hopen dat deze er een beetje deftig worden ingestopt en in juiste bus.
Ken er twee die blij gaan zijn......

Moderator: GVN
Goed dat jullie reageren... MIJN FOUT ik ga dat NU proberen te herstellen.....Sven 12RT schreef:Ik wou betalen voor de kalenders, optie afhaling te Merelbeke.Maar er worden verzendingskosten aangerekend? Normaal?Tazke schreef:Zelfde probleem hier
Dus nog effe gewacht of dit wel normaal is.
Ziet er toch keurig uit zou ik zeggen .. well done KLT• fotokeuze en plaats op kalender is nog niet definitief
Dré, wordt anders geregeld, ik je een mailtje gestuurd, excuses & groetenDré GS schreef:Halloooooo, Ik heb met pay-pal wel degelijk 22,5 euro moeten betalen, ik reken er op dat ik de 7,5 euro van de verzendkosten terugbetaald krijg
Gij ook al, ik sta er precies ook tussenUpJohn schreef:Ziet er toch keurig uit zou ik zeggen .. well done KLT• fotokeuze en plaats op kalender is nog niet definitief![]()
Na 3 jaar zagensta ik er precies ook eens tussen ...bedankt ... ik neem 2 stuks.
Lag er niet echt van wakker hoor, ik vind het wel tof dat er zo vlug gereageerd werd.KLT-SE schreef:Dré, wordt anders geregeld, ik je een mailtje gestuurd, excuses & groetenDré GS schreef:Halloooooo, Ik heb met pay-pal wel degelijk 22,5 euro moeten betalen, ik reken er op dat ik de 7,5 euro van de verzendkosten terugbetaald krijg
klt-se
Probleempje opgelostKLT-SE schreef: Goed dat jullie reageren... ik ga dat NU proberen te herstellen.....
Inderdaadpvde schreef:en goedgekeurd