Ik zit met een probleempje.
Ben van plan om een nüMaps update aan te schaffen. Op de site van Garmin lees ik echter dat de update via de myGarmin account gaat. Mijn vorige laptop met gebruikersnaam en password is echter gecrasht (en ik weet ze niet van buiten). De hulpmiddelen op de site van Garmin helpen ook niet. Vreemd genoeg: als ik een nieuwe account aanmaak is mijn gebruikersnaam gekend. Mijn Zümo staat dus geregistreerd onder een password die ik niet meer weet. Bestaat er een andere manier om die nüMaps update uit te voeren?
PS: Garmin heeft niet thuis voor mijn probleem.
nüMaps
Moderator: GVN
Re: nüMaps
Als je aanlogt via http://www.mygarmin.com" onclick="window.open(this.href);return false;, dan moet je daar je gebruikersnaam en je wachtwoord intikken.
Daaronder staan nog drie andere opties die je kan aanklikken :
- nieuwe account maken
- wachtwoord vergeten -> je moet dan je gebruikersnaam voor mygarmin en je e-mail adres ingeven, dan krijg je een tijdelijk wachtwoord toegestuurd dat je daarna zelf terug kan wijzigen.
- gebruikersnaam vergeten -> je moet dan je e-mail adres ingeven, dan krijg je je accountgegevens op dat adres toegestuurd.
Persoonlijk heb ik ook al goeie hulp gekregen nadat ik rechtstreeks mailde naar support@garmin.be, maar misschien dat ze daar tijdens deze dagen minder bemand zijn en daardoor even niet zo vlug reageren ?
Daaronder staan nog drie andere opties die je kan aanklikken :
- nieuwe account maken
- wachtwoord vergeten -> je moet dan je gebruikersnaam voor mygarmin en je e-mail adres ingeven, dan krijg je een tijdelijk wachtwoord toegestuurd dat je daarna zelf terug kan wijzigen.
- gebruikersnaam vergeten -> je moet dan je e-mail adres ingeven, dan krijg je je accountgegevens op dat adres toegestuurd.
Persoonlijk heb ik ook al goeie hulp gekregen nadat ik rechtstreeks mailde naar support@garmin.be, maar misschien dat ze daar tijdens deze dagen minder bemand zijn en daardoor even niet zo vlug reageren ?
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Die 3 opties helpen ook niet. Om één of andere reden wil hij mijn password niet geven. Een nieuwe account aanmaken helpt ook niet, want mijn Zümo is reeds geregistreerd. Ik heb getracht een nieuwe aan te maken onder mijn oude gebruikersnaam maar logischerwijs kreeg ik de melding dat de gebruikersnaam reeds in gebruik was. Bij een nieuwe gebruikersnaam en registratie van mijn Zümo zei hij natuurlijk dat mijn GPS reeds geregistreerd was. Ga nog een weekje wachten en daarna mijn probleem nog eens doorsturen naar Garmin (maar naar het support adres, heb ik eerst naar info@garmin.be).
Met de feestdagen zal je een beetje geduld moeten uitoefenen. Maar best is om dit even bij Garmin te laten rechtzetten.
Je kan ook bellen naar een hulplijn:
Of:
Je stuurt een mailtje naar support@garmin.be en legt uw probleem zo concreet mogelijk uit. Vergeet ook het type, alsook serienummer van uw toestel niet te vermelden en eventuele codes.
U kan ook terecht via telefoon op onze Garmin Helpdesk, bereikbaar op dit nummer 0903 99 641 (1,15€ per minuut). Hou ook hier alle nuttige info bij de hand : serienummers, codes van kaarten waarover u beschikt, enz
Je kan ook bellen naar een hulplijn:
Of:
Je stuurt een mailtje naar support@garmin.be en legt uw probleem zo concreet mogelijk uit. Vergeet ook het type, alsook serienummer van uw toestel niet te vermelden en eventuele codes.
U kan ook terecht via telefoon op onze Garmin Helpdesk, bereikbaar op dit nummer 0903 99 641 (1,15€ per minuut). Hou ook hier alle nuttige info bij de hand : serienummers, codes van kaarten waarover u beschikt, enz
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/