Alu Koffers ARO

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Domien

Alu Koffers ARO

Bericht door Domien »

Hoi,
Iemand reeds ervaring met de alu Allit & Därr koffers van Aro motoren? Toegegeven, ze zien er niet zo fantastisch uit als de Zega koffers van Touratech maar ze zijn dan ook een stuk goedkoper. Toch heb ik m'n twijfels bij de degelijkheid ervan.. ze zien er zo fragiel uit. Spijtig genoeg vind ik weinig info via google.

Plaatje:
Afbeelding Afbeelding
Groeten,
Domien
dedjutoch

Re: Alu Koffers ARO

Bericht door dedjutoch »

1 woord:Amai! En mij lachen ze uit met mijn "keukenkasten" die aan mijne R1200GSA hangen :grin: :-?
Gaat precies veel in! Ieder zijn persoonlijke voorkeur uiteraard! Maar stel u de vraag: Wat wil ik er mee doen? Een wereldreis of alleen maar een paar zuiver onderbroeken voor een tochtje in de Alpen???
Denk er aan: Sleur niet mee wat je niet nodig hebt! Alhoewel dat ook relatief is :shock:
Keep it supid simple! KISS :clown:

Maar, uiteraard, ieder zijn persoonlijke voorkeur!!!
EEN DAG NIET GELACHEN, IS EEN DAG NIET GELEEFD!
Domien

Bericht door Domien »

Zuiver onderbroeken neem ik pas mee als ik langer als 10 dagen weg ben..
Groeten,
Domien
.

Bericht door . »

Ik draag geen onderbroeken. :lol: :lol: :lol:
Domien

Bericht door Domien »

Dat moet jeuken..
Groeten,
Domien
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Is dat voor de soepbedeling van het OCMW :-P :lol: :lol:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Domi

Bericht door Domi »

Heb deze koffers ook overwogen, ten éérste omdat ze op de originele kunstofhouders van de GS pasen (met hulpframe onderaan).
Volgens mij zijn de Darr koffers kwalitatief OK, een vriend van mij heeft die Darr koffers al op al zijn GS'en staan gehad, en dat zijn er ondertussen 3 de laatste 15 jaar, en nog steeds dezelfde koffers.
De Allits lijken me ook wat fragiel, maar 't is wat je ervan verlangt, prijs kwaliteit hé.
Uiteindelijk heb ik de R1200 GS/Adventure koffers( 2de hands) gekocht, dat met een daarvoorbestemd kofferrek van TT op een GS 1150 past.

Frank
Een held is iemand die domme dingen doet met een goede afloop.
Domien

Bericht door Domien »

Thanks voor je post Frank. Ik heb besloten voor kwaliteit te gaan en me een Zega set aan te schaffen omdat ik droom van een trip naar Marokko en in de toekomst nog wel meer van dat soort bestemmingen wil aandoen. Deadline is april dus ga ik nog even afwachten want misschien passeert er hier of daar nog wel een goede tweedehands set. Anders zullen het spiksplinternieuwe worden. Kan ik de soepbedeling in stijl doen.. :grin: :grin:
Groeten,
Domien
Plaats reactie