Doorreisverblijf Gotthardtunnel
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Doorreisverblijf Gotthardtunnel
Hallo,
Ik ben op zoek naar een overnachtingsplaats in de omgeving van de Gotthardtunnel in september 2010.
Heeft er mischien iemand een goed adres.
Ik ben mijn reis aan het plannen naar het noorden van Griekenland en Gotthard is ongeveer halfweg naar de ferry in Ancona.
Dus als iemand daar iets kent, laat maar weten.
Dank bij voorbaat,
Stef
Ik ben op zoek naar een overnachtingsplaats in de omgeving van de Gotthardtunnel in september 2010.
Heeft er mischien iemand een goed adres.
Ik ben mijn reis aan het plannen naar het noorden van Griekenland en Gotthard is ongeveer halfweg naar de ferry in Ancona.
Dus als iemand daar iets kent, laat maar weten.
Dank bij voorbaat,
Stef
BMW MC Vlaanderen lid / R1150RT silver / John's xenonbeemer
Re: Doorreisverblijf Gotthardtunnel
Gewoon stoppen in een motel langs de weg. We hebbn vorig jaar BXL - Parma (1000km) en dan Parma - Ancona (300 km) gedaan. Je moet om 14.00 u aan de ferry zijn dus als je van de Gothardtunnel komt ga je niet veel mogen fout doen of files hebben (bij ons het geval). BXL - Parma is heel goed te doen in 1 dag.
Wij hebben geslapen in Motel Dea Luna in Fidenze. 80 EUR voor 2 personen incl parkeerplaats voor 1 auto of 2 moto's.
Op de terugweg geslapen in Luzern (ETAP Hotel): 63 EUR voor 2 personen maar parkeren op straat...
Goedkoper ga je langs de weg niet vinden vrees ik, duurder wel ...
T
Wij hebben geslapen in Motel Dea Luna in Fidenze. 80 EUR voor 2 personen incl parkeerplaats voor 1 auto of 2 moto's.
Op de terugweg geslapen in Luzern (ETAP Hotel): 63 EUR voor 2 personen maar parkeren op straat...
Goedkoper ga je langs de weg niet vinden vrees ik, duurder wel ...
T
Hoi Stef RT,
Vorig jaar in september na de Gothard doorgereden tot Como en vandaar een 5 a 6 km omhoog naar Brunate. Schitterende locatie, en prachtig naar boven rijden (of dalen). Er zijn verschillende hotels.
Groeten, Danny
Vorig jaar in september na de Gothard doorgereden tot Como en vandaar een 5 a 6 km omhoog naar Brunate. Schitterende locatie, en prachtig naar boven rijden (of dalen). Er zijn verschillende hotels.
Groeten, Danny
"Geloof kan bergen verzetten, maar een ingenieur gaat je dynamiet aanbevelen" kwestie van overtuiging zeker....
Hoi Stef,
Kijk maar eens op de website http://www.feld.ch" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit hotel van de familie Walker-Gamma ligt in Gurtnellen dorf. Je verlaat de snelweg net voor de Gotthardtunnel. Je rijdt in een paar kilometer enkele honderden meters naar boven de berg op. Hele gemoedelijke mensen, goed eten, prima kamers, voor zwitserse begrippen gunstig geprijsd ( halfpension boeken ! ) De motor kan worden gestald in de ( schone ) koeienstal.
Wij komen er met onze motorclub al zo'n 5 jaar en diverse leden van de club gebruiken dit hotel ook voor de reguliere zomervakantie met familie op doorreis naar Italie
Ciao,
Kijk maar eens op de website http://www.feld.ch" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit hotel van de familie Walker-Gamma ligt in Gurtnellen dorf. Je verlaat de snelweg net voor de Gotthardtunnel. Je rijdt in een paar kilometer enkele honderden meters naar boven de berg op. Hele gemoedelijke mensen, goed eten, prima kamers, voor zwitserse begrippen gunstig geprijsd ( halfpension boeken ! ) De motor kan worden gestald in de ( schone ) koeienstal.
Wij komen er met onze motorclub al zo'n 5 jaar en diverse leden van de club gebruiken dit hotel ook voor de reguliere zomervakantie met familie op doorreis naar Italie
Ciao,
Renzo,
Honda 400 C 1992, Honda Pacific Coast 1998, BMW R1150RT 2006, R1200 RT LC 2014 / Ebony
2016 Mei Saarland, mei/juni Calabria & Basilicata ( Zuid-Italie), aug/sept Emilia-Romagna & Alpen( Noord-Italie)
Honda 400 C 1992, Honda Pacific Coast 1998, BMW R1150RT 2006, R1200 RT LC 2014 / Ebony
2016 Mei Saarland, mei/juni Calabria & Basilicata ( Zuid-Italie), aug/sept Emilia-Romagna & Alpen( Noord-Italie)
Joe mannen,
bedant voor de reacties, ik zoek al jullie mogelijkheden eens op.
Stef
bedant voor de reacties, ik zoek al jullie mogelijkheden eens op.
Stef
http://www.bergheim.ch.vu/" onclick="window.open(this.href);return false;
hebben hier 1 nacht verbleven in juni, proper doch eenvoudig hotel
ligt iets voorbij http://www.feld.ch/waar" onclick="window.open(this.href);return false; we eerst aangeklopt hadden doch niet sympathiek.
hebben hier 1 nacht verbleven in juni, proper doch eenvoudig hotel
ligt iets voorbij http://www.feld.ch/waar" onclick="window.open(this.href);return false; we eerst aangeklopt hadden doch niet sympathiek.
groetjes joe
Hallo,
meteen een bijkomend vraagje.
Hoe zit dat met het wegenvignet voor zwitserland?
Is dat voor de motor hetzelfde als voor de auto?
Stef
meteen een bijkomend vraagje.
Stef
Ja, spijtig genoeg wel, aan te brengen op een zichtbare plaats waar deze niet uitwisselbaar bevestigd is.meteen een bijkomend vraagje.
Groeten,
Danny
"Geloof kan bergen verzetten, maar een ingenieur gaat je dynamiet aanbevelen" kwestie van overtuiging zeker....
Op de zijkant van je ruit oiddede61 schreef:Ja, spijtig genoeg wel, aan te brengen op een zichtbare plaats waar deze niet uitwisselbaar bevestigd is.meteen een bijkomend vraagje.
Groeten,
Danny
Opzoek naar motorcampings/motorhotels in Europa? Kijk dan eens op http://www.motorcamping.eu
Deel je ervaring met anderen en laat een recensie achter.
Deel je ervaring met anderen en laat een recensie achter.