Edargpu
European Motor Show Brussels
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
edargpu
Re: European Motor Show Brussels
Congratulations I en J met jullie nieuwe aanwinst.
Edargpu
Edargpu
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
'Miss-omaan' valt hostessen lastig op Autosalon
Op het Autosalon is een 36-jarige man uit Mechelen opgepakt omdat hij de hostessen lastigviel. De Mechelaar stopte de meisjes sinds het begin van het salon briefjes toe, knoopte gesprekken met hen aan, fluisterde hen allerlei dingen in het oor en probeerde hen voortdurend aan te raken.
Het veiligheidspersoneel besloot uiteindelijk klacht in te dienen. Agenten in burger kwamen ter plaatse en konden de man snel oppakken. Bij zijn ondervraging verklaarde die dat hij 'miss-omaan' was, of een liefhebber van missen. Bovendien vond hij zijn gedrag perfect normaal. Aangezien de meisjes dit beroep hadden gekozen, moesten ze zich zijn gedrag maar laten welgevallen.
De Mechelaar, die al bekendstond voor feiten van exhibitionisme, werd ter beschikking gesteld van het Brusselse parket. Dat besloot hem na verhoor vrij te laten. (belga/bdr)
Wie van't forum is dat nu weer
Op het Autosalon is een 36-jarige man uit Mechelen opgepakt omdat hij de hostessen lastigviel. De Mechelaar stopte de meisjes sinds het begin van het salon briefjes toe, knoopte gesprekken met hen aan, fluisterde hen allerlei dingen in het oor en probeerde hen voortdurend aan te raken.
Het veiligheidspersoneel besloot uiteindelijk klacht in te dienen. Agenten in burger kwamen ter plaatse en konden de man snel oppakken. Bij zijn ondervraging verklaarde die dat hij 'miss-omaan' was, of een liefhebber van missen. Bovendien vond hij zijn gedrag perfect normaal. Aangezien de meisjes dit beroep hadden gekozen, moesten ze zich zijn gedrag maar laten welgevallen.
De Mechelaar, die al bekendstond voor feiten van exhibitionisme, werd ter beschikking gesteld van het Brusselse parket. Dat besloot hem na verhoor vrij te laten. (belga/bdr)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Uw ziekte begint echt wel zijn toppunt te bereiken hé Wim!!WimLT schreef:'Miss-omaan' valt hostessen lastig op Autosalon
Dat ge na een paar dagen al niet meer weet wat ge gedaan hebt.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

I TERUG OP DE BAAN..... PROFICIAT
GRTS Danny
Ze gunnen nen ouwe mens ook niks niet meer, héjakke schreef:Uw ziekte begint echt wel zijn toppunt te bereiken hé Wim!!![]()
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Jo De Paepe
Yep,
vandaag naar het salon geweest, het was genen vetten bij de moto's
veel volk dat wel maar weinig mooie motoren gezien.
BMW: niks speciaals of toch , ze slagen er in om de RT en de GS nog lelijker te maken dan hij al was. Enige dat me een beetje kon bekoren was de F800 in blauw wit rood (rechtover de clubstand).Maar ikzie me er niet direct op rondrijden en de 1000RR (overigens niks nieuws want hij stond reeds op intermot vorig jaar.
De concept 6 hadden we reeds in premiere op club 2010
De Jappen ; een spuuglelijke VFR en de Kawa GTR
mooiste moto van het salon vond ik de Triumph ST
vandaag naar het salon geweest, het was genen vetten bij de moto's
veel volk dat wel maar weinig mooie motoren gezien.
BMW: niks speciaals of toch , ze slagen er in om de RT en de GS nog lelijker te maken dan hij al was. Enige dat me een beetje kon bekoren was de F800 in blauw wit rood (rechtover de clubstand).Maar ikzie me er niet direct op rondrijden en de 1000RR (overigens niks nieuws want hij stond reeds op intermot vorig jaar.
De concept 6 hadden we reeds in premiere op club 2010
De Jappen ; een spuuglelijke VFR en de Kawa GTR
mooiste moto van het salon vond ik de Triumph ST
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Ik heb de gratis toegangskaart dewelke mijn Pa voor me had vriendelijk gerefuseerd, binnenkort veranderd het eerste cijfer van m'n leeftijd en dan zou ik al eens in een bui van '!è('!ç"è(ç'"è(àç'é"àçèç(èç"' wel eens een zotte aankoop durven doen.
Hélaas zullen ze het bij Kawasaki dit jaar dus met één verkochte GTR1400 minder moeten doen...
waarvoor excuus...
Hélaas zullen ze het bij Kawasaki dit jaar dus met één verkochte GTR1400 minder moeten doen...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
(s)Campi Di Pampi schreef:veranderd het eerste cijfer van m'n leeftijd
3 wordt 4 ?????
't vollek va Gùùk red ùùk........
Good for you(s)Campi Di Pampi schreef:Hélaas zullen ze het bij Kawasaki dit jaar dus met één verkochte GTR1400 minder moeten doen...waarvoor excuus...

-
vacaro
- Contacteer:
Bij Autokenner op VT4 juist ook ene beslissing genomen om BMW te kopen, deze reed al met BMW, iemand van hier???
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
-
Iron Gonzo
ik ken hem....vacaro schreef:Bij Autokenner op VT4 juist ook ene beslissing genomen om BMW te kopen, deze reed al met BMW, iemand van hier???
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
sprint
Jo De Paepe schreef: Enige dat me een beetje kon bekoren was de F800 in blauw wit rood (rechtover de clubstand).Maar ikzie me er niet direct op rondrijden en de 1000RR

Een beetje klein voor mij, op de K1300R zit ik beter

Marnix.

4 wordt 5 ???veranderd het eerste cijfer van m'n leeftijd

-
Sven 12RT
Ben vandaag ook geweest.
Heb Jo De Paepe overigens gekruist in de wandelgangen, was druk aan het praten met z'n gezelschap.
Ook werd ik ineens aangesproken door de kersverse BMW-dealer op de moto stand
Heb Jo De Paepe overigens gekruist in de wandelgangen, was druk aan het praten met z'n gezelschap.
Ook werd ik ineens aangesproken door de kersverse BMW-dealer op de moto stand
-
Jo De Paepe
Sorry , 'k heb je niet gezien.Heb Jo De Paepe overigens gekruist in de wandelgangen, was druk aan het praten met z'n gezelschap
-
Sven 12RT
Ni mee inzittenJo De Paepe schreef: Sorry , 'k heb je niet gezien.
YOO
Vandaag ook geweest, meer naar de auto's gaan kijken, mijn pa zou wel is ne nieuwe willen hebben, daarmede...
Op de BMWstand na, ofja, èn de Hondastand voor de VFR te zien (jawadde dadde, moete met die minizijkoffers op verlof vertrekken
) niet veel gezien. Nog ff de M1 van Rossi staan bewonderen, staat PolLT naast mij zekers
Op de BMW MC VL stand den Bosse gezien, hij mij niet herkend wanneer ik vriendelijk in z'n richting knikte, was waarschijnlijk druk bezig, bij de verkopers niemand gezien die ik herkende.
Grtz, Philip!
Vandaag ook geweest, meer naar de auto's gaan kijken, mijn pa zou wel is ne nieuwe willen hebben, daarmede...
Op de BMWstand na, ofja, èn de Hondastand voor de VFR te zien (jawadde dadde, moete met die minizijkoffers op verlof vertrekken
Op de BMW MC VL stand den Bosse gezien, hij mij niet herkend wanneer ik vriendelijk in z'n richting knikte, was waarschijnlijk druk bezig, bij de verkopers niemand gezien die ik herkende.
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Inderdaad, 't enige voordeel dat ik zo direkt zie is dat ik op het seniorenforum dezelfde kortingen ga kunnen bedingen als Relax.J schreef:(s)Campi Di Pampi schreef:veranderd het eerste cijfer van m'n leeftijd
3 wordt 4 ?????
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Yep,J schreef:(s)Campi Di Pampi schreef:veranderd het eerste cijfer van m'n leeftijd
3 wordt 4 ?????
Dan kunnen er zotte dingen gebeuren!! Daar kan ik een ferm stukske over meeklappen!

we wachten Jakke...........................
't vollek va Gùùk red ùùk........
Ik wacht nog op een massa foto's.
Haha, ne moto kopen terwijl dat ge nog nooit ne meter op zo iets gereden hebt.J schreef:we wachten Jakke...........................
Vast werk opgeven en een zaak overnemen, na 24 jaar voor nen baas te hebben gewerkt.
Zo een kwestie van, smijt U eens ergens anders op.
En dan een deel kleinigheden, die ik U nie vertel .... nem!
Gij moet nie alles weten hé lutser.