European Motor Show Brussels
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
- mdc
- Webmaster

Re: European Motor Show Brussels
Zal dan eens langskomen, sta er ook de ganse dag.
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
De hostessen of de motoren?pvdk schreef:....... Bij Ducati stonden er ook een paar lekkere dingen,.......
Das ook niks nieuws duspvdk schreef:bij HD werden oude modellen als nieuwigheden gepresenteerd
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
Jo De Paepe
FOTO'S ??????De hostessen
De zondag zulle!! Er zijn mensen die in de week moeten werken hé.Jo De Paepe schreef:FOTO'S ??????De hostessen
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Errug, héjakke schreef:Er zijn mensen die in de week moeten werken hé.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Van werken ga je niet snel "dood" zulle
Ok, toegegeven, mijn werk en hobby/passie liggen erg dicht bij elkaar...
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Beiden ...
Harald schreef:De hostessen of de motoren?
Hallo P.pvdk schreef:Ben er gisteren ook gaan snuisteren. Algemene indruk was pover. Honda stuurde zijn kat. Enkel de nieuwe VFR stond achteraan in een hoekje bij de wagens weggetukt... De meest gehypte motor van 2009 en dan één exemplaar in een hoekje duwen, in de schaduw... wat een afgang...
Kawasaki verraste me aangenaam met een mooi aangeklede stand. De ZX-10 in bruine kleur met retro cowboy zadel zag ik minder zitten maar De "groenen" konden me met hun stand wel bekoren.
KTM heeft een 125 concept en de nieuwe 350 voor het terrein. Daarnaast was er de 690 duke R. Verder weinig volk op de stand. Bij Ducati stonden er ook een paar lekkere dingen, bij HD werden oude modellen als nieuwigheden gepresenteerd en bij Buell waren de infobordjes zelfs leeg, gewoon 4 motookes op een standje ...
Yamaha had een ruime stand, ganse gamma afgedekt. Verder Suzuki en de rest van de bende gewoontjes.
BMW vond ik ok. Mooi gamma dat stond uitgesteld en van de meeste modellen bijna alle kleuren op de stand. Tal van modellen waren uitgerust een een pak toebehoren dus kreeg ik een goede indruk van het aanbod.
Voor mij dit jaar: algemene tendens -> magere indruk, BMW en Kawa zijn de uitschieters. Koekenblikken interesseren me weinig dus tussen de auto's ben ik haast nergens gaan kijken, heb m'n achterste even in de X1 en de Z4 gevleid en dat was het zowat.
Je vindt me op WOE en VRIJ nog op de KTM stand voor een babbeltje ... en voor de nieuwsgierigen ... ja, ik heb eens plaatsgenomen om m'n eigen bestelde motor (ttz hetzelfde model) ... wordt binnenkort geleverd waarvan verslag op m'n blog.
En wie even tv wil gaan kijken op een Nuvi, loopt best even langs Garmin, die hebben nu een digitale ontvanger in een van de modellen zitten waar ik gisteren het nieuws in 16:9 kon op bekijken, netjes ! Iets voor de Zumo 770neen, maar er werd me wel ingefluisterd dat er een baby'tje aan staat te komen, de Zumo 220... lekker op een S1000RR bijvoorbeeld
Wat staat er dan op die gereserveerd plaats in paleis 1?
groeten, Bart
greetzzz, bart
eh heb toch een ganse stand gezien van Honda motoren??
nieuwe fireblade in Hrc kleuren
de S1000rr zal wel succes hebben, wat een bak.....
J
nieuwe fireblade in Hrc kleuren
de S1000rr zal wel succes hebben, wat een bak.....
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Morgen is naar t autosalon gaan,heb geen zin meer om in én van die drukke weekends daar te gaan rondhangen.
Vrouwke gaat ook mee,kwestie om mijn kooplust in bedwang te houden vooraleer k weer ne bestelbon onderteken, zoals vorig jaar...

Vrouwke gaat ook mee,kwestie om mijn kooplust in bedwang te houden vooraleer k weer ne bestelbon onderteken, zoals vorig jaar...
Oeps
Honda staat nergens op het plan v.d. hallen maar zou inderdaad ergens achter splash design staan... zal er straks eens langsgaan... Klein uitschuivertje dus
J schreef:eh heb toch een ganse stand gezien van Honda motoren?? nieuwe fireblade in Hrc kleuren
We zijn ook eens langs geweest, en het is maar triestig gesteld met HUN twee zalen voor de motoren.
Wel lang over gedaan door het babbelen overal voldaan aan al die bekende die daar rondlopen van staan.
Voor wat extra toeters en bellen te vinden is deze beurs zeker geen aanrader.
Wat betreft de BMW R1200GSA in het geel GAF niet zo mijn voorkeur.

De andere kleur is wel mooi.

En het rallypak ziet er ook goed uit.

Wel lang over gedaan door het babbelen overal voldaan aan al die bekende die daar rondlopen van staan.
Voor wat extra toeters en bellen te vinden is deze beurs zeker geen aanrader.
Wat betreft de BMW R1200GSA in het geel GAF niet zo mijn voorkeur.

De andere kleur is wel mooi.

En het rallypak ziet er ook goed uit.

Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 10:36, 3 keer totaal gewijzigd.
Yep, Luc, was het eerste wat ik gisteren vroeg in de ochtend ben gaan bekijken... samen met BMW en Kawasaki de drie beste stands.
De VFR kan mij in de grijze tint het meest bekoren. Ik vind het samenspel van kleuren en onderdelen in die kleur het best, is persoonlijke smaak. Zo is dat weeral rechtgezet
De VFR kan mij in de grijze tint het meest bekoren. Ik vind het samenspel van kleuren en onderdelen in die kleur het best, is persoonlijke smaak. Zo is dat weeral rechtgezet
luc boxer schreef:En speciaal voor pvdk de onbrekende Honda staan
Ben je aan de drank soms ... of ook een bril nodig ?Oeps Honda staat nergens op het plan v.d. hallen
Morgen nog eens gaan ze. Nu met het vrouwtje en Patrick HP en zijn Aimée.
Zal wel druk zijn, maar heb nog een deel niet gezien.
Ps heb gezien dat er ook een ganse zaal is met Helicopters en vliegtuigen.
In zaal 11 kan je ook met elektrische voertuigen rijden. De mini is echt maf. Van de originele niet te onderscheiden, enkel hoor je hem niet. Echt niet
Zal wel druk zijn, maar heb nog een deel niet gezien.
Ps heb gezien dat er ook een ganse zaal is met Helicopters en vliegtuigen.
In zaal 11 kan je ook met elektrische voertuigen rijden. De mini is echt maf. Van de originele niet te onderscheiden, enkel hoor je hem niet. Echt niet
-
vacaro
- Contacteer:
Vandaag ook naar salon geweest, en hier heb ik ondervonden dat een GS toch bereikbaar is voor mij mits het juiste zadel erop, verlaagd bedoel ik voor mijn 1.74. Vond wel tof dat bijna op elke motor de zadelhoogte was geplakt.
Zo kon ik makkelijk de versvillen zien en een hoogte uitzoeken die mij paste.
Weet nu ook dat men op verschillende typen motoren niet dezelfde zadelhoogte moet hebben om goed te zitten of goed aan de grond te kunnen. Was een leerrijke dag en spaar gewoon rustig verder.
Zo kon ik makkelijk de versvillen zien en een hoogte uitzoeken die mij paste.
Weet nu ook dat men op verschillende typen motoren niet dezelfde zadelhoogte moet hebben om goed te zitten of goed aan de grond te kunnen. Was een leerrijke dag en spaar gewoon rustig verder.
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
Voor een zieke lijkt me dat een gevaarlijke denkpiste, 't zal de temperatuur nog omhoog jagenHarald schreef:De hostessen of de motoren?pvdk schreef:....... Bij Ducati stonden er ook een paar lekkere dingen,.......
Beterschap gewenst, geen nieuwe kunnen bestellen zal dan weer de portemonee ten goede komen.
Het is zoals Johan Cruijff zegt, elk nadeel heb ze voordeel (je moet het wel willen zien, dat voordeel)
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
geen nood Harald, ik ga morgen, zeg me even welke kleur van GSA en welke opties. Jouw adres heb ik al en dat kruisje als handtekening kan ik ook wel zetten in jouw plaats.
Morgen bel ik u wanneer ze hem leveren.
En ge neemt de kosten op u,....J schreef:geen nood Harald, ik ga morgen, zeg me even welke kleur van GSA en welke opties.
Jouw adres heb ik al en dat kruisje als handtekening kan ik ook wel zetten in jouw plaats.![]()
ik ben al tevreden met een massa foto's van de donkere GSa
en van al de hostessen op het salon
Ik denk dat Harald stilaan aan de beterhand is 
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
ja lees dat nu pas. Heb enkel wat foto's van mijn hostess op een 1000rr een duc1000gt en op een r1200r, als je het daar kan mee doen is het ok.
J
J
J schreef:ja lees dat nu pas. Heb enkel wat foto's van mijn hostess op een 1000rr een duc1000gt en op een r1200r, als je het daar kan mee doen is het ok.
J
Tuurlijk, ....als dat is om ne zieke mens wat op te beuren, speelt da merk geen rol zulle
zal zien of ik ze kan uploaden. Heb hier geen ftp meer op mijn nieuwe pc
Hier se Harald ... om U wat op te fleuren
http://album.autokanaal.be/foto-album/A ... Babes.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Het was precies niet vet dit jaar ... 2de hands babes ... ook crisis zeker ?
http://album.autokanaal.be/foto-album/A ... Babes.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Het was precies niet vet dit jaar ... 2de hands babes ... ook crisis zeker ?