Gisteren gekocht, vandaag onder een hoop sneeuw teruggevonden
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Frank K schreef:En wij moeten nu raden wat daar onder zit zeker??
Yep, ge moogt nekeer raden. Japanse makelij, 2L 24V 6-cylinder en achterwielaandrijving. Daarmee heb ik voldoende gezegd om elke autoliefhebber in de juiste richting te duwen
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Je maakt het wel héél erg makkelijk door het in een ander topic gewoon neer te poten. Trouwens, zo'n Lexus 200 herken je altijd. Mooie bak en discreet.
Voorbije zaterdag een plaatje op Studio Brussel, omdat ik dat te weinig doe en omdat ik het wel een goed initiatief vind.
Guns. N. Roses met Sweet Child O' Mine.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
Ik heb er een dagje verlof voor uitgetrokken, had er nog héél wat staan...en voor één keer eerst alles netjes geback-upped op meerdere DVD's, kwestie van...uiteindelijk duurt het toch makkelijk enkele uren...alles prima verlopen behalve dat ik bij het opstarten maar geen internetverbinding kon krijgen, toch niet automatisch...ik moest dan telkens de netwerkkaart in- en uitschakelen en dan lukte het...ondertussen het www afgeschuimd en ik bleek zéker niet de énige met dit fenomeen, bleek uiteindelijk aan de "bonjour-service" te liggen, deze eraf gekieperd en sindsdien is het een plezier...Windows 7 is én draait zoals Vista destijds had moeten draaien...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Ik heb geen upgrade gedaan, ik heb de full versie geinstaleerd, en bij het opstarten kan ik nog kiezen tussen mijn XP Pro of mijn Windows 7 en gelooft het of niet op +/- 2 uur was alles gefikst en alles wat aan mijn pc hangt (printer, identiteitskaartlezer enz.. werkt perfect zelfs beter dan vroeger, ik ben er echt content van sprint.
Bougimain
sprint schreef:
bougimain schreef:Gisteren geinstaleerd.
Prachtige laout en werkt enorm vlug
Bougimain
Hoelang duurt zo’n upgrade van Vista naar Windows7 eigenlijk?
Ik heb de upgrade CD hier liggen, maar k’ ben bang dat het een dagje verlof gaat duren.
momenteel heb ik vandaag nog niets gekocht!
maar kheb deze morgend al tellefoon gekregen om te zeggen dat ze een slippertje heeft gemaakt met den auto!
dus wat ik vandaag ga kopen!
waarschijnlek nieuwe stukken :s
Ja da's minder goed nieuws, en ja t'was potverdekke deze morgen bij mij ook spekglad.
Bougimain
johanelsie schreef:momenteel heb ik vandaag nog niets gekocht!
maar kheb deze morgend al tellefoon gekregen om te zeggen dat ze een slippertje heeft gemaakt met den auto!
Voor het vrouwtje te pendelen tussen een P&R parking en haar werk, een vouwfiets.
Niet echt aangekocht maar 100€ betaald en dan mag zij deze 5jaar gebruiken, na de 5jaar geeft zij deze terug en krijgt ze haar 100€ terug ofwel houdt ze deze gewoon en geen 100€terug.
Dit is een initiatief van ZNA om werknemers per fiets naar werk te krijgen om het parkeerprobleem rond het Stuivenberg Ziekenhuis op te lossen/verminderen.
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
johanelsie schreef:momenteel heb ik vandaag nog niets gekocht!
tjaar word goed afgesloten
hier van 't zelfde. I heeft ne paal willen verplaatsen in een ondergrondse parking. ('t ging nie)
rechterdeur verfrommeld, raam uit, onderstijl geblutst. Pff qua jaar-einde kan dat hier ook tellen.
Eindelijk, een langverwachte droom is uitgekomen, vandaag een r1200gs gekocht,en dan nog wel een nieuwe. Had nooit gedacht dat ik da nog eens zou doen. Rij reeds 20jaar 2dehands.
grt
fritske( de klei'n)
R100RT 1980 met zijspan
Moto Guzzi Griso 1200 8v SE
fritske schreef:Eindelijk, een langverwachte droom is uitgekomen, vandaag een r1200gs gekocht,en dan nog wel een nieuwe. Had nooit gedacht dat ik da nog eens zou doen. Rij reeds 20jaar 2dehands.
grt
fritske( de klei'n)
Proficiat met de aankoop. Model 2010?
Some people learn to ride a GS, others are born to !! You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS