GARMIN ZUMO 220 binnenkort leverbaar...

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
MOTOBLOG

GARMIN ZUMO 220 binnenkort leverbaar...

Bericht door MOTOBLOG »

Meer info op mijn gebruikelijk weblog.

Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Re: GARMIN ZUMO 220 binnenkort leverbaar...

Bericht door WimLT »

Knap van Garmin dat ze steeds blijven innoveren zowel voor de auto- als motornavigatie en in deze vormgeving worden het gewoon ook echt combinatie toestellen. Alleen ..... die verdomd hoge prijzen altijd toch hé. "Kleiner broertje", allemaal goed en wel, maar ik vind dit in verhouding géén budgetvriendelijke prijs :roll: 425 € met daar bovenop nog één of twee (noodzakelijke) accessoires en je bent weer dicht tegen de bestaande toestellen. Beter nog iets meer basic gemaakt en een écht goedkooop alternatief aanbieden voor de 660 :idea:

Eens even naar TomTom's prijzen kijken en vergelijken. De topmodellen kosten een pak minder dan dit "kleine broertje" :-?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Toedel

Bericht door Toedel »

Hoi,
Deze was interessant geweest, want ik wil niet telefoneren op de moto (eindelijk rust), en een aparte mp3-speler krijgt mijn voorkeur, die sluit ik dan aan op m'n autocom.
Maar zonder mogelijkheid audio kabels aan te sluiten heb ik er niets aan.
Met een bikersgroet,
Toedel ;-)
(165.000km op R1200GS).

Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
jantje beton

Bericht door jantje beton »

Toedel schreef:Hoi,
Deze was interessant geweest, want ik wil niet telefoneren op de moto (eindelijk rust), en een aparte mp3-speler krijgt mijn voorkeur, die sluit ik dan aan op m'n autocom.
Maar zonder mogelijkheid audio kabels aan te sluiten heb ik er niets aan.
om te telefoneren kies je toch zelf voor of niet soms :wink:
BEN WEER EENS ONLINE
Toedel

Bericht door Toedel »

... gebeld worden is niet te vermijden, hè !

Naar het schijnt worden er in de metro van Tokyo met hopen GSM's gevonden waar de eigenaren vanaf wilden.
Die waren het beu op alle uren door hun werkgever lastiggevallen te worden.

Maar goed, back on topic...
Met een bikersgroet,
Toedel ;-)
(165.000km op R1200GS).

Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Toedel schreef:Die waren het beu op alle uren door hun werkgever lastiggevallen te worden.
Yep, heb mijn baas ooit ook voor een ultimatum moeten zetten: max tot 19h00 en daarna pak ik niet meer op voor 't werk. Niet met mij, hé :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

jantje beton

Bericht door jantje beton »

WimLT schreef:
Toedel schreef:Die waren het beu op alle uren door hun werkgever lastiggevallen te worden.
Yep, heb mijn baas ooit ook voor een ultimatum moeten zetten: max tot 19h00 en daarna pak ik niet meer op voor 't werk. Niet met mij, hé :wink:
als ze het om 19.00h niet weten voor de dag nadien zullen ze het toch nooit niet weten :lol:
BEN WEER EENS ONLINE
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

jantje beton schreef:als ze het om 19.00h niet weten voor de dag nadien zullen ze het toch nooit niet weten :lol:
Mijn gedacht :clown:

J
Contacteer:

Bericht door J »

WimLT schreef: Beter nog iets meer basic gemaakt en een écht goedkooop alternatief aanbieden

ik heb het.............................................. een kompas, 2.5€ bij de stock Americain.
't vollek va Gùùk red ùùk........
Nascar
Contacteer:

Bericht door Nascar »

J schreef:
WimLT schreef: Beter nog iets meer basic gemaakt en een écht goedkooop alternatief aanbieden

ik heb het.............................................. een kompas, 2.5€ bij de stock Americain.
Te duur ...
Zon en sterren zijn gratis :clown:
Mens Sana In Corpore Sano of was het nu Mens Sana in Vodka Cola

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Smullie
Contacteer:

Bericht door Smullie »

J schreef:

Hebt ge al ooit zo'n compas boven een draaiende moto gehouden? 8-)
GS staat voor geil speelgoed
Plaats reactie