karin D schreef:Oprit garage gemist vanwege slippertje .
Auto zit beetje vast in de klimop van de buren . Weet zo nog niet direkt hoe ik hem eruit ga krijgen .....
En hier is 't weer beginnen sneeuwen, we zijn er nog niet vanaf.
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Gisteren hier voor de winkel...schuif, schuif en kop-staart aanrijding. Gisteren avond ene zijn koekbliksnuit weg door op een betonnen paal te schuiven. De beste stuurlui stonden weer eens aan de wal.
Er zijn toch nog een hele hoop mensen die niet weten hoe ze zich met zulk weer moeten gedragen hoor.
Al moet ik wel kwijt dat de strooidiensten, volgens mij, veel te laat begonnen zijn. Om 19u gisterenavond zijn ze voor de eerste keer komen strooien bij ons in de straten.
Vanochtend 3uur gereden over een traject dat ik normaliter op 15' doe, vastgezeten op enkele binnenwegen (met dank aan de 2 taximannen voor het duwen)...
Met de GSM genomen:
Woluwelaan...
Brusselse Ring thv exit Diegem industrie
Viaduct Vilvoorde
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Deze morgen vanuit m'n livingraam, prachtige zonsopgang over de velden achter ons huis.
Met de kinderen sleetje rijden.
En toen zag ik deze mooie zonsondergang, met op de achtergrond de kerk en de watertoren van St-Amands a/d Schelde, gezien vanuit "Den Boskant" hier in Bornem.
Frank
Laatst gewijzigd door Domi op 18 dec 2009, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Een held is iemand die domme dingen doet met een goede afloop.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
Mooi stel Kerry Hill schapen dat je daar lopen hebt.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
Vandaag een korte wandeling gedaan met de klein mannen.
Onze jongste Yorick, wil dus niet op de slee,stapt liever met zijn klein botjes in de hoge sneeuw
Ons Yorunn ging er dan weer liever even bij liggen
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Net nog gecheckt, er ligt dus tot 40cm sneeuw op de losweg tot aan m'n huis
Ik denk dat we, zowel met de auto's als de GSA wel degelijk ingesneeuwd zitten, had gisteren in 't straat moeten parkeren maar had nooit gedacht dat er door de wind zo'n pak sneeuw op 't wegske zou komen te liggen.
Jawadda dadde
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"