YOO
Als ge niet te veeleisend zijt moet ge zeker niet op voorhand reserveren, er is wel keuze genoeg.
Qua uitvalsbasis zou ik niet in Bolzano willen zitten, ik denk dat Cortina of Arraba véle interessanter zijn dan, recht in 't hart van de mooiste bergpassen. Of Toblach, rustig, perfecte verbinding met Oostenrijk, en daar heb ik een rustig adresje in de aanbieding, nl. Villa Less (of is 't nu met één S), een aparthotelleke bij een oud koppel die je met open armen zullen verwelkomen. Wel geen eten in de aanbieding, moet, en kan, je zelf maken, of in 't dorp op restaurant gaan.
Ja kan ook voor twee verschillende locaties kiezen, maar elke dag verhuizen vind ik minder en minder leuk, heb 't nochthans jaren gedaan, nu verkies ik echter enkele dagen ter plekke blijven, en heb je 't zowat gezien, dan pas doorreizen.
De kant v.d Dolomieten verder naar Venetïe is niet te onderschatten, minder hoge bergpassen, maar o zo mooi om rijden. Of rond het Gardameer, ook voldoende te rijden daar. Moet er zelf nog is naar toe, nu ik er aan denk
Wat ge moet meenemen, een busje olie is nooit een overdreven luxe, in de bergen met de motorrem werken kan resulteren in een hoger olieverbruik dan gewoonlijk, altijd leuk om dan toch is te kunnen bijvullen.
Voor de rest is er niets dat een Visakaart niet kan oplossen, ze moet natuurlijk wel gespijsd zijn
Grtz, Philip!