Moderator: GVN

Slaapzakske mee nemen?J schreef:Ik heb alleszins al twee dagen vrij genomen voor het salon
Harald schreef:Slaapzakske mee nemen?J schreef:Ik heb alleszins al twee dagen vrij genomen voor het salon
edargpu schreef:Ik "MOET " gaan met de vrijkaart die ik heb gewonnen via RAD.'k weet begod nog nie wnr
Edargpu
Vandaag zat mijn gratis toegangskaart in de bus die ik had gewoonnen via RAD.edargpu schreef:Ik "MOET " gaan met de vrijkaart die ik heb gewonnen via RAD.'k weet begod nog nie wnr
Edargpu
allez, omdat je het zo mooi vraagtHarald schreef:Wie plaats hier de éérste foto's?

GVN schreef:allez, omdat je het zo mooi vraagtHarald schreef:Wie plaats hier de éérste foto's?![]()
Was er vanavond.
OeiHarald schreef:
Mooi fotoke, maar ik wacht op die van de nieuwe GSa.
En aangezien ik thuis zit met een longontsteking
denk ik niet dat ik er zal geraken dit jaar.
Nog steeds ziek????Harald schreef: En aangezien ik thuis zit met een longontsteking
Dat heb ik gisteren al gedaan.ik ga morgen, onzen nieuwe dealer eens begroeten en hem succes wensen.
Ah zo, meneer is tegenwoordig V.I.P.UpJohn schreef:Dat heb ik gisteren al gedaan.

Er zal voor mij dus geen salon in zitten, laat staan een nieuwe moto gaan bestellenJ schreef:Nog steeds ziek????Harald schreef: En aangezien ik thuis zit met een longontsteking
ge hebt zeker een vies beestje te pakken???
J
Het is "invalid" ipv "important" person Wim.Ah zo, meneer is tegenwoordig V.I.P.