Kan iemand me het verschil in hoogte en breedte van een windscherm van een gs 1150
en van een gs 1150 adventure zeggen.
Verschil windscherm gs 1150
Moderator: GVN
Re: Verschil windscherm gs 1150
kzal vanavond es meten
toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
hoogte , gemeten vanaf plat stuk naast groot licht GS 36 cm GSA 48 cm
breedte , gemeten aan de versmalling boven de bevesting (binnenkant) GS 35 cm GSA 39 cm
IN MIJN GEVAL met het GSA scherm wat minder druk van de wind maar nog altijd veel turbulentie , nu met het opzetruitje van Touratech is het perfect
breedte , gemeten aan de versmalling boven de bevesting (binnenkant) GS 35 cm GSA 39 cm
IN MIJN GEVAL met het GSA scherm wat minder druk van de wind maar nog altijd veel turbulentie , nu met het opzetruitje van Touratech is het perfect
toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
Hou er dus wel rekening mee dat je bij een gewoon scherm "erover " kijkt en bij het gsa scherm "erdoor". Persoonlijk hou ik niet van door een scherm kijken , vooral 's avonds en bij regenweer niet bepaald leuk. Vroeger reed ik met een verhoogd scherm maar na de eerste nachtelijke regenrit is dat er definitief vanaf gegaan.
-
VoskenGSA
Bij mij scheelt het opzetruitje van touratech toch ook veel, veel rustiger rond de helm.
En zelfs met het opzetschermpje kijk ik er nog over
En zelfs met het opzetschermpje kijk ik er nog over
Lid BMW-MC-VL

GSA 2008 - Temporarily out of power...

GSA 2008 - Temporarily out of power...
Rij zelf ook met het "opzetschermpje" van touratech, maakt een wereld van verschil, rij nu constant met open vizier... Rij ik alleen, dan kijk ik er vlot boven, met duo en volledig
bepakt lukt dat ook nog net, zij het nipt, is geen probleem bij mooi weer, maar bij regen wordt dat een beetje delikaat, dus hoofd regelmatig even schuin....
bepakt lukt dat ook nog net, zij het nipt, is geen probleem bij mooi weer, maar bij regen wordt dat een beetje delikaat, dus hoofd regelmatig even schuin....