C Change
Moderator: GVN
Re: C Change
Waar te koop? Brakel cfr. website van Richa ? Ze werken waarschijnlijk ook met vaste prijzen?
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K

ADVrider.com
Denk dat ze inderdaad met vaste prijzen werken.
Broek was 350 euro, vest 450.
Ik ben er zeker tevreden van!
Broek was 350 euro, vest 450.
Ik ben er zeker tevreden van!
Met deze prijzen kan ik nog leven. Zeker als er zulk een kwaliteit tegenover staat. De prijzen voor het BMW Streetguard 3-pak daarentegen zijn er gewoon los over. Onvoorstelbaar. Voor een Streetguard 3 vestje heb je de volledige outfit van de Richa Spirit C-change. Ook een onbegrijpelijke marktstrategie van BMW : Liever maar 20 pakken verkopen van deze prijsklasse, dan de prijzen aanvaardbaar te maken en er multiple veelvouden van te verkopen. Ik ben geen econoom, maar ben vrij zeker dat m'n gerealiseerde winsten in het 2de scenario véél aanzienlijker zullen zijn. Een product dat niet op de markt doordringt, kan ook niet genieten van de mondelinge, gratis, reklame van tevreden gebruikers. Ze doen maar, ...
K1200GT '03 72K
ADVrider.com
K1200GT '03 72K

ADVrider.com
Ik kocht zo'n een Richa C pak! Eerste indrukken zijn zeer goed! Waterdicht EN ademend! Niet te warm, en niet te koud. Hopelijk ook in de zomer (
).
Nu alleen afwachten hoe lang het goed blijft
Maar ik denk dat dat wel zal meevallen 
Nu alleen afwachten hoe lang het goed blijft
EEN DAG NIET GELACHEN, IS EEN DAG NIET GELEEFD!
Ben er vrij zeker van dat ze ook heel correct zijn wat betreft garantie op hun producten. Stel dat je toch geconfronteerd zou worden met microlekken, kleurverlies en dergelijke.dedjutoch schreef: Nu alleen afwachten hoe lang het goed blijftMaar ik denk dat dat wel zal meevallen
K1200GT '03 72K
ADVrider.com
K1200GT '03 72K

ADVrider.com
-
In Extremo
- Contacteer:
Waar hebben wij dat gekocht ?dedjutoch schreef:Ik kocht zo'n een Richa C pak! Eerste indrukken zijn zeer goed! Waterdicht EN ademend! Niet te warm, en niet te koud. Hopelijk ook in de zomer (![]()
).
Nu alleen afwachten hoe lang het goed blijftMaar ik denk dat dat wel zal meevallen
Groetjes,
Michel
Ik heb mijn C-Change Richa pak gekocht bij Felix en Jos in Beringen. Na 4 maanden is het waterdicht bij een lichte bui, maar bij het jetskiën (ik kan het weer van gisteren en deze ochtend niet anders noemen) kruipt er toch wat water aan m'n polsen en op m'n buik, maar dat ligt misschien aan de niet waterdichte handschoenen en het niet volledig correct afsluiten van de jas - de drukknoppen zijn niet altijd eenvoudig te bevestigen en vaak doe ik het enkel met velcro.
De jas voelt ook snel droog aan na een fikse bui. Enkel de mouwen, die kan je best even ontluchten door de binnenvoering er even uit te halen. Overigens is het zelfs bij -8 goed vertoeven met enkel de buitenbroek, binnenvoering van de jas en de jas zelf, met eronder een gewone broek en hemd.
Eén minpunt: de verkoopster vertelde me dat het beige zeker niet vuil zou worden, want de stof ook geen vuil opnam... Maar dat beige is nu toch al wat grijsbeige geworden hoor...
De jas voelt ook snel droog aan na een fikse bui. Enkel de mouwen, die kan je best even ontluchten door de binnenvoering er even uit te halen. Overigens is het zelfs bij -8 goed vertoeven met enkel de buitenbroek, binnenvoering van de jas en de jas zelf, met eronder een gewone broek en hemd.
Eén minpunt: de verkoopster vertelde me dat het beige zeker niet vuil zou worden, want de stof ook geen vuil opnam... Maar dat beige is nu toch al wat grijsbeige geworden hoor...