Eindelijk eens tijd gehad om wat foto's te selecteren voor een album. De mooie foto's uit de reeks zijn door StijnB genomen.
wouter
Moderator: GVN
was een leuk gravel baantje, veel te enthousiast over aan het vlammen. Komt er opeens op een stuk naar boven een bocht naar rechts (op de foto kwamen we dus van achteraan links). Bocht op zich was redelijk flauw, maar ik ging wat te snel voor mijn kunnen, mijn voorwiel komt op het middenstuk en verliest alle grip. Aan de buitenkant bocht was er wat extra plaats, dus ik stuur daar naar toe, maar ik heb te veel snelheid en kom net voorbij dat stuk in een gracht terecht, waar ik nog een meter of 10 in door rij/glij tot ik tot stilstand kom.Harald schreef:....geef ééns wat uitleg bij die foto waar die GS ligt te slapen ......
Het had inderdaad erger kunnen aflopen en dan zit ge daar in het verre Schotland.WouterFr schreef:......Harald schreef:....geef ééns wat uitleg bij die foto waar die GS ligt te slapen ......
De rekening: gekneusd ego, geraakte zenuw in mijn been (heeft nog 3 weken geslapen...), en een paar krasjes op mijn uitlaat. Voor de rest als bij wonder geen brokken --> chanceke gehad!!
StijnB kan het waarschijnlijk beter vertellen, die zat op mijn achterwiel te zien
Ge gaat u dat zeker niet beklagen.Koppel!! schreef: Maakt me wel benieuwd om er ook is te gaan rijden, moet stilaan m'n horizonten eens verruimen ipv. altijd naar de Alpen te trekken![]()
Grtz, Philip!
Philip, je hebt toch al meer plaatsen bezocht dan de Alpen.Koppel!! schreef:YOO
........
Maakt me wel benieuwd om er ook is te gaan rijden, moet stilaan m'n horizonten eens verruimen ipv. altijd naar de Alpen te trekken![]()
Grtz, Philip!
Euh, in 2009 de Picos en Pyreneën gecombineerd, en in 2008 is een lang w-end naar de Auvergne geweest, al de rest is altijd in de Alpen geweest.lucsa schreef:Philip, je hebt toch al meer plaatsen bezocht dan de Alpen.
Maar Schotland kan ik zeker aan bevelen. Na 2 voorgaande reizen daar, volgt in de toekomst zeker nog een derde trip naar daar.
Dat was ook onze instelling: (o.a.) door het weer is het juist zo'n prachtige streek gewordenSchotland blijft een prachtige bestemming. Je neemt het weer er gewoon bij.
niet echt hoe het hoort (of misschien juist wel...): een dikke 3 weken ervoor beslist om naar schotland te gaan, michelin kaart gezocht, en geprobeerd om alle witte baantjes met een groene streep naast aan elkaar te hangen. Zo kwamen we dan tot een dag-na-dag overzicht met routes van maximaal 400km. In de praktijk hebben we enkel de eerste dag volgens plan gereden, al de rest volgde enkel nog in ruwe lijnen de richting van de tour door schotland die we oorspronkelijk hadden gepland.Hoe lang heb je er op gedaan voor deze reis waar te maken?
Héél mooie fotoreeks, vooral de bewerking van meerdere foto's in één frame is prima geslaagd. Wel zijn ze nogal donker, misschien in 't vervolg een andere achtergrond nemen ipv. zwart.
Dit zijn eigenlijk gewoon printscreens van het fotoalbum dat ik heb gemaakt via het Kruidvat. Ik had na het gepuzzel van dat album geen zin meer om nog eens een fotoselectie te maken om online te zetten.Iemand met een aanleg voor reisfotografie: dikke 'thumbs up' wat mij betreft.
luc boxer schreef:Als ik mag kiezenWouterFr schreef: Bedankt voor de leuke reacties!! Dat stimuleert om in de toekomst nog verslagen te posten.
Vanavond komen we samen om onze volgende reis te bespreken, we gaan er eens op tijd aan beginnen dit jaarTzal iets in de zin van Noorwegen/Marokko/Ijsland/Oostblok worden, eerst de verslagen hier op het forum nog wat doorlezen
in deze volgorden.
1.IJsland
2.Noorwegen
3.Marokko/Oostblok