altijd geïnteresseert voor zulke ritjes.
Ik rij ook met noppenbanden.
Groetjes,
Michel
Ik rij ook met noppenbanden.
Groetjes,
Michel
-
MiGSel
- Contacteer:
Ik kan ook weer stilaan meerijden, mijn pols zit opnieuw aan elkaar.
Maar helaas niet op zaterdag, dan moet ik werken!
Zijn er nog kandidaten voor een replay op zondag / maandag / dinsdag / donderdag?
Salut,
Michel
Maar helaas niet op zaterdag, dan moet ik werken!
Zijn er nog kandidaten voor een replay op zondag / maandag / dinsdag / donderdag?
Salut,
Michel
-
mecapuet
Ga dat hier wat in het oog houden, komt dicht in mijn buurt...
Gr, meca.
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....