European Motor Show Brussels
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
de Ron
Re: European Motor Show Brussels
van die zogenaamde 2de handse babes wil ik er toch wel wat in mijn showroom hebben .... 
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
Gisteren met de Kris naar het salon geweest.
De nieuwe 1200 rt zonder de lelijke oliepotjes op het stuur vond hij redelijk.
Profesioneel voor op de foto deze weggekamoefleerd

Het viel hem echt tegen tot hij een witte gs zag .....
Een grote broer voor zijn 650 dakar zag hij volledig zitten en begon direct te dromen ...
Ik moet toegeven,het was schoon om te zien en wie weet.....

De nieuwe 1200 rt zonder de lelijke oliepotjes op het stuur vond hij redelijk.
Profesioneel voor op de foto deze weggekamoefleerd

Het viel hem echt tegen tot hij een witte gs zag .....
Een grote broer voor zijn 650 dakar zag hij volledig zitten en begon direct te dromen ...
Ik moet toegeven,het was schoon om te zien en wie weet.....

Laatst gewijzigd door Marc Gs op 18 jan 2010, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Nahoj
komaan he kris, bestellen zouk zo zeggen!!!
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
Tja, die oliepotjes, daar gaan er nog velen over struikelen 
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Hoi,
Vandaag afgesproken met dit model om eens overal te gaan opzitten op het salon....

Voor de rest was het een zeer gezellige dag vandaag.....
Op de clubstand werden we vandaag ontvangen door de schone en het beest....

Jullie mogen zelf kiezen wie de schone is
Andere hielden het bij een goede babbel en een pintje...

Of een gezellig onder clubleden praatje....

Speciaal voor platte vis en andere die erover vallen een foto genomen van het BMW vinegrete bakje

Verder vond ik de modellen van Abarth ook wel in orde...

En Citroen mocht er ook zijn....

Zoals gewoonlijk kan je alle foto's vinden op mijn fotowebstekje....
http://rusor.smugmug.com/Events/BRUSSEL ... YMqr-M.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

GRTS Danny
Vandaag afgesproken met dit model om eens overal te gaan opzitten op het salon....

Voor de rest was het een zeer gezellige dag vandaag.....
Op de clubstand werden we vandaag ontvangen door de schone en het beest....

Jullie mogen zelf kiezen wie de schone is
Andere hielden het bij een goede babbel en een pintje...

Of een gezellig onder clubleden praatje....

Speciaal voor platte vis en andere die erover vallen een foto genomen van het BMW vinegrete bakje

Verder vond ik de modellen van Abarth ook wel in orde...

En Citroen mocht er ook zijn....

Zoals gewoonlijk kan je alle foto's vinden op mijn fotowebstekje....
http://rusor.smugmug.com/Events/BRUSSEL ... YMqr-M.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

GRTS Danny
-
sprint
En wie komt er mij morgen eens "dag" zeggen aan de clubstand.
Blijkbaar is iedereen al geweest
Marnix.

Ik nog niet, 't zal voor vrijdag zijn.sprint schreef: Blijkbaar is iedereen al geweest
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Ik ook niet want ik mag ni buitensprint schreef:En wie komt er mij morgen eens "dag" zeggen aan de clubstand.
-
Jo De Paepe
Ha lutser ,
sta je daar morgen , dan kom ik niet
't zal voor donderdag zijn , madam gaat dan mee en dat zal me weer geld kosten 
sta je daar morgen , dan kom ik niet
ik ga vandaag nog eens. 't is de laatste keer.
ben benieuwd wat we vandaag gaan vinden.
J
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Toch niet via die link, maar eerder via DEN DEZE danRUSOR schreef:Zoals gewoonlijk kan je alle foto's vinden op mijn fotowebstekje....
Toch fijn dat Karin ook eens een foto van jou heeft getrokken in je nieuwe outfit

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

[/quote]En toch vraag ik mij af wat die hier aan het doen is
BMW R1200GS Adventure (09/2011)
Vespa GTS 125ie Super - Montebianco (2010)
Vespa GTS 125ie Super - Montebianco (2010)
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

heb vandaag eens bij de otto's gezeten.J schreef:ik ga vandaag nog eens. 't is de laatste keer.
J
via enkele clubleden hebben we champagne gaan drinken bij Porshe, even in de Panamera Turbo en de Aston Martin vantage V12 gezeten.

soms is het toch leuk om zowat BMW motorrad clubleden te kennen he.
-
GSrijder
- Contacteer:
Ik ga normaal zaterdag langs
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
WimLT schreef:Toch niet via die link, maar eerder via DEN DEZE danRUSOR schreef:Zoals gewoonlijk kan je alle foto's vinden op mijn fotowebstekje....
http://rusor.smugmug.com/Events/BRUSSEL ... YMqr-M.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Toch fijn dat Karin ook eens een foto van jou heeft getrokken in je nieuwe outfit![]()
Bedankt om de juiste link te zetten....
Tja om mij aan deze nieuwe look aan te passen moet ik toch even mijne adem inhouden hoor....
BTW deze dame was een wiel aan het vervangen van een auto
GRTS Danny
3 bladzijden, en geen mens die spreekt over de Ducati MULTISTRADA ? ??? ?????
De zitproef levert volgende op : de ergonomie (afstand zadel/stuur/pedalen) is krek hetzelfde als op mijne GS.
Het enige wat me tegenviel, is de passagierszit die nogal naar voren staat, m.a.w. je zit een beetje gekneld tussen voorkant zadel en passagierszit.
Dan het design : ik moet nog wennen aan de snavel (zonder aanhalingstekens, want het lijkt echt wel op een vogelbek).
En het geheel van handbeschermers/spiegels lijkt me een beetje groot.
Maar het belangrijkst is natuurlijk hoe hij rijdt, dus nog even wachten.
Verder mooie bikes op de Ducati stand : Streetfighter (yummy) en Hypermotard (hot), en je kunt het design van de 1198 alleen maar bewonderen, ook als je er niet mee zou willen rijden.
De BMWstand was beter dan vorig jaar, er was meer te zien. Opvallend het grote aantal bikes met verlaagde zadels en/of veringen.
Maar afgezien van de 1000RR niet veel nieuws, alhoewel de nieuwe cylinderkoppen op de R12 een mooie stap vooruit zijn.
Alle stands eens vluchtig bekeken, en dan zie je al snel welke bikes je eigenlijk aanspreken.
De Honda VFR ziet er nmm beter uit in het echt dan op de foto's.
Een pluim voor de afwerking. En in het grijs bijna een BMW bike.
Kawasaki, Yamaha en HD spreken me totaal niet aan, het is wachten op de Super Ténéré.
Dus op de mogelijke opvolgers voor de GS gezeten :
KTM SMT, Adventure, SM. De SMT draagt de voorkeur weg, nu nog ABS erop en we praten verder.
Triumph Tiger en Sprint ST, zou die 3cylinder wel eens willen proberen.
Ten slotte ben ik gaan zoeken naar een lederen pak, en heb ik de Dunlop Roadsmart eens bekeken.
In vergelijking met Keulen eigenlijk een 'klein' salon.
De zitproef levert volgende op : de ergonomie (afstand zadel/stuur/pedalen) is krek hetzelfde als op mijne GS.
Het enige wat me tegenviel, is de passagierszit die nogal naar voren staat, m.a.w. je zit een beetje gekneld tussen voorkant zadel en passagierszit.
Dan het design : ik moet nog wennen aan de snavel (zonder aanhalingstekens, want het lijkt echt wel op een vogelbek).
En het geheel van handbeschermers/spiegels lijkt me een beetje groot.
Maar het belangrijkst is natuurlijk hoe hij rijdt, dus nog even wachten.
Verder mooie bikes op de Ducati stand : Streetfighter (yummy) en Hypermotard (hot), en je kunt het design van de 1198 alleen maar bewonderen, ook als je er niet mee zou willen rijden.
De BMWstand was beter dan vorig jaar, er was meer te zien. Opvallend het grote aantal bikes met verlaagde zadels en/of veringen.
Maar afgezien van de 1000RR niet veel nieuws, alhoewel de nieuwe cylinderkoppen op de R12 een mooie stap vooruit zijn.
Alle stands eens vluchtig bekeken, en dan zie je al snel welke bikes je eigenlijk aanspreken.
De Honda VFR ziet er nmm beter uit in het echt dan op de foto's.
Een pluim voor de afwerking. En in het grijs bijna een BMW bike.
Kawasaki, Yamaha en HD spreken me totaal niet aan, het is wachten op de Super Ténéré.
Dus op de mogelijke opvolgers voor de GS gezeten :
KTM SMT, Adventure, SM. De SMT draagt de voorkeur weg, nu nog ABS erop en we praten verder.
Triumph Tiger en Sprint ST, zou die 3cylinder wel eens willen proberen.
Ten slotte ben ik gaan zoeken naar een lederen pak, en heb ik de Dunlop Roadsmart eens bekeken.
In vergelijking met Keulen eigenlijk een 'klein' salon.
Met een bikersgroet,
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
Ok tof Toedel, fijn verslag.
Patrick HP, Aimée en I zijn zeker naar de Multistrada gaan kijken. Hij viel ons tegen. Die snavel stootte me zo tegen de borst dat ik verder specificaties niet gelezen heb.
I heeft wel een voorliefde gekregen voor de 1000GT van Ducati. Na enig vergelijk met de XJR1300 van Yamaha, de Bonneville T100se (die wat tegenviel) en de Guzzi voelde ze het meeste voor de XJR1300.
Uiteindelijk kiest ze dan voor de R1150r. Echte vrouwenlogica he
Maar alé binnenkort rijdt ze dan terug op twee wielen ipv 3
ps wie de MP 400cc wil kopen laat maar weten.
J
Patrick HP, Aimée en I zijn zeker naar de Multistrada gaan kijken. Hij viel ons tegen. Die snavel stootte me zo tegen de borst dat ik verder specificaties niet gelezen heb.
I heeft wel een voorliefde gekregen voor de 1000GT van Ducati. Na enig vergelijk met de XJR1300 van Yamaha, de Bonneville T100se (die wat tegenviel) en de Guzzi voelde ze het meeste voor de XJR1300.
Uiteindelijk kiest ze dan voor de R1150r. Echte vrouwenlogica he
Maar alé binnenkort rijdt ze dan terug op twee wielen ipv 3
ps wie de MP 400cc wil kopen laat maar weten.
J
-
tweecilinderke
Allé dikke proficiat aan uw madam.Uiteindelijk kiest ze dan voor de R1150r.
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
Ja, dat zottekespel heb ik hier enkele jaren geleden ook meegemaakt. Aankoop - verkoop - aankoop - verkoopJ schreef:Maar alé binnenkort rijdt ze dan terug op twee wielen

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

zhey,
vorige zaterdag het salon bezocht.
blijkbaar laat de crisis zich toch wel voelen in de motorwereld want het was een stuk(je) minder dan vorige jaren.
bij de bmw stand was er geen crisis merkbaar vond ik. en de nwe S1000R vind ik echt geslaagd.
voor de rest niets spectaculairs te zien bij bmw.
de nwe ducati multistrada viel eigenlijk ook wel mee. maar vooral de streetfighter is een beestig machien.
de stand van kawa mocht er ook wel zijn.
de nwe vfr1200 van honda oogt ook bijzonder knap trouwens.
Harley heb ik ergens gemist en KTM vond/vind ik nog maar steeds niks.
aprilia en moto guzzi deelden een erg kleine stand, dus ook daar besparingen blijkbaar.
de suzuki B-King eens goed bekeken en opgezeten... ja watte, wat moet je daarvan denken... en de hayabusa blijft me elk jaar weer verbazen.
van yamaha is er me niks bijgebleven, behalve de V Max mss. spijtig dat de nwe Super Ténéré er niet werd voorgesteld.
toch weer een leuke dag gehad op het salon dus
vorige zaterdag het salon bezocht.
blijkbaar laat de crisis zich toch wel voelen in de motorwereld want het was een stuk(je) minder dan vorige jaren.
bij de bmw stand was er geen crisis merkbaar vond ik. en de nwe S1000R vind ik echt geslaagd.
voor de rest niets spectaculairs te zien bij bmw.
de nwe ducati multistrada viel eigenlijk ook wel mee. maar vooral de streetfighter is een beestig machien.
de stand van kawa mocht er ook wel zijn.
de nwe vfr1200 van honda oogt ook bijzonder knap trouwens.
Harley heb ik ergens gemist en KTM vond/vind ik nog maar steeds niks.
aprilia en moto guzzi deelden een erg kleine stand, dus ook daar besparingen blijkbaar.
de suzuki B-King eens goed bekeken en opgezeten... ja watte, wat moet je daarvan denken... en de hayabusa blijft me elk jaar weer verbazen.
van yamaha is er me niks bijgebleven, behalve de V Max mss. spijtig dat de nwe Super Ténéré er niet werd voorgesteld.
toch weer een leuke dag gehad op het salon dus
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
tja, I rijdt wel veel hoor. Ze rijdt elke dag in totaal zo'n 12K km per jaar, maar het is het samenrijden dat haar tegenhoudt. Ook de clubritten ziet ze niet echt zitten. Alleen rijden of met een vriendin motorrijdster is ok voor haar.WimLT schreef:Ja, dat zottekespel heb ik hier enkele jaren geleden ook meegemaakt. Aankoop - verkoop - aankoop - verkoopJ schreef:Maar alé binnenkort rijdt ze dan terug op twee wielenNa drie motoren ligt nu dan toch eindelijk vast dat ze écht wel degelijk stopt met zelf te rijden
Das dan wel raar, ja 

-
Relax
Er zijn toch wel een aantal motorrijdende dames in de club die dezelfde wens hebben? Mail er 'ns een paar.
I respect your opinion. But I don't give shit.
En ik weet hoe da komt...J schreef: Uiteindelijk kiest ze dan voor de R1150r. Echte vrouwenlogica he![]()
bij de weg, gefeliciteerd!
Wally
Leven is het meervoud van lef!