garmin vistaC

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
piepedoi

garmin vistaC

Bericht door piepedoi »

Heeft er iemand ervaring met een VistaC op de motor?
Ik overweeg er één aan te schaffen. Hij moet vooral dienen om mee te nemen op wandelingen en op reizen (met de rugzak). Vandaar dat het een compact toestel moet zijn, zoals de Vista.
Nu vraag ik mij af of je deze ook op de motor kan gebruiken en voor wat precies. De mogelijkheden zullen uiteraard beperkter zijn dan bvb een 2610.
mdc
Webmaster
Webmaster

Bericht door mdc »

Ik gebruik de VistaC regelmatig op toeren met de moto. Vorig weekend nog rondgetoerd in het noorden van Frankrijk er mee.
Ietsje beperkt in kaartmateriaal maar ruim voldoende om de detailkaarten van je bestemming er in te laden en dan ginder rond rijden.
Voor de grotere ritten gebruik ik de SP3. Kleinere ritten de VistaC.
Het gebruik is idem aan de SP3 behalve stembegeleiding. Heeft ook het voordeel om meerdere tracks te kunnen opslaan en batterijduur van 20 uur. Scherm is kleiner maar duidelijk genoeg om de route te volgen. Enige nadeel is dat alle geladen routes herberekend worden bij het activeren. Dus routes gemaakt in Mapsource kunnen eventueel afwijken op de VistaC. Meerdere tussenpunten zetten en zelfde instellingen als Mapsource gebruiken (Kortste, autosnelweg uit, ...) is een mogelijke oplossing hiervoor. Ik heb de openingsrit van de club gereden met de VistaC, samen met een andere GPS gebruiker en de routes kwamen 99% overeen.
Dus zeker bruikbaar op de moto en zeker op de fiets en rugzak .

Marc

Afbeelding
Marc

R1250RT 2020
Koen kapoen

Bericht door Koen kapoen »

Beste Marc,
Die stang die over de gehele lengte loopt boven de klokken, heb je dat zelf gemaakt of kun je die kopen :?:
Groeten, Koen
Shulty

Bericht door Shulty »

Koen kapoen schreef:Beste Marc,
Die stang die over de gehele lengte loopt boven de klokken, heb je dat zelf gemaakt of kun je die kopen :?:
Groeten, Koen
Koen,

ik heb er hier zo één liggen, als je wil mag je ze komen halen.

Greetz,
Peter :wink:
R1150GSA '04
R1200GSA '10
Koen kapoen

Bericht door Koen kapoen »

Koen,

Greetz,
:D Graag Peter, :D :D :D
Ik heb via navcity een quest gekocht (meer dan genoeg voor mij) en zou deze graag monteren zo ongeveer tussen de klokken.
We zullen eens afspreken wanneer het ons beiden eens past.
Dank bij voorbaat.
Groeten, Koen
Shulty

Bericht door Shulty »

Koen kapoen schreef:
Koen,

Greetz,
:D Graag Peter, :D :D :D
Ik heb via navcity een quest gekocht (meer dan genoeg voor mij) en zou deze graag monteren zo ongeveer tussen de klokken.
We zullen eens afspreken wanneer het ons beiden eens past.
Dank bij voorbaat.
Groeten, Koen
Ik weet niet van waar je moet komen, ik ga vanavond naar de reg. clubavond, ik weet niet of je daar geraakt?

ik stuur je nog een PB met m'n telnr.

Greetz,
R1150GSA '04
R1200GSA '10
Plaats reactie